Voor zover bekend wel.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
Dus Huub is nu de enige met een alcoholrestrictie ????
Dat vind ik helemaal topquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
Er is weer veel post; zelfs voor Elly.
Dat is toch een Brian-instelling?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:36 schreef Meganog het volgende:
Dennis heeft tegen Nadia in bed gezegd: "Je bent mijn vrouwtje dus je mag niet met anderen knuffelen".
Nee, hij wil zelf niet meer drinken, hoe ongeloofwaardig dit ook klinkt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
Dus Huub is nu de enige met een alcoholrestrictie ????
Waarschijnlijk door hemzelf op de bus gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:37 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis wéér maar 1 brief !!!
We zagen hem !!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn mega kaart voor Elly erbij zit en dat ik genoemd zal worden...![]()
Ze zei bedanktquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn mega kaart voor Elly erbij zit en dat ik genoemd zal worden...![]()
Elly heeft 1 kaart, is die van jou?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis durft niet te praten in de kooi, omdat hij bang is, dat het tegen hem gebruikt wordt..... volgens Nadia.
Oh jah, dat komt nooit voor bij Huubie en Lieke!!!! die doen dat absoluut niet en relativeren elkaar de hele dagquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:35 schreef milk-shake het volgende:
Nadia en Amanda steken elkaar veren in hun reet..................slijmslijm![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door hemzelf op de bus gedaan![]()
Nog makkelijker. Hij heeft gewoon via kaartenhuis.nl een kaart naar zichzelf gestuurt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door hemzelf op de bus gedaan![]()
was die van jou..........................een echte fan ...lief hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die kaart heeft ze gekregen, idd aardig grote kaartquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
die praten op een heel ander nivo jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:40 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Oh jah, dat komt nooit voor bij Huubie en Lieke!!!! die doen dat absoluut niet en relativeren elkaar de hele dag
Doet Japio ook altijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |