abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51593101
IKEA medewerkster meldt

Bon is inderdaad garantie, geen bon=geen garantie (staat zelfs duidelijk op de bon) Zoals iemand al zei waar moet je de grens trekken? (bij welk bedrag, bij welke schade? )
er komen zo vaak mensen bij ons zonder bon, een kapotte lamp, waar duidelijk ikea op te zien is (maar 1 we weten niet hoe lang geleden het gekocht is, 2 misschien via marktplaats oid opgelicht.

Bon=garantie, zonder bon=pech

Btw je hebt vast meer gekocht samen met die setjes heb je daar de bon dus ook niet van? behoorlijk dom aangezien overal standaard 2jaar garantie op zit en wellicht wel meer.
Oh en dat over die nieuwe kopen en dan die andere daarmee terug brengen is frauderen voor 2.50 das nog triester dan dit topic
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:16:23 #27
147277 tweaktubbie
Waar is dat knopje voor?
pi_51593121
@DoctorB: kleine gebruikte beide slabzzz en geregeld zelfde olvaritprutje...
@Pascal86: werk er vlakbij dus kom geregeld voor de 2-worstebroodjes+frisdrank langs bij de uitgang
Weer drie seconden verspild door het lezen van een nutteloze sig....
pi_51593191
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:06 schreef qi_ib het volgende:
Ikea, waar iedereen originele spullen denkt te halen. Kankerwinkel.
Doe is ff normaal joh, de kwaliteit van IKEA spullen is doorgaans gewoon goed (tuurlijk liggen er ook prullen in de winkel), maar als je een beetje oplet met wat je koopt........

Ik vind het jammer dat TS niet gewoon netjes geholpen is, deze medewerker had volgens mij gewoon even een bedrijfsleider er bij kunnen halen om het netjes af te handelen.
pi_51593342
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:18 schreef devvertje het volgende:

[..]

Doe is ff normaal joh, de kwaliteit van IKEA spullen is doorgaans gewoon goed (tuurlijk liggen er ook prullen in de winkel), maar als je een beetje oplet met wat je koopt........

Ik vind het jammer dat TS niet gewoon netjes geholpen is, deze medewerker had volgens mij gewoon even een bedrijfsleider er bij kunnen halen om het netjes af te handelen.
de bedrijfsleider zegt het zelfde
pi_51593355
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:18 schreef devvertje het volgende:

[..]

Doe is ff normaal joh, de kwaliteit van IKEA spullen is doorgaans gewoon goed (tuurlijk liggen er ook prullen in de winkel), maar als je een beetje oplet met wat je koopt........

Ik vind het jammer dat TS niet gewoon netjes geholpen is, deze medewerker had volgens mij gewoon even een bedrijfsleider er bij kunnen halen om het netjes af te handelen.
Idd. Hier in Nederland willen we maar niet snappen dat klanttevredenheid veel belangrijker is dan luttele bedragjes als 1,95. En dan ruil je een keer een lamp teveel om, die klant gaat wel met een goed gevoel over IKEA naar huis en zal de volgende keer absoluut terugkomen. Maja, nee, die 1,95 moet je met je leven beschermen hoor! Stel je voor!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_51593402
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Idd. Hier in Nederland willen we maar niet snappen dat klanttevredenheid veel belangrijker is dan luttele bedragjes als 1,95. En dan ruil je een keer een lamp teveel om, die klant gaat wel met een goed gevoel over IKEA naar huis en zal de volgende keer absoluut terugkomen. Maja, nee, die 1,95 moet je met je leven beschermen hoor! Stel je voor!
ikea is al heel coulant mbt omruilen en garantie, maar nee nederlanders willen niet de hand die ikea al geetf maar de hele arm
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:25:38 #32
183809 qi_ib
My spidersense is tingling
pi_51593453
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:08 schreef DoctorB het volgende:

[..]

u is wibra adept zie ik.
Tickle me.
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:26:32 #33
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_51593484
ik kon m'n lampje van 15 euri met kapotte lampekapjes mooi niet omwisselen zonder bonnetje.
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_51593556
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:13 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Bij de Albert Heijn kun je een aangebroken blikje kattevoer terugbrengen zonder bon met de mededeling "mijn kat vreet 't niet" en krijg je ook je geld terug.
groot verschil is dat ikea ook banken en keukens etc verkoopt en zelfs mensen flikken het daarmee hun bon weg te donderen en dan bij ons te komen met problemen...... dus we moeten een grens trekken en hoeveel; moeite is het een bonnetje te bewaren?
pi_51593638
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:24 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ikea is al heel coulant mbt omruilen en garantie, maar nee nederlanders willen niet de hand die ikea al geetf maar de hele arm
Ik vind moeilijk doen over een product van 1,95 (wat inkoop wsl 50 cent kost) niet coulant doen, nee.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_51593693
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik vind moeilijk doen over een product van 1,95 (wat inkoop wsl 50 cent kost) niet coulant doen, nee.
ik vind iets van 1./95 terug brengen zonder bon zeikerig
en er moet een grens getrokken worden.
Oke een bedrijfsleider erbij halen en een uitzondering maken, gebeurd weleens maar als het druk is etc dan ga ik iig voor zoiets onbenulligs geen omwegen maken, dan is het strak geen bon=pech
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:35:05 #37
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_51593817
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

groot verschil is dat ikea ook banken en keukens etc verkoopt en zelfs mensen flikken het daarmee hun bon weg te donderen en dan bij ons te komen met problemen...... dus we moeten een grens trekken en hoeveel; moeite is het een bonnetje te bewaren?
En hoeveel moeite is het om in het kassa-systeem te kijken of rond het tijdstip dat de klant noemt idd een slabbetje is verkocht (en al dan niet betaald is met een pinpas met dezelfde naam als diegene die nu voor de balie staat).

Je verstoppen achter de regels is zooo 1940-1945...
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
pi_51593820
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik vind iets van 1./95 terug brengen zonder bon zeikerig
en er moet een grens getrokken worden.
Oke een bedrijfsleider erbij halen en een uitzondering maken, gebeurd weleens maar als het druk is etc dan ga ik iig voor zoiets onbenulligs geen omwegen maken, dan is het strak geen bon=pech
Er mag maar 1 regel zijn: de klant is koning. Maar goed, dat snappen we hier toch niet, zijn we een veel te zeikerig en zuinig volkje voor. Ga eens in de VS kijken hoe het wél moet (het enige dat ze in de VS goed kunnen wmb).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_51593840
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:35 schreef bug_me_not2 het volgende:

[..]

En hoeveel moeite is het om in het kassa-systeem te kijken of rond het tijdstip dat de klant noemt idd een slabbetje is verkocht (en al dan niet betaald is met een pinpas met dezelfde naam als diegene die nu voor de balie staat).

Je verstoppen achter de regels is zooo 1940-1945...
"Weet je wel niet hoe veel tijd dat kost zeg!" .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_51593884
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:35 schreef bug_me_not2 het volgende:

[..]

En hoeveel moeite is het om in het kassa-systeem te kijken of rond het tijdstip dat de klant noemt idd een slabbetje is verkocht (en al dan niet betaald is met een pinpas met dezelfde naam als diegene die nu voor de balie staat).

Je verstoppen achter de regels is zooo 1940-1945...
euhm veel aangezien wij dat niet kunnen ?
pi_51593911
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:35 schreef Jarno het volgende:

[..]

"Weet je wel niet hoe veel tijd dat kost zeg!" .
wij kunnen met tijdstippen etc geen bonnen terug halen hoor sterker nog dat kunnen we helemaal niet
pi_51593940
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:35 schreef Jarno het volgende:

[..]

Er mag maar 1 regel zijn: de klant is koning. Maar goed, dat snappen we hier toch niet, zijn we een veel te zeikerig en zuinig volkje voor. Ga eens in de VS kijken hoe het wél moet (het enige dat ze in de VS goed kunnen wmb).
en voor 1 fucking 95 iets terug brengen is niet zeikerig en zuinig
pi_51593973
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:37 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

wij kunnen met tijdstippen etc geen bonnen terug halen hoor sterker nog dat kunnen we helemaal niet
Natuurlijk wel. Elk systeem kan dat. Dat JIJ dat niet kunt, of wilt, is vers 2.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_51594019
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:37 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en voor 1 fucking 95 iets terug brengen is niet zeikerig en zuinig
Hey, die klant komt met zijn 1,95 wel een gedeelte van jouw ongetwijfeld dik belegde boterham betalen hoor. En verwacht daarvoor wel een product dat niet na 3 x wassen kapot is. Is dat zo vreemd? Met zo'n instelling snap ik niet wat je op de klanten"service" te zoeken hebt eigenlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_51594050
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Elk systeem kan dat. Dat JIJ dat niet kunt, of wilt, is vers 2.
oke de klantenservicemedewerkers kunnen dat niet dan
pi_51594078
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

oke de klantenservicemedewerkers kunnen dat niet dan
En wat moeite doen voor een klant die jouw salaris komt betalen is teveel gevraagd?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_51594111
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:39 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hey, die klant komt met zijn 1,95 wel een gedeelte van jouw ongetwijfeld dik belegde boterham betalen hoor. En verwacht daarvoor wel een product dat niet na 3 x wassen kapot is. Is dat zo vreemd? Met zo'n instelling snap ik niet wat je op de klanten"service" te zoeken hebt eigenlijk.
Oh en dik belegde val;t tegen en ik ben op mn werk wel iets minder fel dan hier, maar ik zou me persoonlijk doodschamen om iets van zo'n bedrag terug te brengen zonder bon
pi_51594172
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Oh en dik belegde val;t tegen en ik ben op mn werk wel iets minder fel dan hier, maar ik zou me persoonlijk doodschamen om iets van zo'n bedrag terug te brengen zonder bon
Right. Omdat het goedkoop is, mag het zo stuk zijn. Nee, lekkere instelling hoor. Waar ligt trouwens dié grens? Mag iets van 2,50 nog geruild worden? 3 euro? 5?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_51594175
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:41 schreef Jarno het volgende:

[..]

En wat moeite doen voor een klant die jouw salaris komt betalen is teveel gevraagd?
Als die klant zin heetf 2uur te wachten prima, bel ik een leidinggevende op (die ook wel druk zijn met keukenproblemen, kassap[roblemen etc af te handelen) hoewel die dat volgens mij ook niet kunnen inkijken, ik vraag me af of we het in de winkel zelf uberhaupt kunnen
pi_51594208
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Als die klant zin heetf 2uur te wachten prima, bel ik een leidinggevende op (die ook wel druk zijn met keukenproblemen, kassap[roblemen etc af te handelen) hoewel die dat volgens mij ook niet kunnen inkijken, ik vraag me af of we het in de winkel zelf uberhaupt kunnen
Ja, je kunt dat doen, óf een nieuw product uit het vak trekken en een blije klant maken.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')