Het zijn gestoorde aso mietjes, geen mannen, no way.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:00 schreef riri het volgende:
De haat van deze mannen die nu praten over Lieke neemt abnormale vormen aan.
Wat een nijd,haat en afgunst
Ja, hij verteld eerst Huub dat hij daar bij die groep herrie wil veroorzaken, alsof hij een spelletje speelt met de groep. Voor de groep laat hij dat vallen en valt Huub aan. Huub was even stil maar hij begreep het wel degelijk. Niet voor niets start hij zelf terstond een actie.quote:
Alles wat Jaap doet is ingestudeerd...dat is het enige wat hij goed kan...studeren..en zetten, zetten...daarom is hij gaan schaken natuurlijk...kan hij lekker lang nadenken over elke zet..quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Jaap vernield bloemen
2. Huub vraagt waarom
3. Jaap legt de schuld bij Palme
4. Jaap weet dat Huub verhaal gaat halen
5. Huub haalt verhaal en het blijkt niet waar te zijn en roept Jaap
6. Jaap verteld Huub, flashback en erg mooi dat ze er nu ruzie over hebben
7. Huub weer terug en confronteerd Jaap in de groep
8. Jaap ontkend, geeft er zijn draai aan en tikt Huub weg voor de groep.
Gewoon een hoop zetten op een rij. Bewust of gewoon omdat het zo loopt? Jaap is reuzeslim, ongeacht wat mensen van hem denken.
wat is er met kettinkjes?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:08 schreef Yollie het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe Brian aan die info kwam over die kettinkjes?
Het begint met een P en eindigt op almaquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:08 schreef Yollie het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe Brian aan die info kwam over die kettinkjes?
er waren kettinkjes voor natasia en amanda van de modeshow maar lieke heeft ze aan haar zus gegevenquote:
Lieke had de kettinkjes die ze van de catwalk mevrouw kreeg (om aan Nadia en Amanda te geven) aan haar zus meegegeven.quote:
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Het begint met een P en eindigt op alma
Maar dat bashen mag wel, zolang het maar alleen verbaal gebeurt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter opgelet, hoe dan? De hele dag heerst er al een heel vreemde sfeer, en het gefluister is niet van de lucht.
Het bashen van Huub en Lieke gaatonverminderd door en van spij is bij de bende van 6 niks te merken.
Bovendien wordt Jaap met de minuut gekker.
O ok, ik snap hetquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:10 schreef Yollie het volgende:
[..]
Lieke had de kettinkjes die ze van de catwalk mevrouw kreeg (om aan Nadia en Amanda te geven) aan haar zus meegegeven.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
Moet Jaap eigenlijk volgens de nieuwe regels niet EXIT. Hij heeft aan persoonlijke eigendommen gezeten.
Lieke had kettinkjes gekregen bij de bikinishow voor amanda en nadia, en die heeft ze aan haar zusje meegegeven voor haar en haar moederquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Kan iemand mij dat kettinkjes-verhaal vertellen, heb geen idee waar het over gaat?![]()
gaat dat over hét kettinkjes verhaal? dat brian voor amanda een staafje had gekocht en voor zijn ex tamara 2 hartjes?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Kan iemand mij dat kettinkjes-verhaal vertellen, heb geen idee waar het over gaat?![]()
Nix doet al weken balletje balletje, das niet nix.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:11 schreef DrsH het volgende:
Nou deze drie knulletjes moeten de komende tijd maar flink doordebatteren want bereiken zullen ze niet veel. Brian is te traag en te stom, Jaap is of speelt de gek maar komt verbaal tekort v.w.b. Huub en Lieke, Dennis dreigt al vier weken zijn ding te doen en staat nog steeds achter in de rij wat een hopeloos zootje randdebielen bij elkaar.
Oh, maar Amanda heeft de cadeautjes die ze van haar zus kreeg toch ook opgegeten, uitgedeeld en laten verdwijnen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:10 schreef Yollie het volgende:
[..]
Lieke had de kettinkjes die ze van de catwalk mevrouw kreeg (om aan Nadia en Amanda te geven) aan haar zus meegegeven.
Niet zozeer nep? Zo is en zo denkt Jaap denk ik. Het komt wel onecht over maar ik vermoed dat hij door stelselmatig geconfronteerd worden met mensen die hem vanwege zijn omvang en/of houding niet moeten, zo is gaan denken. Het is volgens mij een onlosmakelijk deel van hemzelf om zo zijn leven in te richten. Het komt wel nep over!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:08 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Alles wat Jaap doet is ingestudeerd...dat is het enige wat hij goed kan...studeren..en zetten, zetten...daarom is hij gaan schaken natuurlijk...kan hij lekker lang nadenken over elke zet..![]()
En voor het geval dat hij plotseling wordt geconfronteerd heeft hij wat standaard kunstjes bij de hand..
Een en al nep die Jaap...
Dat dacht ik eerst ook maar het had met de zus van Lieke te maken, het gaat over de catwalk-kettinkjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
gaat dat over hét kettinkjes verhaal? dat brian voor amanda een staafje had gekocht en voor zijn ex tamara 2 hartjes?![]()
Ga jij er echt vanuit dat hij ballen heeft dan???????????????quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Nix doet al weken balletje balletje, das niet nix.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
Oh, maar Amanda heeft de cadeautjes die ze van haar zus kreeg toch ook opgegeten, uitgedeeld en laten verdwijnen?
De spekjes en de bloemen?
En Nada heeft toch eigenhandig het sperma van haar spermadieet uit de keel van haar Huub geprobeerd te zuigen?
Nou, pay back is normaal!
getver.... dat brian daar op klaar komt zegt toch genoeg?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:14 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda werkt ook aan de popu pol.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:15 schreef STAP01 het volgende:
Weten ze al dat Tilly niet meer komt??????????????????
balletjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:14 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ga jij er echt vanuit dat hij ballen heeft dan???????????????
Nou, daar kom ik ook wel op klaar:)quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
getver.... dat brian daar op klaar komt zegt toch genoeg?![]()
Ja, Amanda was in tranen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:15 schreef STAP01 het volgende:
Weten ze al dat Tilly niet meer komt??????????????????
Je hebt mijn kamer nog nooit gezien hèquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Print je hem uit, of gewoon achter de pc?
nou ...als ik niet naar dgk kijk ...welquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:17 schreef DrsH het volgende:
Even OT hoe is het SCHATJES zitten jullie allemaal nog goed in jullie vel??????????????
Na mijn shot Ritalin gaat het weer topquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:17 schreef DrsH het volgende:
Even OT hoe is het SCHATJES zitten jullie allemaal nog goed in jullie vel??????????????
De rest dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[quote]Op woensdag 18 juli 2007 16:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
Sorry, gaat even niet zo goed hier.![]()
Ja Amandel weet ervan en was niet blij, ze heeft een traantje gelaten.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:17 schreef DrsH het volgende:
kijk en daar wordt ik nou blij vanquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[quote]Op woensdag 18 juli 2007 16:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
Sorry, gaat even niet zo goed hier.![]()
Ja Amandel weet ervan en was niet blij, ze heeft een traantje gelaten.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:14 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda werkt ook aan de popu pol.
eigenlijk. Ja eigenlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
Moet Jaap eigenlijk volgens de nieuwe regels niet EXIT. Hij heeft aan persoonlijke eigendommen gezeten.
Klopt!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
Oh, maar Amanda heeft de cadeautjes die ze van haar zus kreeg toch ook opgegeten, uitgedeeld en laten verdwijnen?
De spekjes en de bloemen?
Nou, pay back is normaal!
Fijn dat het goed met je gaat en conform mijn dagstukje alleen vandaagquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:20 schreef Sebi het volgende:
[..]
Dr. H, hoe lang ga je dat volhouden? Maarre....ik zit uitstekend in mijn vel, dank u.
Heb ik toch nog iets goeds gedaan vandaagquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:20 schreef milk-shake het volgende:
[..]
kijk en daar wordt ik nou blij van![]()
Begin het borreluur met een dansje..quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:20 schreef milk-shake het volgende:
[..]
kijk en daar wordt ik nou blij van![]()
Hier word ik nou weer minder vrolijk vanquote:
Yeah!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:17 schreef DrsH het volgende:
De geinterneerden worden GEFLENST bij het leven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:21 schreef Lieve het volgende:
[..]
eigenlijk. Ja eigenlijk.
Maar ja, daar zijn het regels voor. Daar hoef je je dan verder niet meer druk over te maken!
De wet is ook maar een achterlijke achterhaalde zooi volgens Flens. Want immers, als de regel een regel is dan hoef je je er niet meer aan te houden. Dan zijn de zoetmakers al voorbij, klaar!
moet je een zakdoekjequote:Op woensdag 18 juli 2007 16:23 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hier word ik nou weer minder vrolijk van![]()
Zeggen ze wat over het iq van anderen.
ik word er verdrietig van
![]()
![]()
Het is dat ene lettertje hequote:Op woensdag 18 juli 2007 16:23 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hier word ik nou weer minder vrolijk van![]()
Zeggen ze wat over het iq van anderen.
ik word er verdrietig van
![]()
![]()
Is het gelukt met de maagden?quote:
nou dat ken gauw...de laatste tijdquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, paas mij er even één alsjeblieft![]()
Dit is nog leuker dan de Gouden Kooi.
![]()
![]()
Lekker belangrjk, dat ene lettertjequote:Op woensdag 18 juli 2007 16:28 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja,![]()
Dat ene lettertje zegt alles/genoeg!![]()
![]()
Wilgoooooooooooooquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:29 schreef FdW het volgende:
Tas verkering met nix?
Dan hoeft ze zich niet druk te maken want die doet nixquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:29 schreef FdW het volgende:
Tas verkering met nix?
quote:
nog een keer.............quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:30 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dan hoeft ze zich niet druk te maken want die doet nix![]()
![]()
![]()
![]()
Nee man, lekker wijfquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
Maar Lies, ik ga van haar... http://www.youtube.com/watch?v=B3jdd5dZhOU&NR=1
ze zijn echt smerig?
getver...................(en dat zeg ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
Maar Lies, ik ga van haar... http://www.youtube.com/watch?v=B3jdd5dZhOU&NR=1
ze zijn echt smerig?
Schiet niet op zo, misschien iets minder kieskeurig?quote:
Nou je kunt in ieder geval niet zeggen dat ik niks doequote:
nou ik ga niet rennen ...hoor !!!! oooow je zei GRATISquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:31 schreef Mokum020 het volgende:
Het is al eerder gemeld:
De papieren versie van de Spits in een oplage van 300.000 pakte groot uit vanmorgen. Op de voorpagina met 4 foto's van het incident van zondag. Op pagina 3 nog een groot artikel met de grote kop:
Aanranding in Gouden Kooi en Nieuw geweld in pestprgramma
rennen naar het station om hem gratis te halen, het kan nog!
Of internet:
http://www.spitsnet.nl/ni(...)tml?p=home%20links,9
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:33 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou je kunt in ieder geval niet zeggen dat ik niks doe![]()
![]()
![]()
![]()
Lettertjes zijn soms héél belangrijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |