quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:40 schreef L.Denninger het volgende:
Toen :
- bijna nooit serieus
- vaak rellen (en zodoende waarschuwingen en bans)
Nu:
- bijna nooit serieus
- vaak rellen (en zodoende waarschuwingen en bans)
- klonen schmonen.
quote:
ga naar onzin!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef Pakspul het volgende:
Toen
Kut topics maken
Nu
Kut topics herkennen
kut topic
Neeuh, ik voel me niet meer thuis daarquote:
je kan een post alleen binnen 24 uur editten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:41 schreef DSS24 het volgende:
NU:
ONZ!
GC
Over een aantal jaar zal ik editten
![]()
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:14 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
je kan een post alleen binnen 24 uur editten.
Hier sluit ik mij volledig bij aan .quote:
wat is dit dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:13 schreef skippy22 het volgende:
In het begin had ik soms nog wel eens een inhoudelijke ontopic post Nu nooit meer![]()
quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:42 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vroegah: Veel waarschuwingen en bans.
Nu: Veel waarschuwingen en bans.
wat ben je toch ook een scheet.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:21 schreef L.P.Hartley het volgende:
Vroeger had ik vaak het idee dat ik er niet bijhoorde. Op de basisschool wilde niemand met me spelen. Ik werd anders aangekeken, alleen omdat ik 30 jaar ouder en buitenlander was. Mensen konden mijn acties als allochtoon niet begrijpen, en zodoende deed ik best raar.
Om mijn gedrag te verklaren heb ik mijn beroemde citaat opgesteld: "The past is a foreign country: they do things differently there." Voor mijzelf extra dubbelzinnig omdat ik in the past raar deed, maar dat deed ik omdat ik uit een foreign country kwam.
Geloof me, je bent nog steeds een fokbitch en zo vroom ben je ook al weer niet gewordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:37 schreef Emel het volgende:
Nu (jaar of 4):
- rustig
- serieus
- sympathiek
- zelden posten in Onzin
- weinig rellen
- weinig klefposts
Ik ben mijn wilde haren kwijt![]()
Gedurende zéér lange tijd heb ik me kostelijk vermaakt om je usericon, ik kan er niks aan doen, maar telkens als ik het zie moet ik grijnzen. Beetje macaber wellicht, maar tochquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:09 schreef Croupouque het volgende:
In den beginne deed ik mijn best om mezelf en anderen te vermaken, onder deze en vele andere gebruikersnamen. Het forum was toentertijd echt een hobby van me, en ik was een redelijk bekende user.
Maar ik begon me op hetzelfde moment steeds meer te ergeren aan het gedrag van enkele Fok-fossielen; zeer onaangename en meelijwekkende persoonlijkheden die hun identiteit voor een deel verlenen aan het gezichtsbepalende personage dat ze op dit forum spelen.
De lol was weg, en omdat ik geen deel uit wilde maken van dat meubilair besloot ik om mijn postgedrag af te bouwen. De huidige situatie is prettig: Ik lurk veel, post sporadisch, en ben daardoor weer net zo onbekend als toen ik begon. Ik ben er overigens trots op dat ik in al die tijd nog nooit de waarheid geschreven heb, en wil dat graag volhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |