abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51588779
Telegraaf vandaag:

Filmpje mishandeling Gouden Kooi duikt op
AMSTERDAM -
Kijkers die op internet bij De Gouden Kooi getuige waren van mishandeling en een aanranding, hebben dit weekend de politie gebeld. De beelden zijn in het totaal ontspoorde tv-programma niet te zien geweest.

De Telegraaf schreef al eerder dat er boetes zijn uitgedeeld aan bewoners die zich dit weekend weer hebben misdragen. Maar nu zijn de daadwerkelijke beelden van de mishandeling ook te zien. Bewoonster Lieke wordt daarbij op een bank geduwd en uitgekleed. Een ander die haar probeert te helpen wordt tegengehouden. Een paar kijkers van het ranzige programma hebben geschokt 112 gebeld om aangifte te doen. Ook zijn er brieven aan de Tweede kamer gestuurd. Tien heeft de agressieve bewoners beboet. Een van hen, Jaap, zei eerder dat de programmamakers hem hebben gevraagd de boel op te stoken
---------------------------------------------------

Mooi, ben benieuwd of er een reactie van de redaktie komt
pi_51588867
Sommige kijkers nemen DGK TE serieus.
pi_51588926
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_51589015
"Gelukkig heeft de politie Regio Gooi en Vechtstreek recent een plan geintroduceerd voor directere aanpak van Huiselijk Geweld. Heb net informatie ingewonnen in het kader van ' ik-heb-steun-nodig" na het zien van deze huiselijke geweldigplegingen. Men neemt dit vrij hoog op en er zal volgens zeggen, snel contact worden opgenomen met de programmamakers. Laten we hopen dat helpt, want ook de gouden kooi valt onder het nederlands recht... gelukkig!"
pi_51589377
Het stelt mij gerust dat er mensen de politie hebben gebeld. Bij het zien van de beelden had ik het filmpje al weggeklikt voordat er wat was gebeurt. Bij het zien van het omkleden was ik al misselijk.

Die dag heb ik me heel beroerd gevoeld, machteloos en geschokt. Twijfelend over wat ik moest doen en of ik iets moest doen. Gek genoeg is het dan toch moeilijk om te reageren.( terwijl je in je gedachten toch altijd wel de held in je eigen verhaal bent en als een superman in actie denkt te komen.) Nou niet dus, ook ik zit geschokt te kijken en wil me ervan af draaien terwijl ik weet dat er iets moet gebeuren.
Dus ik ben blij dat er politie is gebeld. Toch wel!
En ik hoop vooral dat het signaal door veel mensen zal worden opgepakt.

Want wat zou mama Tasja ervan zeggen als er een zooi kinderen zich eens fijntjes ging omkleden om volgens een vooropgezet plan ditzelfde bij haar dochtertje op school te doen?
Hoe zou mama Tasja reageren als er massaal zo op haar kind zou worden gescholden door derden?
Waarschijnlijk..... zou het haar niks doen, ze is immer totaal ongeschikt om bij mensen in de buurt te zijn! En laten we hopen dat haar kindertjes wel mensen zijn die respect en fatsoen om zich heen verdienen.
Gooi Natasja uit de kooi en laat haar in hemelsnaam nooit meer voor haar kinderen mogen zorgen!
pi_51589428
Volgens bronnen bij VOL is de politie, toen wij streamers een maandagochtend 2 uur lang een streamlock te zien kregen, langs geweest. Ook John de Mol zelf en mevr. Deborah Flens Pannekoek waren in de villa toen de miljonairs het filmpje van het voorval te zien kregen.
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:36:42 #7
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51589590
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:14 schreef F04 het volgende:
Nee, het zieke wereldje van DGK neemt zichzelf te serieus. Mishandeling blijft mishandeling, dus ik hoop dat de poltiie daar binnenkort gewoon wat mensen komt oppakken. Ook goed voor de kijkcijfers trouwens.
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:39:08 #8
54408 Parzival
Where it happens
pi_51589660
dan komen ze in de loden kooi
dan komen ze in de ijzeren kooi
iig een kooi

Kooi Karpers?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:39:11 #9
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51589663
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:14 schreef F04 het volgende:
Dit heeft niets met het programma te maken. Als ik dit op straat zie gebeuren ben ik ook geschokt. Omdat het nu om een villa gaat mag het wel?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:40:50 #10
54408 Parzival
Where it happens
pi_51589710
Eigenlijk zouden ze alle regie moeten stoppen, alle contact moeten stoppen.. gewoon geen enekele communicatie meer.. dan krijg je pas spannende televisie.. Soort van Lord of the Flies maar dan realtime..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_51589913
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef schatje het volgende:
Volgens bronnen bij VOL is de politie, toen wij streamers een maandagochtend 2 uur lang een streamlock te zien kregen, langs geweest. Ook John de Mol zelf en mevr. Deborah Flens Pannekoek waren in de villa toen de miljonairs het filmpje van het voorval te zien kregen.
Dat moet best een leuk moment geweest zijn.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_51589997
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:46 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Dat moet best een leuk moment geweest zijn.
Met name Jaap en Dennis vonden het wel grappig ja. En Natasia en Amanda zeiden vanaochtend op de streams dat ze het zo weer zouden doen.
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:50:23 #13
54408 Parzival
Where it happens
pi_51590016
zeg maar niet dat het me boeit.. maar waaom deden ze het?
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:50:29 #14
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51590019
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:40 schreef Parzival het volgende:
Eigenlijk zouden ze alle regie moeten stoppen, alle contact moeten stoppen.. gewoon geen enekele communicatie meer.. dan krijg je pas spannende televisie.. Soort van Lord of the Flies maar dan realtime..
Lord of the flies
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51590067
quote:
ja dat lijkt me ook wel logisch. we hoorden toen ook vrij veel auto's op de oprit.
pi_51590084
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef BVO het volgende:

[..]

Dit heeft niets met het programma te maken. Als ik dit op straat zie gebeuren ben ik ook geschokt. Omdat het nu om een villa gaat mag het wel?
En als je het in een film ziet, bel je dan ook de pliesie?
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_51590096
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:50 schreef LENUS het volgende:

[..]

Lord of the flies
Ik vond de film beter dan het boek. Misschien omdat ik eerst de film heb gezien terwijl ik normaliter altijd eerst het boek lees.
Goed verhaal!!!
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:53:11 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_51590099
stomme vraag misschien, maar staat dat filmpje ergens online? Link?

DGK is wel een ziek programma hoor
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_51590167
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:53 schreef Qwea het volgende:
stomme vraag misschien, maar staat dat filmpje ergens online? Link?

DGK is wel een ziek programma hoor
Kijk even hier Qwea
daar staan veel filmpjes van het gebeuren
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #2
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:57:17 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_51590209
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:55 schreef itsme het volgende:

[..]

Kijk even hier Qwea
daar staan veel filmpjes van het gebeuren
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #2
dank u
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:15:13 #21
54408 Parzival
Where it happens
pi_51590816
Maar waarom deden ze het nou? Was ze stout geweest? had ze een innieminnierokje aan? Had ze verloren met pokeren? WHY
pi_51590894
quote:
Hoe komen hun dan weer aan hun bron?
pi_51591313
Voor het zelfde kan je netzo goed toen Eric met z'n allen geterroriseert werd de politie bellen. Alsof Lieke nooit iets doet.
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:38:52 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51591772
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:15 schreef Parzival het volgende:
Maar waarom deden ze het nou? Was ze stout geweest? had ze een innieminnierokje aan? Had ze verloren met pokeren? WHY
Lieke had een geintje met de naaispulletjes van Amanda uitgehaald.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:41:43 #25
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_51591867
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:52 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

En als je het in een film ziet, bel je dan ook de pliesie?
Nee, aangezien een film fictie is en dit real life is. Ik snap niet waarom deze mensen niet opgepakt worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')