helemaal mee eens: als je moet gokken op ZO'n groep als vandaagquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:15 schreef jpjedi het volgende:
Zijn we het eens?
Sprinten dus..![]()
Dit is stuk gemakkelijker dan dat gebingo.![]()
Tenzij hetzelfde scenario als gister zich voordoet... kopgroep waarbij elke sprintersgroep een mannetje vooruit heeftquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:15 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk (weet bijna zeker) dat het massasprint gaat worden.. de sprinters zijn wel 'hersteld' van de bergen en dit is voorlopig ff de laatste kans. Want morgen zie ik al weer 1 van de 2e cat.
Laat ik nou net zondag een lekker middagje tv kijken gepland hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
neej... niet echt... wat 4e categorie bergjes en een 2e cat.
Zondag pas... Plateau de Beille![]()
Dat kan ook... maar toch, boonen had gisteren al aangeven dat hij een 'rustdag' wilde... nou die heeft hij gehad.. dus verwacht ik vandaag dat ze weer vol voor de groene trui zullen gaan rijden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tenzij hetzelfde scenario als gister zich voordoet... kopgroep waarbij elke sprintersgroep een mannetje vooruit heeft
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sprint.
Steven De Jongh haalt het nipt voor Boonen, Tosatto, Steegmans en Tankink.
Zabel is er ook nogquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:29 schreef Herbert_Dijkstra het volgende:
Mag je zeggen dat Boonen nog de enige echte topsprinter in het veld is?
goede kans dat hij wat gaat proberen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:09 schreef SCH het volgende:
Bram Tankink vandaag
Mag ik het felicitatietopic al vast openen?
Vasseur zei gisteren bij de Belg ook dat ze voor Boonen gaan rijden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:42 schreef Ambrosius het volgende:
Men verwacht in het peloton toch wel een sprint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |