Nu in ieder geval één minder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:03 schreef Frutsel het volgende:Ongelofelijk dat er van dit soort mongolen zijn die dit soort 'spelletjes' nog doen...
![]()
Treinen worden naar mijn weten niet bestuurd door conducteurs.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:13 schreef C21H23NO5 het volgende:
volgens mij gaf die conducteur extra gas toen hij die gasten zag![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Treinen worden naar mijn weten niet bestuurd door conducteurs.![]()
Volgens mij rijdt een trein ook niet op gas?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:13 schreef C21H23NO5 het volgende:
volgens mij gaf die conducteur extra gas toen hij die gasten zag![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:07 schreef JimmieTheSaint het volgende:
And the 2007 Darwin-award nominees are....
Misschien was het een duitse treinquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:33 schreef Slasher het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt een trein ook niet op gas?
Ik heb laatst met 2 machinisten zitten praten effe, tussen alphen en utreg, en die praatten erover alsof het de normaalste zaak van de wereld was.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:37 schreef Sinat het volgende:
Het ergste van heel dit verhaal is nog wel het leed voor de machinist.
Jongeren die de oversteek maken naar het verkeerde padquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:39 schreef dyzrz het volgende:
Treinen gaan nog op kolen he !!!!
Het motief van deze daad is inmiddels duidelijk. Het was een locomotief.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jongeren die de oversteek maken naar het verkeerde pad
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jongeren die de oversteek maken naar het verkeerde pad
Wat een gekke motief!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Het motief van deze daad is inmiddels duidelijk. Het was een locomotief.![]()
Het maakte op de machinist waarschijnlijk een verpletterende indrukquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Het motief van deze daad is inmiddels duidelijk. Het was een locomotief.![]()
Geduwd? Kan, maar hoeft niet, er lopen echt zat mongolen rond, zo ongelofelijk is dat niet. Als je op straat je ogen open hebt, kijk er dan eens echt mee naar mensen en naar wat er allemaal gebeurt, er lopen ECHT heel erg veel mongolen rond.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:03 schreef Frutsel het volgende:
.......Ongelofelijk dat er van dit soort mongolen zijn die dit soort 'spelletjes' nog doen...
![]()
En wie zegt dat er niet 'geduwd' is.. etc etc...
stel nou dat je gelijk hebt en hij de minste schuld heeft, dan ben ik nog steeds van mening dat hij voorbij de grens tussen normaal en oerdom zit. hij zat namelijk bij een nog dommer persoon achterop, en de kans dat hij NIET wist welk spel werd gespeeld lijkt me ook vrij klein.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:10 schreef Sjummie het volgende:
Jezus wat een kutreacties weer. Wat mij betreft zijn jullie de mongolen hier.
Dit is gewoon een triest ongeluk. Natuurlijk door eigen schuld (of liever gezegd; schuld door de groep) maar het zou mij bijv. niet verbazen als het slachtoffer juist de minste schuld heeft aan dit ongeluk. Hij was immers bijrijder op 1 vd scooters; kans is dus groot dat ie zonder het te willen ineens midden op die overweg stond.
hij liep er achteraanquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:10 schreef Sjummie het volgende:
Jezus wat een kutreacties weer. Wat mij betreft zijn jullie de mongolen hier.
Dit is gewoon een triest ongeluk. Natuurlijk door eigen schuld (of liever gezegd; schuld door de groep) maar het zou mij bijv. niet verbazen als het slachtoffer juist de minste schuld heeft aan dit ongeluk. Hij was immers bijrijder op 1 vd scooters; kans is dus groot dat ie zonder het te willen ineens midden op die overweg stond.
Dat kan best zijn, maar was je erbij ?!? Niemand weet er precies gebeurd is en iedereen hier roept Dood aan de Mongolen. Maar ja, ik zou beter moeten weten. Het is en blijft Fok.quote:
Alsof het ooit anders is geweest, er zijn altijd pubers die het randje opzoeken, nog even snel oversteken, door rood rijden ect.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:03 schreef Frutsel het volgende:
Oversteekspel bij spoorwegovergang wordt tiener fataal
AMSTERDAM - Een 'dolletje' bij een spoorboom in Utrecht heeft dinsdagavond geleid tot de dood van een 17-jarige jongen.Ongelofelijk dat er van dit soort mongolen zijn die dit soort 'spelletjes' nog doen...
![]()
Ik las 'opgehangen en vermoord'. Ik vond het al een beetje dubbelop, om niet te zeggen vreemd gedrag jegens getuigen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:03 schreef Frutsel het volgende:
Getuigen zijn opgevangen en verhoord. (Nu.nl)
Nu heb ik me verslikt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik las 'opgehangen en vermoord'. Ik vond het al een beetje dubbelop, om niet te zeggen vreemd gedrag jegens getuigen.
Quequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:11 schreef trancethrust het volgende:
Baka.
Proest!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik las 'opgehangen en vermoord'. Ik vond het al een beetje dubbelop, om niet te zeggen vreemd gedrag jegens getuigen.
Juist, geen Marokkanen. Daarvan passen er vier op één scooter.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:09 schreef Intosia het volgende:
"vier jongens op twee scooters "
Zegt genoeg dacht ik zo...
Ik geloof er niks van dat ze dit echt menen. Klinkt als typisch verdringingsgedrag wat binnen een paar jaar resulteert in ernstige geestelijke problemen. Je maakt mij niet wijs dat je daar niet van zal doordraaien. Of ze moeten tegenwoordig bij de NS ex-TBS'ers achter de knuppel zetten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb laatst met 2 machinisten zitten praten effe, tussen alphen en utreg, en die praatten erover alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
Het leek ze niet bar veel te interesseren.
Die kerel die reed toen, zei dat ie 9 mensen had overreden, waarvan er 1 was, die echt z'n kop op de rails legde toen de trein eraan kwam...
Ik weet het niet, ze leken mij vrij normaal, en die kerel deed het al iets van 35 jaar ofzo, en had in die tijd 9 aanrijdingen gehad, die ander deed het een jaar of 10 korter, en had er 6 op z'n naam staan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
NS 1 - Scootermongool 0
Jumpen tussen de rails!
[..]
Proest!
[..]
Juist, geen Marokkanen. Daarvan passen er vier op één scooter.
[..]
Ik geloof er niks van dat ze dit echt menen. Klinkt als typisch verdringingsgedrag wat binnen een paar jaar resulteert in ernstige geestelijke problemen. Je maakt mij niet wijs dat je daar niet van zal doordraaien. Of ze moeten tegenwoordig bij de NS ex-TBS'ers achter de knuppel zetten?
Nou aan de reacties te lezen is het toch een heel ander publiek dat hier zit. Nooit gevaarlijke stunts of spelletjes gedaan geloof ik. Heel verantwoord en risico's vermijdend.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alsof het ooit anders is geweest, er zijn altijd pubers die het randje opzoeken, nog even snel oversteken, door rood rijden ect.
Zelf was ik verzot op ijsschotsen in de wintermaanden, aan de ene kant beginnen met een aanloop, springen op een schots en zo al springende naar de overkant van schots tot schots. Wetende dat ALS je erafschoot onder een stuk ijs wat nog niet kapot kon schieten, wetende dat je dan hardstikke dood kon gaan en toch blijven pubers dit soort waaghalserijtjes doen.
Het is erg als je door dit soort risico gedrag een familielid moet verliezen lijkt mij.
Er is nogal een groot, grijs gebied tussen 'heel verantwoord en risico's vermijdend' en hetgeen in de OP beschreven, vind je niet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou aan de reacties te lezen is het toch een heel ander publiek dat hier zit. Nooit gevaarlijke stunts of spelletjes gedaan geloof ik. Heel verantwoord en risico's vermijdend.
Het is wat bravour, hoort bij de leeftijd. En met nog een paar meisjes erbij is het helemaal raak. Vakantietijd, beetje zot doen op de scooter, ik herken het zo allemaal. Inclusief impulsief iets heel doms doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er is nogal een groot, grijs gebied tussen 'heel verantwoord en risico's vermijdend' en hetgeen in de OP beschreven, vind je niet?
Je was erbij?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, dalende spoorbomen en licht- en geluidssignalen duidend op een naderende trein, waarmee een aanvaring vrijwel zeker dodelijk afloopt, negeren vind ik niet zozeer bij de leeftijd horen. Hier en daar een gebroken ledemaat door het uithalen van idiote stunts, ja, kan ik inkomen, maar dit is toch echt een stapje verder.
Nee, ik kan lezen.quote:
Een rood stoplicht, naderende auto´s vanuit andere richtingen, waarmee een aanvaring vrijwel zeker dodelijk afloopt of iig een paar kneuzingen o botbreuken, het negeren van een rood stoplicht past niet zozeer bij de leeftijd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, dalende spoorbomen en licht- en geluidssignalen duidend op een naderende trein, waarmee een aanvaring vrijwel zeker dodelijk afloopt, negeren vind ik niet zozeer bij de leeftijd horen. Hier en daar een gebroken ledemaat door het uithalen van idiote stunts, ja, kan ik inkomen, maar dit is toch echt een stapje verder.
Kom op zeg, alsof ik dat beweer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:45 schreef Loedertje het volgende:
Kom op zeg, alsof niemand risico´s neemt.
Door rood licht rijden is óók een stapje verder maar dat doen duizenden mensen in Nederland dagelijks, als er dan een ongeluk gebeurt hoor je niemand, staat het niet breed uitgemeten in de krant + als mensen daarvoor een bekeuring krijgen zijn ze nog vaak diep verontwaardigd ook.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kom op zeg, alsof ik dat beweer.
Door rood licht rijden kan een stuk veiliger dan nog snel oversteken in de situatie die in de OP geschetst wordt, dat begrijp je zelf toch ook wel he?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Door rood licht rijden is óók een stapje verder maar dat doen duizenden mensen in Nederland dagelijks, als er dan een ongeluk gebeurt hoor je niemand, staat het niet breed uitgemeten in de krant + als mensen daarvoor een bekeuring krijgen zijn ze nog vaak diep verontwaardigd ook.
Het is idd de norm dat pubers, en daar vallen 17 jarigen vaak ook nog onder, risico's nemen, impulsief zijn en ondoordacht handelen. Allemaal onder invloed van razende hormonen en de ontwikkeling van de leeftijd. Duizende keren gaat het goed of is de schade te overzien, soms gaat het helemaal verkeerd zoals in dit geval. Als je zo nodig moet veroordelen, veroordeel dan alle pubergedrag maar ga geen rare scheidingen aanbrengen tussen botbreuken is wel ok, maar stoer doen bij een treinovergang niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Door rood licht rijden kan een stuk veiliger dan nog snel oversteken in de situatie die in de OP geschetst wordt, dat begrijp je zelf toch ook wel he?
En verder zullen er ongetwijfeld meer idioten zijn die dergelijke risico's nemen, maar doe nou niet alsof het de norm is.
Ja, risico nemen doet iedereen, ondoordacht handelen ook, maar daarin kun je best onderscheid maken. Althans ik kan dat, zo te zien kan niet iedereen dat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is idd de norm dat pubers, en daar vallen 17 jarigen vaak ook nog onder, risico's nemen, impulsief zijn en ondoordacht handelen. Allemaal onder invloed van razende hormonen en de ontwikkeling van de leeftijd. Duizende keren gaat het goed of is de schade te overzien, soms gaat het helemaal verkeerd zoals in dit geval.
Ik vind niet dat ik 'rare scheidingen' aanbreng.quote:Als je zo nodig moet veroordelen, veroordeel dan alle pubergedrag maar ga geen rare scheidingen aanbrengen tussen botbreuken is wel ok, maar stoer doen bij een treinovergang niet.
Ik wel. Het is net zo min de bedoeling iets te breken als het de bedoeling is om doodgereden te worden door een trein. Impulsief zijn, niet nadenken over wat je doet in de gegeven situatie, herkenbaar voor de meesten zou je zeggen. Ik begrijp echt niet waarom men smalend of veroordelend zou doen over zoiets.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik 'rare scheidingen' aanbreng.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |