Ik zie niet in wat Groningen verkeerd doet, heeft dus helemaal niks met netheid te maken. Dat insinueert ten Cate wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat Ajax verkeerd doet?
Het is niet netjes tegenover de speler om te weigeren te praten met een club als de speler aangeeft graag te willen gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:03 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat Groningen verkeerd doet, heeft dus helemaal niks met netheid te maken. Dat insinueert ten Cate wel.
Dat is hier zeker niet het geval, dus doet er niet toe.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk niet dat Culty dat bedoelt.....
Eerder zo'n investeringsmaatschappij zoals met Tevez nu het geval is.
Alleen begrijp ik niet wat het probleem daarvan precies is...
Ik ben wel benieuwd naar zijn theorie, er moet toch een reden zijn dat ze geen bedrag willen noemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat is hier zeker niet het geval, dus doet er niet toe.
Groningen heeft geweigerd er over te praten. Toen was Suarez nog helemaal niet in the picture. Meneer van Geel moest toen zo nodig met het management (o.a. Fonseca) gaan praten en toen is het balletje gaan rollen. In eerste instantie had de speler er dus niks mee te maken. Daarbij heeft hij een langdurig contract waaraan hij gehouden kan worden. Gewoon netjes dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is niet netjes tegenover de speler om te weigeren te praten met een club als de speler aangeeft graag te willen gaan.
Wat dacht je ervan dat ze hem niet willen verkopenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar zijn theorie, er moet toch een reden zijn dat ze geen bedrag willen noemen.
Ik bedoel, zeg dan 15 miljoen ofzo. Ben je ook meteen van het gezeik af en je hebt geen arbitragezaak aan je broek.
Er moet toch een reden zijn dat ze niet eens een onwijs onrealistisch bedrag wilde noemen.
Hoe kom jij bij die fabel dat als je maar een bedrag noemt er geen arbitragezaak komt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bedoel, zeg dan 15 miljoen ofzo. Ben je ook meteen van het gezeik af en je hebt geen arbitragezaak aan je broek.
Nou ja, het toont iig dat een club bereid is om te praten. Lijkt mij dat een speler dan veel minder snel de gang naar een arbitragecommisie zal maken. Ik zeg niet dat dat het uitsluit, alleen dat de kans aanzienlijk kleiner zal zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoe kom jij bij die fabel dat als je maar een bedrag noemt er geen arbitragezaak komt?
Dat vind ik dus niet netjes.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Groningen heeft geweigerd er over te praten.
Ik bedoel meer het volgende: Stel dat Suarez voor 100% is gefinancierd door investeerders; Dan is hij dus meer waard op het veld, want bij verkoop levert hij Groningen niets op. Niemand weet wat er achter de schermen is geregeld en dat lijkt mij het enige scènario voor een club als Groningen om geen enkel transferbedrag te noemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk niet dat Culty dat bedoelt.....
Eerder zo'n investeringsmaatschappij zoals met Tevez nu het geval is.
Alleen begrijp ik niet wat het probleem daarvan precies is...
Jaaaa, geef Ajax lekker de schuldquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:18 schreef venomsnake het volgende:
Ik weet bijna wel zeker dat als Groningen een bedrag van 20 miljoen had genoemd (want ze willen hem immers niet kwijt, net als Ajax Sneijder niet kwijt wil) dat er alsnog een arbitrage had plaatsgevonden puur omdat Ajax dan gedacht zou hebben hem wel wat goedkoper binnen te kunnen halen.
Klinkt erg plausibel iig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het volgende: Stel dat Suarez voor 100% is gefinancierd door investeerders; Dan is hij dus meer waard op het veld, want bij verkoop levert hij Groningen niets op. Niemand weet wat er achter de schermen is geregeld en dat lijkt mij het enige scènario voor een club als Groningen om geen enkel transferbedrag te noemen.
Wat heb je daar aan als Groningen hem toch niet verkoopt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Om te kijken of Suarez uberhaupt wel interesse heeft misschien?
Nou ja, dan weet de speler iig hoe de vork in de steel zitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan als Groningen hem toch niet verkoopt?
Waarom moet die speler dat weten dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, dan weet de speler iig hoe de vork in de steel zit.
Lijkt me niet dat Grunn het hem zou vertellen.
Heel onbehoorlijk inderdaad dat FC Groningen niet in de eerste plaats aan het belang van ons aller Ajax denkt. Eigenlijk zouden ze Ajax Suarez moeten schenken.quote:
Hehe, het kwartje is gevallen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:54 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Heel onbehoorlijk inderdaad dat FC Groningen niet in de eerste plaats aan het belang van ons aller Ajax denkt. Eigenlijk zouden ze Ajax Suarez moeten schenken.
Met 5 miljoen mag in je handjes klappen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
Laat die irritante blaag maar vertrekken, maar wel voor de hoofdprijs. 10 miljoen.
Naar de speler toe, Einstein.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:54 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Heel onbehoorlijk inderdaad dat FC Groningen niet in de eerste plaats aan het belang van ons aller Ajax denkt. Eigenlijk zouden ze Ajax Suarez moeten schenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |