Nee, het zieke wereldje van DGK neemt zichzelf te serieus. Mishandeling blijft mishandeling, dus ik hoop dat de poltiie daar binnenkort gewoon wat mensen komt oppakken. Ook goed voor de kijkcijfers trouwens.quote:
Dit heeft niets met het programma te maken. Als ik dit op straat zie gebeuren ben ik ook geschokt. Omdat het nu om een villa gaat mag het wel?quote:
Dat moet best een leuk moment geweest zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef schatje het volgende:
Volgens bronnen bij VOL is de politie, toen wij streamers een maandagochtend 2 uur lang een streamlock te zien kregen, langs geweest. Ook John de Mol zelf en mevr. Deborah Flens Pannekoek waren in de villa toen de miljonairs het filmpje van het voorval te zien kregen.
Met name Jaap en Dennis vonden het wel grappig ja. En Natasia en Amanda zeiden vanaochtend op de streams dat ze het zo weer zouden doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:46 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Dat moet best een leuk moment geweest zijn.
Lord of the fliesquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:40 schreef Parzival het volgende:
Eigenlijk zouden ze alle regie moeten stoppen, alle contact moeten stoppen.. gewoon geen enekele communicatie meer.. dan krijg je pas spannende televisie.. Soort van Lord of the Flies maar dan realtime..
ja dat lijkt me ook wel logisch. we hoorden toen ook vrij veel auto's op de oprit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef schatje het volgende:
Volgens bronnen bij VOL is de politie, toen wij streamers een maandagochtend 2 uur lang een streamlock te zien kregen, langs geweest. Ook John de Mol zelf en mevr. Deborah Flens Pannekoek waren in de villa toen de miljonairs het filmpje van het voorval te zien kregen.
En als je het in een film ziet, bel je dan ook de pliesie?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit heeft niets met het programma te maken. Als ik dit op straat zie gebeuren ben ik ook geschokt. Omdat het nu om een villa gaat mag het wel?
Ik vond de film beter dan het boek. Misschien omdat ik eerst de film heb gezien terwijl ik normaliter altijd eerst het boek lees.quote:
Kijk even hier Qweaquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:53 schreef Qwea het volgende:
stomme vraag misschien, maar staat dat filmpje ergens online? Link?
DGK is wel een ziek programma hoor
dank uquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Kijk even hier Qwea
daar staan veel filmpjes van het gebeuren
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #2
Hoe komen hun dan weer aan hun bron?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef schatje het volgende:
Lieke had een geintje met de naaispulletjes van Amanda uitgehaald.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:15 schreef Parzival het volgende:
Maar waarom deden ze het nou? Was ze stout geweest? had ze een innieminnierokje aan? Had ze verloren met pokeren? WHY
Nee, aangezien een film fictie is en dit real life is. Ik snap niet waarom deze mensen niet opgepakt worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:52 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En als je het in een film ziet, bel je dan ook de pliesie?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |