tijd voor een nieuwe telefoon denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:30 schreef Devlinsect het volgende:
Kheb hem gebeld.![]()
En gezegd waar hij mee bezig is. Hij is voor rede vatbaar en wil met je erover discussieren.Geadviseerd om zijn phone uit te zetten ivm het nieuws. Dat wilde hij niet doen.
Maar toch hè, kheb met hem gesproken
klopt, kennelijk is hij ook nooit veroordeeld en hoogstwaarschijnlijk nooit aangeklaagd wegens de dingen warvan hij in dat artikel wél beschuldigt wordt, zonder dat er in dat artikel bewijzen voor staan...quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:27 schreef Koewam het volgende:
Ik vind dat hij wel een punt heeft, het is ook maar een mens...
tis alleen zo jammer dat ze het zelf nauwelijks naleven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:34 schreef punchdrunk het volgende:
wat, mogen mensen alleen maar een mening hebben als wij het met ze eens zijn?
ik vind het ook een derderangs kwal, en als ze hem er ooit op betrappen dat hij met zijn poten aan een kind zit mogen ze hem van mij aan de hoogste boom opknopen.
tot die tijd mag hij roepen wat hij wil. de vrijheid van meningsuiting heeft nu eenmaal geen aan/uit knopje.
zoals de amerikanen zeggen: i despise what he says, but i'll defend to death his right to say it.
Een nieuw rechteroor?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:31 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe telefoon denk ik.
dat is een feit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis alleen zo jammer dat ze het zelf nauwelijks naleven.
Hoe krijg je aids aan een oor?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:39 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Een nieuw rechteroor?![]()
Niemand durft te bellen? whehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Goed fopjequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe krijg je aids aan een oor?
[spoiler]
als je een lul aan de telefoon hebt
[/spoiler
Volgens mij is dat een Quote die ooit aan Voltaire toegeschreven is (maar nooit voor 100% bevestigd, en waarschijnlijk nooit door hem gezegd)...:quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:34 schreef punchdrunk het volgende:
zoals de amerikanen zeggen: i despise what he says, but i'll defend to death his right to say it.
Ik keur af wat U schrijft, maar zal mn leven geven voor het recht dat u deze kunt blijven schrijvenquote:Je déteste ce que vous écrivez, mais je donnerai ma vie pour que vous puissiez continuer à écrire.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe krijg je aids aan een oor?Niet als je telefoon in een hoesje zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:31 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe telefoon denk ik.
Enkele duizenden Amerikanen in Irak en Afghanistan zijn het ook niet eens met Bush' war on terror, maar toch verdedigen ze zijn idealen en hun land met hun eigen leven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis alleen zo jammer dat ze het zelf nauwelijks naleven.
Nee, want je bent hier vanaf 16 al 'legaal'. Blijft natuurlijk wel een bullshitregel waar toch nooit op gecontroleerd kan worden. Gewoon neuken voor het vaderland dus!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Over een ding valt wel te discussieren, namelijk:
jongen van 25: "Hee meisje, ik vind jou leuk. Neuken?"
meisje van 15: "Ja lekker!"
Wat is daar nou mis mee zolang het vrijwillig gebeurt?
In het verlengde daarvan het volgende:
Jongen van 17 heeft een vriendin van 16.
Flink geyle neuqzekz dus.
Op een goeie dag wordt die jongen 18 en is hij ineens meerderjarig.
Is hij dan ook ineens strafbaar omdat hij als meerderjarige een meisje van 16 neuqzekzt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |