abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199987
Voor de echte BB fans kun je mischien een leuke knokploeg samenstellen om die sukkels die het huis willen bestormen lekker weg te knuppelen, je kunt er wat ervaring mee op doen voor een leuke voetbalwedstrijd en je kunt je frustratie van het afgelopen jaar lekker botvieren. Ik denk dat we met 200 man wel toe kunnen komen om die sukkelige studentjes neer te meppen. Oke ga mee en geniet !!!!!!!
Vergeet niet om je kistjes aan te doen.
Een "echte Bredanaar" blijft een Bredanaar.
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 23:44:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_199988
ik ga er mooi de 20ste een dagje uit van maken. Beetje flevepolder bezichtigen, eventjes naar walibi en 's-avonds gezellie kijken naar rellen...

Kaarten voor deze dagtocht zijn te verkrijgen bij de NS.

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_199989
ik ben zelf 1 meter 20 dus aan mij heb je niet zo veel maar ik vind dit wel een goed plan maar ja ik praat eerst voor dat ik denk...zegt men
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_199990
Tegen inlevering van 300 BB-Miles is de NS-dagtocht geheel gratis
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_199991
Sukkels zijn het, de gasten willen gaan proberen om het huis te bestormen, doe toch eens normaal en laat de bewoners lekker rustig in het BB huis zitten zonder dat publiciteits geile personen zoals jullie ze lastig komen vallen.

Ik vind het onvoorstelbaar dat altijd weer van die losers zijn die zoiets verzinnen, verzin eens wat orgineels en niet iets waar de bewoners van het BB huis onder lijden, als je met 1100 man het huis bestormd dan kan je er gewoon op wachten dat er van alles stuk en mis gaat, als je al zo stom bent om mee te doen aan deze belachelijke actie dan heb je dus duidelijk ook niet de hersens om te beseffen dat iedereen van die 1100 varkens binnen wil komen en dat lukt niet op een 'nette' manier.

Daarom, doe het gewoon niet en spreek je uit tegen deze domme aktie.

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
pi_199992
Ik neem aan dat jullie het hebben over de geplande actie van die studentenhuizen.

Dit soort volk haalt altijd stomme dingen uit. Maar als Veronica toch dit forum leest zijn ze al lang en breed op de hoogte. Wellicht kunnen we hier zoveel mogelijk informatie over de actie plaatsen waar BB wat aan heeft. Toont goodwil van onze kant. Het zelf proberen te voorkomen lijkt me niet haalbaar aangezien het studenten zijn met een plaat voor hun kop cq te veel bloed in hun alcohol. Tevens verhogen pogingen van ons om het te voorkomen de kans op schade omdat er een mega mat partij kan ontstaan. 1 ding wat ik zeker weet is dat mensen met alcohol op ineens een zeer hoge pijngrens schijnen te hebben.

Beauty lies in the eye of the beholder.
  woensdag 13 oktober 1999 @ 00:20:00 #7
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_199993
Is het niet leuk om de VOO's helemaal gek te maken met dit soort aankondigingen ?? en dan de 20e gewoon op straat gaan lachen om alle security ? Bovendien moeten de mensen hier niet zo lopen ouwehoeren over de "aangekondigde"actie, over messagebal was iedereen wel te spreken (behalve het geziek om de verassing)

Forum ® us
  woensdag 13 oktober 1999 @ 00:33:00 #8
81 JayTaph
pi_199994
zinloos bestormen is zo........... zinloos

mjah..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  woensdag 13 oktober 1999 @ 01:10:00 #9
150 zeef
pi_199995
Nee, in dat geval snap ik het helemaal. Pijltjes blazen, tennisballen gooien en voor de muur staan bleren, dat heeft pas zin.

Forum ® us
  woensdag 13 oktober 1999 @ 01:17:00 #10
81 JayTaph
pi_199996
OMB was uniek.. iedereen was er over te spreken en zelfs hummie vond het een "enigsins begrijpelijke" aktie...

Bestormen is gewoon vragen om moeilijkheden en ik hoop dat de ME veel mensen gaat neerknuppelen net zoals ze met jonge zeehondjes doen..

Maar het zou in ieder geval zeer tof zijn als er straks niemand staat en heel Randon overuren draait op de kosten van V.

Wat nou 12 miljoen?? Als we elke dag zo'n aktie plannen, dan gaat het even wat meer kosten voor meneer de mol, en rofl zal ook wel weer opslag willen om ze kook te betalen

en nee,.. ik werk niet bij Randon

woensdag 13 oktober 1999 @ 01:26:00 #11
150 zeef
pi_199997
Nee maar wat denk jij dan, dat daar straks 1100 man staa ? Nou ik dacht het niet. en ik heb even geïnformeerd bij mijn "buitenlandse" vrienden van ECHTE studentenvereenigingen, en daar is NIETS bekend van enige actie. Dat iedere MBO tegenwoordig ook een studentenvereniging opzet, en dat die ploegen stoer moeten doen is an sich jammer, maar het feit dat nu iedereen er zo over valt vind ik gewoon te triest voor woorden.
Forum ® us
  woensdag 13 oktober 1999 @ 18:34:00 #12
150 zeef
pi_199998
quote:
op 10-13-1999 om 01:17 AM schreef JayTaph het volgende:
OMB was uniek.. iedereen was er over te spreken en zelfs hummie vond het een "enigsins begrijpelijke" aktie...

Bestormen is gewoon vragen om moeilijkheden en ik hoop dat de ME veel mensen gaat neerknuppelen net zoals ze met jonge zeehondjes doen..
<knip>

Nee dit is echt een heel volwassen houding. Dus voor jou is Hummie van der T. de morele rechter die actie's goedkeurt danwel afwijst. Misschien kan ze dan even naar pakistan en Oost Timor, daar schijnen ook nog wat mensen het niet eens te zijn met elkaar.

Forum ® us
pi_199999
Ok ik ga een voorstel doen: oz actie (operatie zeef. Na 80 dagen als alleen nog de mannen over zijn in het huis gooien we zeef over de schutting met een briefje in zijn mond waar : "neem me" op te lezen staat...ruud en willem spellen voetbal en vinden zeef (handen op zijn rug vast gebonden) op het veld....resultaat: zeef heeft een fijn weekend en BB trekt meer kijkers dan het wk voetbal..wij zijn zeef kwijt...iedereen blij.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
  woensdag 13 oktober 1999 @ 22:39:00 #14
81 JayTaph
pi_200000
/me stemt voor...

pi_200001
quote:
op 10-13-1999 om 10:39 PM schreef JayTaph het volgende:
/me stemt voor...

op een dag zullen wij vrienden zijn.......
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_200002
quote:
op 10-13-1999 om 06:34 PM schreef zeef het volgende:
Nee dit is echt een heel volwassen houding. Dus voor jou is Hummie van der T. de morele rechter die actie's goedkeurt danwel afwijst. Misschien kan ze dan even naar pakistan en Oost Timor, daar schijnen ook nog wat mensen het niet eens te zijn met elkaar.

Ik noem deze houding nou ook niet echt volwassen.
Misschien is het hypocriet om de ene actie goed te keuren en de andere te veroordelen, maar zoals ik het zie, zit er wel degelijk verschil tussen. Maar wie ben ik? Ik zal wel bevooroordeeld zijn. Of onvolwassen....

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  woensdag 13 oktober 1999 @ 23:56:00 #17
81 JayTaph
pi_200003
>op een dag zullen wij vrienden zijn.......

Echt niet dus....

Maar goed.. als iemand het verschil niet kan zien tussen een goed bedoelde aktie en een bestorming waar een menig dronken hooligan jaloers op is, dan mag je terecht je eigen zeef noemen...

donderdag 14 oktober 1999 @ 00:03:00 #18
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_200004
Ja Zeef laten we vooral Oost Timor er nog bij betrekken.
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

donderdag 14 oktober 1999 @ 00:30:00 #19
150 zeef
pi_200005
Ach dit is een zinloze discussie, het gaat me niet om die bestorming, zoals je in eerdere postings van mij zal kunnen zien keur ik iedere vorm van geweld cq. onwettig gedrag te zeerste af.

Waar het mij wel om gaat is dit : Het bevreemd mij dat de ene actie helden voort brengt, en de andere genadeloos wordt afgefakkeld zonder dat IEMAND er ook maar iets serieus van weet. Laten we wel wezen het is slechts een gerucht geweest en prompt gaat het collectief op tilt.

Wees dan zo eerlijk en zeg : Ik vind BB leuk en ik respecteer de integriteit van het huis en haar bewoners en ik zal niets doen om deze integriteit op WELKE manier dan ook te verstoren."

Maar dat gebeurt niet. Want message pijl actie 2 is in de maak alsmede enkele andere initiatieven. En daar is heel wat meer van bekend dan een paar geruchten.

Kortom laten we eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren voordat we met vingertjes gaan wijzen naar bepaalde groepen (corpsballen etc etc). En stoppen met die enorme hypocriete houding die sommigen zich aanmeten.

Serge, wat Oost Timor e.d. betreft, dat was misschien een beetje te expliciet voorbeeld waarbij twee groepen het niet eens met elkaar zijn. Maar ik blijf het raar vinden dat sommigen Hummie van der T. als moraal rechter gebruiken nadat zij haar in eerdere postings tot op het bot toe hebben afgefakkeld.

Forum ® us
  donderdag 14 oktober 1999 @ 01:59:00 #20
691 luciano
ondertitelloos
pi_200006
Kunnen we ook GABY over de schutting werpen , want die is maar 1.20m schrijft hij.
Leuke weekopdracht voor de bewoners : dwergwerpen!

GEINTJE!

pi_200007
luciane, ik ben wel 1,20 maar heel dik en volkgens mij kunnen jullie me niet op tellen
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
  donderdag 14 oktober 1999 @ 09:21:00 #22
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_200008
quote:
op 10-14-1999 om 09:02 AM schreef Gaby het volgende:
luciane, ik ben wel 1,20 maar heel dik en volkgens mij kunnen jullie me niet op tellen

Dat wordt dan operatie skippy ball....

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_200009
Sjezus, wat is dat voor gezeik hier. Ik snap dat echt niet! Op basis van wat vage geruchten worden er meteen plannen gemaakt om een anti "studenten" (zie posting Zeef, zeer ware woorden overigens) knokploeg te vormen die de indringers wel even in elkaar zal knuppelen. Nee dat klinkt lekker zeg. Zeker ook "student", Bladjesjeezer?
Als er dan iemand tegen de geldende mening ingaat mag hij wat jullie betreft meteen vastgebonden over de schutting geworpen worden...

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
pi_200010
yo orry zie wanneer iets serieus is en wanneer een grapje..........
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_200011
quote:
op 10-14-1999 om 12:30 AM schreef zeef het volgende:

Wees dan zo eerlijk en zeg : Ik vind BB leuk en ik respecteer de integriteit van het huis en haar bewoners en ik zal niets doen om deze integriteit op WELKE manier dan ook te verstoren."

Ik denk dat het goed is om dit ook even aan Veronica te mailen...gezien het George Baker-avontuur....
Laten ze zelf ook het goede voorbeeld geven.

quote:

Maar ik blijf het raar vinden dat sommigen Hummie van der T. als moraal rechter gebruiken nadat zij haar in eerdere postings tot op het bot toe hebben afgefakkeld.

Hummie heeft, net als ieder mens, haar goede en minder goede kanten. Dat Hummie in de ogen van OMB een goede zet heeft gedaan, maakt de rest van haar acties nog niet goed.
Hummie is niet als moraal rechter opgetreden; de actie OMB was reeds passé toen zij in de picture kwam....

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')