Serieus? En hoe zit hetd an met een eventuele afkoopsom??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Iwan werd ook in zijn gelijk gesteld toen Feyenoord hem wou overnemen van Roda. Roda wou hem toen aan zijn contract houden...
Vertel...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat clubliefde mensen zo naief kon maken..
Grunn heeft echt nauwelijks een poot om op te staan.. Want alle criteria zijn in het voordeel van Suarez.
Nou ja, ik denk niet dat ze gaan kijken naar wat hij ten tijde van een jaar Grunn allemaal bereikt heeft aangezien je met geen mogelijkheid vast kan stellen of dit wel of niet gebeurd was bij een andere club..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Vertel...
Enige verbetering voor hem zelf is financieel. Hij is niet uitgeleerd, meegedaan met WK -20, speelt europees voetbal en is al als A-international uitgenodigd geweest. Dit alles bij FCG. Persoonlijk zal het voor hem niet veel beter worden sportief gezien.
Mocht de commissie besluiten dat men moet gaan onderhandelen, dan moet er echt wel een substantieel bedrag op tafel gelegd worden.
En idd, clubliefde is aanwezig. En van daaruit zal het mij een zorg zijn dat Suarez weg gaat, van mij hoeft hij namelijk niet meer in het groen-witte shirt te spelen. Het gaat om de manier waarop, als dit doorgaat is het hek van de dam in Nederland en kunnen spelers overal vandaan getrokken worden, daar gaat het om.
Geen id maar, is na afloop van seizoen 94/95 geweest.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Serieus? En hoe zit hetd an met een eventuele afkoopsom??
Er zullen heel wat clubs meekijken, niet alleen in Nederland.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:16 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat de buitenlandse topclubs over de schouder van Ajax mee kijken als de zaak Suarez dient.
Ik hoop ook niet dat Suarez wint. Ergens is het natuurlijk dom van Ajax: Ze respecteren zijn contract niet en dat is impliciet een signaal voor andere clubs: Doet Van Geel moeilijk? Geen probleem: Even een breuk forceren en een Sneijder/Huntelaar/Emanuelson komt gerust voor 2 á 3 miljoen euro. Wat zo'n tien procent is van wat Van Geel durft te vragenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er zullen heel wat clubs meekijken, niet alleen in Nederland.
Mocht Suarez dit winnen (waar ik niet vanuit ga) is het hek van de dam natuurlijk.
Dat zijn slechts vermoedens. Als Huntelaar volgend jaar weg wil en Van Geel vraagt 30 miljoen euro waardoor de clubs afhaken, dan zie ik hem er best toe in staat om wat af te dwingen aan de hand van de "zaak Suarez". Idem voor Sneijder en Emanuelson. Zoals Ten Cate zou zeggen: Je hoeft ook niet van spelers te eisen dat ze redelijk moeten blijven wanneer clubs zich onredelijk opstellen tegenover de spelers.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen hebben Sneijder, Huntelaar en Emanuelson wat meer ballen en respect.
Dat is waar. Ik kan eigenlijk maar één reden bedenken waarom Groningen geen prijs heeft genoemd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ehm, het grote verschil is dat Grunn niet eens een prijs noemde...
Das wat anders dan een club die teveel vraagt
Ik weet niet of dit stukje al is geplaatst maar die ten Cate heeft t lekker hoog in z'n bol zeg. Dit is toch de omgekeerde wereldquote:Ten Cate blijft rekening houden met de aanvaller van FC Groningen.“Als het inderdaad een arbitragezaak wordt, ga ik ervan uit dat hij naar Ajax komt. Maar ik hoop dat FC Groningen het voor die tijd alsnog op een nette manier wil oplossen. Voor onze voorbereiding maakt het sowieso weinig uit. Suarez komt net van het jeugd-WK en heeft eerst recht op drie weken vakantie. Dan zal hij pas op 1 augustus kunnen instromen.”
Interview Nijlandquote:Nijland vertrouwt op goede afloop arbitragezaak
GRONINGEN - Hans Nijland, directeur van FC Groningen, heeft vertrouwen in een goede afloop van de arbitragezaak van Luis Suárez.
De zaak komt 30 juli voor de arbitragecommissie. Nijland verwacht niet dat Ajax en de FC voor die tijd tot een overeenkomst komen. Mocht de uitspraak zijn dat de club 5 miljoen euro krijgt voor Suárez, zou dat 'zeer ongelukkig' zijn, zegt Nijland.
FC Groningen had een eerder bod van Ajax afgedaan als 'niet serieus te nemen'. Vervolgens gaven de Groningers aan dat een overgang niet bespreekbaar was. Suárez is te belangrijk voor de club, volgens FC Groningen.
Ik niet! Enlighten me..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik kan eigenlijk maar één reden bedenken waarom Groningen geen prijs heeft genoemd.
Hoezo, Ajax spant geen arbitragezaak aan en het is Grunn dat niet wil praten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:05 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit stukje al is geplaatst maar die ten Cate heeft t lekker hoog in z'n bol zeg. Dit is toch de omgekeerde wereld![]()
Wtf heeft dat te maken met iets op een "nette manier oplossen". Alsof het niet "net" is dat Groningen niet met ajax wil pratenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, Ajax spant geen arbitragezaak aan en het is Grunn dat niet wil praten.
Nee. Heeft niks met netheid te maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:15 schreef BB-boy het volgende:
Ja.
Ik zie niet in wat Ajax verkeerd doet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:11 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wtf heeft dat te maken met iets op een "nette manier oplossen". Alsof het niet "net" is dat Groningen niet met ajax wil praten
Suarez is betaald door investeerders.quote:
En dat mag niet boven water komen ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Suarez is betaald door investeerders.
dit is de 1e keer dat ik dit hoor... Suarez is gewoon van ons eigen geld betaald hoor...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is dus ook niet helemaal waar. Er is een investeringsfonds. Daar zat inderdaad geld in om spelers te halen. Maar dit is eigendom van de club en dus hebben de investeerders die hier in zitten geen rechten over het aan- en verkoopbeleid van de club. Zij krijgen gewoon een bepaald rendement per jaar en bij een eventuele transfer wordt ook een deel hiervan verdeeld onder deze mensen. Dit is dus geen reden om hem wel of niet te verkopen. Het blijft gewoon de beslissing van de club zelf.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er is al eens eerder een fonds opgezet. Hier zat ook nog wel wat geld in waarschijnlijk. Maar zoals ik hierboven al vermelde maakt het volgens mij geen ruk uit in dit hele verhaal.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:41 schreef Magno het volgende:
[..]
dit is de 1e keer dat ik dit hoor... Suarez is gewoon van ons eigen geld betaald hoor...
de pot waar de investeerders in konden investeren kwam daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |