EA = Electronic Arts = gamedeveloperquote:
Ah zo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
EA = Electronic Arts = gamedeveloper
BF 2 = Battlefield 2 denk ik.
Begin dat nerd taaltje aardig te leren![]()
Ehm. Nee hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
ja, maar dan nogquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:12 schreef Markster het volgende:
Alleen jammer dat EA het alleen maar uitbrengt
BF is van Dice
Hij is toch aardig duidelijk. EA ZUIGT, daar ligt de foutquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:16 schreef Fliepke het volgende:
Is je computer wel geschikt voor bf2142 en als je nu ook eens vertelt wat er mis willen mensen je nog wel helpen ook
echt??? doen mensen dat hier op fok! ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:16 schreef Fliepke het volgende:
Is je computer wel geschikt voor bf2142 en als je nu ook eens vertelt wat er mis willen mensen je nog wel helpen ook
1. Talpaquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:19 schreef Markster het volgende:
Is EA bashen tegenwoordig al weer populairder dan windows, of UPC ?
Wel gewoon alle juiste 29 tcp/udp poorten opengezet op je router / firewall ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:18 schreef Fatihtjuh het volgende:
Mijn PC is er geschikt voor.
Ik kaan alleen geen multiplayer doen. het zegt altijd dat ik moet reverten naar een andere versie maar het zegt niet welke, ik heb best wel veel verschillende patches uitgeprobeeret en BF2142 een stuk of 5 keer opnieuw geïnstalleerd.
Ik wacht op de volgende xbox, heb nu pas een nieuwe pc (mac) .quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:32 schreef Bastard het volgende:
Koop een console.
ik ben dom... Ik ga nu alle firewalls uitschakelen. (Eentje van de provider, eentje in modem, eentje in windows en McAffequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wel gewoon alle juiste 29 tcp/udp poorten opengezet op je router / firewall ?
Dat soort stomme dingen moet je niet zelf doen joh, dat moet je ff een systeembeheerder laten doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:34 schreef Fatihtjuh het volgende:
ik ben dom... Ik ga nu alle firewalls uitschakelen. (Eentje van de provider, eentje in modem, eentje in windows en McAffe
Niks daarvanquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:10 schreef seto het volgende:
Battlefield is voor paupers.
Laat het hem nou zelf doen joh, voor je het weet heeft hij zijn pc verkloot en opent hij een topic over "die hoere firewall" waarover we met zijn allen hartelijk kunnen lachen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:43 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat soort stomme dingen moet je niet zelf doen joh, dat moet je ff een systeembeheerder laten doen.
joune?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:09 schreef Nawien het volgende:
Ik denk dat jouw pc apenballen likt jongetje
Dat ga ik eens ff proberenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:39 schreef hugecooll het volgende:
Hmm ik ben nu 1.25 aan et installeren op xp pro, heb je bij vista wel dat UAD ofzoiets uitgezet?
neequote:
Ja en DICE is van EA want die heeft EA zuich al een tijdje geleden ingelijftquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:12 schreef Markster het volgende:
Alleen jammer dat EA het alleen maar uitbrengt
BF is van Dice
En je runt BF met administrator privilege zoals overal duidelijk wordt aangegeven ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:28 schreef Fatihtjuh het volgende:
En nu werkt die klote punkbuster niet.
Hij geeft aan dat pnkbstr.exe (ofzo) niet geopend kan worden. En daarna kreeg voor het eerste keer in mijn leven een blue-screen
Ja, met een gesprekje kan jij dat toch regelen, "admin rights"?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:12 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En je runt BF met administrator privilege zoals overal duidelijk wordt aangegeven ?
(Right click, “Run as Administrator”)
Tuurlijk, en dat zonder een beroep te moeten doen op reiki en "energetische lichamen" !quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja met een gesprekje kon jij dat toch reglen, "admin rights"?
admin mode behoort te werken idd, anders geeftie een 'invalid OS error' als het goed isquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:12 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En je runt BF met administrator privilege zoals overal duidelijk wordt aangegeven ?
(Right click, “Run as Administrator”)
Kom jij es heul snel naar t wow topic en post iets tofsquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
EA en patches...met battlefield 1942 ging het goed, de rest is allemaal verpest
Natuurlijk, want daar heb je ook al geen verstand vanquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tuurlijk, en dat zonder een beroep te moeten doen op reiki en "energetische lichamen" !
Eigenlijk zou die gewoon automatisch de patch in-game moeten downloaden, maar ja....dat zou te simpel zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:14 schreef Ballistic het volgende:
EA zuigt echt ballen ja, moet overal voor registreren, klote gezeik, kut engines ook. ze zouden wat moeten leren van UT3/CSS engines enzo ;O
Jij ook niet, je hebt me nog steeds niet uit kunnen leggen wat dat "energetisch lichaam" dan inhieldquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Natuurlijk, want daar heb je ook al geen verstand van![]()
Van welke planeet Dimensie kom jij?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:31 schreef Fatihtjuh het volgende:
Het wordt eens tijd dat de Europese Unie, EA gaat aanklagen wegens slechte klantenservice.
Dan gaan EA failliet worden de spellen duurder door zoveel boetes te betalen aan de EU![]()
Jaaaa, tijdens het gamen vet gaan downloaden!quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eigenlijk zou die gewoon automatisch de patch in-game moeten downloaden, maar ja....dat zou te simpel zijn
Als je goed leest kun je zien dat ik ergens in dit topic heb geschreven dat het gelukt was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[..]
Jaaaa, tijdens het gamen vet gaan downloaden!
Coole avatart trouwens.
[..]
[afbeelding] Joh, dan moet je gewoon de patch een keer of 5 draaien, totdat ie dus goed is. Af en toe een restart. Niet de hele game opnieuw installeren.
Ja, ik ga het hele topic doorspitten. Zoals je ziet had ik al geëditquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:51 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Als je goed leest kun je zien dat ik ergens in dit topic heb geschreven dat het gelukt was.
Maar nu heeft die game mijn computer kapot gemaakt.
Ik vind de 'stemmen' zo bagger, eigenlijk, zeker vergeleken met de vorige. Veels te netjes.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Walker spotted! It's definately hostile!
Vertel dat maar aan je zusje, die ± 60 'de' Sims uitbreidingen in d'r kast heeft staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Download het spel dan ook gewoon.
EA verdient het niet om veel inkomsten te hebben.
Over netjes gesproken; in vrijwel elke server is er een blijkbaar niet uit te zetten profanity filter dat je op je vingers tikt als je stout bent en 'fuck' intikt. Een oorlogsspel met als doel je tegenstander zo snel en bloederig mogelijk te doden en liefst in zoveel mogelijk stukjes te op te blazen, maar als je anderen een lesje grote mensentaal aan wilt leren, moeten we opeens vroomser dan de fucking paus zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik vind de 'stemmen' zo bagger, eigenlijk, zeker vergeleken met de vorige. Veels te netjes.
Onder welke steen kom jij vandaan gekropenquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:16 schreef Fliepke het volgende:
Ja want afkortingen worden alleen door nerds gebruikt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |