Astana als een dolle gaan rijden, Moreau eraf, Boogerd eraf en hele stukken door mekaarquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:47 schreef appelsientje het volgende:
.... ik ga ff weg en er gebeurt van alles..
Wat is er gebeurd ??
Vengaquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Renga, renga, renga of zoiets
Astana begon ineens gas te geven, peleton knalde uit elkaar en er zijn meerdere groepjes. Zelfs Vinokourov knalde aan kopquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:47 schreef appelsientje het volgende:
.... ik ga ff weg en er gebeurt van alles..
Wat is er gebeurd ??
Mayo zit bij de favorieten voor zover ik dat kon zien.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:47 schreef Venga het volgende:
Mayo in het 1e peleton?
Of heeft die zich laten verrassen?
En dat zonder berg ?? jammer heb ik dat weer gemistquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:48 schreef leroytje het volgende:
[..]
Astana als een dolle gaan rijden, Moreau eraf, Boogerd eraf en hele stukken door mekaar
in een sprint heeft die nog tegenstand van Ventoso, Eisel en Hunter. de rest is gelostquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:49 schreef Remzz het volgende:
Nu zal Quick Step ook wel ff willen meerijden.
Tankink zit ook achterin volgens mijquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:49 schreef Art_Core het volgende:
Als Tankink wel in de eerste groep zit maakt ie een klappertje richting beste Nederlander.![]()
Ja en hij loopt dan enorm uit op Zabel wat betreft de groene trui.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
in een sprint heeft die nog tegenstand van Ventoso, Eisel en Hunter. de rest is gelost
Volgens mij zit Pozzato er nog bij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
in een sprint heeft die nog tegenstand van Ventoso, Eisel en Hunter. de rest is gelost
Ik heb nog niet zo heel veel Quicksteppers zien zitten, ik denk dat ze maar met 3 zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:49 schreef Remzz het volgende:
Nu zal Quick Step ook wel ff willen meerijden.
Ja, als Boonen wint pakt ie 35 punten, en Zabel 0quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja en hij loopt dan enorm uit op Zabel wat betreft de groene trui.
Sowieso niet. Die zit bij Hushovd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:49 schreef Art_Core het volgende:
Als Tankink wel in de eerste groep zit maakt ie een klappertje richting beste Nederlander.![]()
En zo hoort het ook. Wie niet mee kan komen door welke oorzaak ook heeft pech.quote:15:47 CEST
The Astana riders must have spotted that Moreau was towards the back of the field after his visit to the doctor's car, and decided to take advantage of that. Halgand (Credit Agricole) and Michael Boogerd (Rabobank) are also in the Moreau group.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |