Waarom niet? Een speler heeft het recht om te weten als er clubs in hem zijn geinteresseerd en Ajax heeft dat kenbaar gemaakt bij de zaakwaarnemer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom moet die speler dat weten dan?
Dat is toch niet relevant als Groningen aangegeven heeft hem niet te verkopen..
Dan had de speler een gelimiteerde transfersom moeten laten opnemen. Dan had ie het zelf in handen gehad. Groningen is de speler niet verplicht met clubs te praten.quote:
Dan wil ik Ajax feliciteren met het binnenhalen van de voetbalschoenen van Suarezquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Met 5 miljoen mag in je handjes klappen.
Hij is echt never nooit meer dan 7 waard, maar met 5 mag je al blij zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:25 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Dan wil ik Ajax feliciteren met het binnenhalen van de voetbalschoenen van Suarez
Nee, dat gaan we ook niet....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:18 schreef venomsnake het volgende:
tuurlijk , Ajax ziet het als een plicht om een speler om de hoogte te stellen terwijl ze weten dat Groningen hem niet verkoopt..![]()
De enige reden om contact op nemen is om te kijken of er andere manieren zijn om alsnog een transfer te bewerkstelligen. Uiteraard moet de actie die daar op volgt van Suarez komen, na het welgemeende advies van Ajax.
Maargoed, ik ruik gewoon dat we het niet eens gaan worden.
En dat is precies de reden dat ze hem niet willen verkopen. (punt)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij is echt never nooit meer dan 7 waard, maar met 5 mag je al blij zijn.
Hieruit blijkt maar weer eens dat ze in Amsterdam voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Voor een speler met de kwaliteiten van Suarez maar 3.5 biedenquote:Ajax wil Suárez voor 3,5 miljoen
Clubs praten weer met elkaar
Door Jan Mennega
-
groningen FC Groningen en Ajax hebben met elkaar gesproken over een mogelijke transfer van Luis Suárez naar de Amsterdamse club. Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen en zijn collega Maarten Fontein van Ajax troffen elkaar vrijdag in Zwolle en spraken gisteren telefonisch ook nog een keer met elkaar. "Maar", zegt Nijland, "het stevent nog steeds af op een arbitragezaak." Die is aangespannen door Luis Suárez en staat gepland voor maandagavond op het KNVB-sportcentrum in Zeist. "Ajax heeft ons in een eerder stadium per fax een bod gedaan op Luis Suárez van drieënhalf miljoen euro en ik heb Fontein gevraagd of Ajax bereid is dat bod substantieel te verhogen. Hij zei dat Ajax wel bereid was tot enige beweging in het bod, maar niet tot een substantiële verhoging." Als Ajax daar tot en met maandag nog niet toe bereid is, dan is een arbitragezaak onvermijdelijk, laat Nijland weten. "Wij maken het bod dat Ajax heeft uitgebracht nu be kend omdat wij vinden dat onze achterban er recht op heeft te weten welk bedrag Ajax voor Luis Suárez wil betalen. Er circuleren bij onze supporters al bedragen van tien miljoen euro, maar daar is dus geen sprake van." "Drieënhalf miljoen euro voor Luis Suárez vinden wij een belediging voor een speler van zijn kaliber", gaat Nijland verder. "Hij is 20 jaar, heeft het afgelopen seizoen in de competitie en de bekertoernooien vijftien keer gescoord, kan wedstrijden op zijn kop zetten en hij heeft nog een contract bij ons tot medio 2011. En leg mij eens uit waarom Ajax van Liverpool zeventien miljoen euro krijgt voor Babel en ons maar drieënhalf miljoen wil betalen voor Suárez." Aanvankelijk weigerde FC Groningen met Ajax te praten over een mogelijke verkoop van de Uruguayaanse publiekslieveling. "En de insteek is ook nog steeds om Luis Suárez te behouden voor FC Groningen", zegt Nijland. "Maar tot dusver was er alleen maar over en weer getelefoneerd en faxverkeer geweest tussen juristen. Uit fatsoen zijn wij met Ajax aan tafel gegaan. Ik heb ook een plezierig gesprek met Fontein gehad, maar het heeft geen nieuwe gezichtspunten opgeleverd."
Sport
bron: DvhN
Speltip 12 : Zet niet te hoog inquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:44 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Hieruit blijkt maar weer eens dat ze in Amsterdam voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Voor een speler met de kwaliteiten van Suarez maar 3.5 bieden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ook nog proberen duidelijk te maken dat hij niet meer waard zou zijn......
Hoop dat de leiding in Amsterdam er ook zo over denktquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:00 schreef Suijk het volgende:
Dan maar geen Suarez.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:18 schreef Jnk18 het volgende:
meer is ie ook niet waard!
5 miljoen, meer niet.
oh ja?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:25 schreef M0NTANA het volgende:
3,5 miljoen euro is toch een mooi bedrag?
In een jaar tijd maakt FCG procentueel héél veel winst op deze jongen!
Krijg je toch nog 20% van de doorverkoop. Iedereen blij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:28 schreef Magno het volgende:
[..]
oh ja?
1,5 miljoen aan transferrechten
salaris buiten EU (5 ton?)
maak je dus 1,5 miljoen winst ofzo...
En dan Ajax die hem volgend jaar net als Babel voor 17 miljoen verkoopt zeker? Terwijl Suarez toch meer rendement haalt (Nu al ong. evenveel goals en assist in 1 seizoen, want babel in 3 seizoenen deed)...
3,5 miljoen is gewoon een lachertje...![]()
Nee hoor, ik geniet liever nog een jaartje van:quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Krijg je toch nog 20% van de doorverkoop. Iedereen blij.
Denk niet dat Luis Suarez komend seizoen nog bij FCG speelt, wie de arbitragezaak ook wint.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:36 schreef Magno het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geniet liever nog een jaartje van:
Nevland - Suarez
Lovre
als dat ik hem zie spelen bij Ajax voor een veel te laag transferbedrag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |