abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:09:14 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51619534
Martin van Geel laat in elk geval nog ruimte over voor onderhandeling over de afkoopsom: "We gaan pas twijfelen als er echt veel hogere bedragen op tafel komen dan nu het geval is. Aanzienlijk hoger."

Terwijl Hans Nijland aangeeft dwars te gaan liggen en niet eens te willen praten met Ajax: "Ajax mag niet met de speler zelf praten omdat wij daarvoor geen toestemming geven, maar het mag duidelijk zijn dat ze Suárez graag willen hebben. Wij gaan er echter dwars voor liggen. Wij hebben vorig jaar onze nek uitgestoken voor Suárez. Hij is pas 20 jaar, heeft nog een vierjarig contract bij ons en wij zijn een ambitieuze club. In het realiseren van onze plannen hebben we Suárez ook komend seizoen hard nodig. Wij willen hem niet na één seizoen al weer kwijt. Ik las in Voetbal International dat Van Geel tegen Wesley Sneijder heeft gezegd dat het bod van Valencia een belediging was voor zowel de speler als de club. Datzelfde wil ik nu zeggen over het bod dat Ajax op Suárez heeft gedaan. Maar welke prijs Ajax ook zou hebben genoemd, wij willen er gewoon niet met ze over praten."
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51619765
Moeten ze helemaal zelf weten. D'r zit ook nog wel een verschil tussen Ajax en Groningen trouwens. Als Ajax een speler als Sneijder kwijtraakt kunnen ze nog aan vervanging komen en hun selectie op andere plekken versterken. Als Groningen 15 miljoen op de bank heeft kunnen ze d'r nog vrij weinig mee, omdat zulke talenten alleen bij uitzondering haalbaar zijn voor Groningen.

Maar dan nog, Groningen moet helemaal zelf weten wat ze met hun spelers doen.
pi_51619919
Nijland geeft hele fatsoenlijke en realistische argumenten in zijn statement waarom ze Suarez niet kwijt willen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:29:37 #79
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51620035
Ja, natuurlijk. Ben het ook wel met hem eens, zo'n speler haal je niet voor slechts één seizoen. Maar goed, hij moet gewoon niet vergeten dat alles en iedereen te koop is. Als hij nou gewoon een bedrag van 15 miljoen euro genoemd had, hadden de onderhandelingen kunnen beginnen. Dan kwamen de clubs er echt wel uit of niet, ligt er op dat moment aan wat Ajax over heeft voor Luis Suarez.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51620162
Ken je het verhaal van de onderhandelingen tussen Riemer en Van Geel over Huntelaar trouwens? Heb het hier wel eens gepost geloof ik.

Van Geel (bij AZ): wij willen Huntelaar kopen.
Riemer: hij kost tussen de 2 en 10 miljoen.
Van Geel (bij AZ): we bieden 3,5.
Riemer: wij willen 10 miljoen.

Van Geel (bij Ajax): wij willen Huntelaar kopen.
Riemer: hij kost nog steeds tussen de 2 en 10 miljoen.
Van Geel (bij Ajax): wij bieden 6.
Riemer: wij willen 10.

Eindresultaat 9,5 miljoen.

Succes met de onderhandelingen...
pi_51620197
hehe..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:39:07 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51620276
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:35 schreef MaxPower het volgende:

Succes met de onderhandelingen...
Dat is dan ook vast de reden waarom Afonso Alves niet gezien wordt als vervanger van Ryan Babel.
pi_51620641
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, hij moet gewoon niet vergeten dat alles en iedereen te koop is.
De verkopende club bepaalt uiteindelijk of iemand te koop is, niet de speler of de geďnteresseerde partij. Suarez zal in de toekomst best te koop zijn, maar nu dus nog niet.
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:08:05 #84
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51621023
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:52 schreef Solstice het volgende:

[..]

De verkopende club bepaalt uiteindelijk of iemand te koop is, niet de speler of de geďnteresseerde partij. Suarez zal in de toekomst best te koop zijn, maar nu dus nog niet.
Waarom wil je het niet begrijpen? Iedereen is te koop, ook Luis Suarez. Er moet gewoon een prijs genoemd worden, want denk je nou echt dat als Ajax 100 miljoen euro biedt, FCG hem nog steeds niet verkoopt?
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:37:30 #85
129682 Magno
FC Grunn!!
pi_51621833
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom wil je het niet begrijpen? Iedereen is te koop, ook Luis Suarez. Er moet gewoon een prijs genoemd worden, want denk je nou echt dat als Ajax 100 miljoen euro biedt, FCG hem nog steeds niet verkoopt?
als groningen dan opnieuw NEE verkoopt, dan is hij idd niet te koop...

jij wilt gewoon niet begrijpen dat Groningen Suarez niet wil verkopen en zodoende is hij gewoon niet te koop
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:38:49 #86
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51621870
Geloof me, voor 100 mijoen euro is hij (ineens) gewoon wel te koop, hoor!
pi_51621958
Ik denk dat hij pas serieus te koop is vanaf 10 miljoen. Ik denk niet dat Ajax dat wil betalen. En dus is hij niet te koop.
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:46:14 #88
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51622076
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:42 schreef MaxPower het volgende:
Ik denk dat hij pas serieus te koop is vanaf 10 miljoen. Ik denk niet dat Ajax dat wil betalen. En dus is hij niet te koop.
Dan is hij toch wel degelijk te koop? Voor 10 miljoen euro? Waarom geeft Hans Nijland dat dan niet door aan Ajax? Misschien zijn ze wel zo gek om dat te betalen?
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:50:40 #89
129682 Magno
FC Grunn!!
pi_51622216
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dan is hij toch wel degelijk te koop? Voor 10 miljoen euro? Waarom geeft Hans Nijland dat dan niet door aan Ajax? Misschien zijn ze wel zo gek om dat te betalen?
Omdat Groningen hem NIET wil verkopen misschien?
Nijland (en Groningen) heeft ambities. En met Suarez denkt hij dat deze ambities waargemaakt kunnen worden. En wil hij Suarez dus nog minimaal 1 jaar voor de club behouden. Daarom is hij niet te koop en heeft ook geen bedrag genoemd.
pi_51624592
Ajax zal op langere termijn meer last hebben van de precedentwerking van een eventueel gewonnen arbitragezaak dan Groningen, dus het lijkt me verstandig dat men Suarez er van overtuigd hier van af te zien. Daarna moet Nijland gewoon een prijs noemen, iets in de orde van 8 tot 9 miljoen - niet onderhandelbaar.
"That rug really tied the room together".
pi_51624648
Maak er dan maar 12 miljoen van aangezien Ajax hem ZO graag wil hebben, en ik niet wil dat hij daarheen gaat..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:53:17 #92
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_51625826
Als ie niet te koop is, is ie niet te koop. Als sommigen zeggen dat Hans Nijland met een bod moet komen (laten we zeggen 10 miljoen), dan wordt gezegd dat Ajax dan een tegenbod kan doen. Maar dat wil Groningen dus helemaal niet. Groningen heeft geen zin om te onderhandelen. De enige mogelijkheid voor Ajax in dit egval om hem te halen zou dan zijn om gewoon 10 miljoen op tafel te leggen. Geen cent minder
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:24:04 #93
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51626865
Afhankelijk van de uitslag kunnen de buitenlandse clubs hun mogelijke aanwinsten dus gaan binnenhalen uit 020.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51653440
Kort interview met Nijland
klik hier

Interview begint ongeveer bij min: 12.45
pi_51655515
Weer 1 minuut van mijn leven weggegooid. Wat een nietszeggend interview zeg
pi_51663777
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:50 schreef Magno het volgende:

[..]

Omdat Groningen hem NIET wil verkopen misschien?
Nijland (en Groningen) heeft ambities. En met Suarez denkt hij dat deze ambities waargemaakt kunnen worden. En wil hij Suarez dus nog minimaal 1 jaar voor de club behouden. Daarom is hij niet te koop en heeft ook geen bedrag genoemd.
Suarez heeft niet langer de ambitie om bij Groningen te blijven.

Je kan me van alles vertellen maar als een speler graag blijft laat ie geen arbitrage zaak aanspannen. En dan kan je zeggen dat het zijn zaakwaarnemer is maar dan kan hij hem dood eenvoudig terug roepen als hij e rniet achter zou staan.

Ja en dan heb je zoiets als een contract maar dat is in het voetbal al jaren geen ruk waard.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 15:50:37 #97
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_51664304
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:35 schreef Chadi het volgende:

[..]

Suarez heeft niet langer de ambitie om bij Groningen te blijven.
Suarez heeft aangegeven het goed naar zijn zin te hebben in Groningen, maar een overstap naar Ajax ook wel ziet zitten. Hij zegt dus niks over perse bij Groningen weg willen, hij heeft het hier naar zijn zin, maar de naam en de centen van Ajax ziet hij ook zitten.

Vervolgens wordt hem de kop gek gemaakt en wordt hij door allerlei mensen vanuit Ajax begeleidt naar de arbitragezaak toe. Sneu en ook niet handig van Suarez zelf. Suarez verliest de zaak, dat kan haast niet anders.
pi_51664571
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef Noca het volgende:

[..]

Suarez heeft aangegeven het goed naar zijn zin te hebben in Groningen, maar een overstap naar Ajax ook wel ziet zitten. Hij zegt dus niks over perse bij Groningen weg willen, hij heeft het hier naar zijn zin, maar de naam en de centen van Ajax ziet hij ook zitten.

Vervolgens wordt hem de kop gek gemaakt en wordt hij door allerlei mensen vanuit Ajax begeleidt naar de arbitragezaak toe. Sneu en ook niet handig van Suarez zelf. Suarez verliest de zaak, dat kan haast niet anders.
Hij heeft de keus voor het geld gemaakt want hij spant een zaak aan om weg te kunnen bij Groningen. Groningen heeft overigens volkomen gelijk hoor omhem aan zijn contract te houden.. ik denk ook dat zij in het gelijk worden gesteld of het moet heel raar lopen.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 15:59:32 #99
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51664628
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:57 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij heeft de keus voor het geld gemaakt want hij spant een zaak aan om weg te kunnen bij Groningen. Groningen heeft overigens volkomen gelijk hoor omhem aan zijn contract te houden.. ik denk ook dat zij in het gelijk worden gesteld of het moet heel raar lopen.
Iwan werd ook in zijn gelijk gesteld toen Feyenoord hem wou overnemen van Roda. Roda wou hem toen aan zijn contract houden...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 20 juli 2007 @ 15:59:39 #100
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51664632
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef Noca het volgende:
Suarez verliest de zaak, dat kan haast niet anders.
Nooit gedacht dat clubliefde mensen zo naief kon maken..
Grunn heeft echt nauwelijks een poot om op te staan.. Want alle criteria zijn in het voordeel van Suarez.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')