Nou ja, het is compleet vlak in de finale (i.t.t. gisteren), en zoveel kansen krijgen de sprinters niet meer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:01 schreef JelleS het volgende:
Vreemd van Vasseur, omdat Boonen juist op voorhand weer had gezegd dat hij niet voor een sprint wilde gaan.
Normaal gesproken is dit altijd een ontsnapping van een groepje, die het ook tot de finisch halen. Helemaal met de staat van het peleton nu, de sprintersploegen zijn veel minder sterk dan vorig jaar, en ook toen waren dit soort etappes allemaal voor de aanvallers.
Als het vandaag niets wordt, dan moeten ze al wachten tot Parijs, ik denk dat de ploegen van Zabel, Hunter en Bennati wel zullen rijden en dat de ploegen van Hushovd en Boonen dan ook wel gaan meerijden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, het is compleet vlak in de finale (i.t.t. gisteren), en zoveel kansen krijgen de sprinters niet meer.
Rit 17 en 18 kunnen, afhankelijk van het koersverloop, uitlopen in een sprint. Als er daar een klein groepje vooruitgeraakt, denk ik wel dat de sprintersploegen gaan organiseren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als het vandaag niets wordt, dan moeten ze al wachten tot Parijs, ik denk dat de ploegen van Zabel, Hunter en Bennati wel zullen rijden en dat de ploegen van Hushovd en Boonen dan ook wel gaan meerijden.
precies...haussler zit erbij dus die willen ze niet meenemen naar de meet, dat wordt dus hollen en stilstaan...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:39 schreef JelleS het volgende:
DIe pakken ze allemaal wel terug.
Flechaquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:47 schreef flyck het volgende:
niemand van rabo of discovery
Ja die zitten alledrie al weer terug in het pelotonquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Flecha
De Jongh en Tankink is wel leuk dat die erbij zitten
geldt hetzelfde voor als Hausslerquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:51 schreef Ambrosius het volgende:
Bennati ook mee, zouden ze die laten gaan?
Ja, 9 man in totaal.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:08 schreef Grobbel het volgende:
Zit Arroyo nog steeds mee voorin?
En Arroyo is juist de reden dat ze de ontsnapping niet laten gaan. Voorsprong daalt zelfs wat, van 1'59" naar 1'53".quote:
Hopen dat Zabel Boonen eens kan kloppen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:33 schreef Eduard37 het volgende:
Ik hoop vandaag ook op een massasprint. Misschien een groepje vooruit maar hoop dat de ploegen zin hebben om deze koplopers terug te halen in de loop van de dag.
Welke?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:37 schreef Falco het volgende:
Duitsers hebben wel humor. Tof dat een commerciële zender de uitzendingen overneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |