Ik ga hier bijna van over mijn nek. Gadverdamme.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus heeft gisterenavond/nacht, zonder dat ik wist dat ze thuis zou komen, 2 van de 3 kroketjes opgegeten en de derde buiten de vriezer op het aanrecht laten liggen. Kroketjes die mijn moeder voor mij gekocht had.
Koop je toch nieuwe kroketjes.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus heeft gisterenavond/nacht, zonder dat ik wist dat ze thuis zou komen, 2 van de 3 kroketjes opgegeten en de derde buiten de vriezer op het aanrecht laten liggen. Kroketjes die mijn moeder voor mij gekocht had.
Nou! Ik zal je vertellen!quote:Op zondag 22 juli 2007 11:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nu niet overdrijven, waarde.
Houden zo en idem.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:38 schreef Mingus het volgende:
Da's een verdomd lange tijd geleden, trouwens, dat ik kroketten heb gegeten.
Sterker nog, ik kan het me niet eens meer herinneren.
Ieder zijn meug, zei de boer, en hij at paardenkeutels voor vijgen (of hij zoende zijn kalf), Pope.quote:
Dat hoor je vaker. Daar moet je je bij neerleggen, zegt mijn moeder dan altijd. Ach, wat maakt het ook uit.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:40 schreef Mingus het volgende:
[..]
Ieder zijn meug, zei de boer, en hij at paardenkeutels voor vijgen (of hij zoende zijn kalf), Pope.
Dan liever een vleeschkroket.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd van aardappelkroketjes uit de oven. Met ketchup. Vreetkickvoer.![]()
Ohja, aardappelkroketjes vind ik dan wel weer okay. Alleen jammer dat je die dingen moet frituren.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd van aardappelkroketjes uit de oven. Met ketchup. Vreetkickvoer.![]()
Ik zit er wel over te denkenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:35 schreef Lienekien het volgende:
Nou, dat verhuizen van morgen kan ze lekker zonder jou doen, of niet?
Die mij dan geld kosten. Deze had mijn moeder speciaal als lekkers voor me gekocht. Ik heb het momenteel echt niet zo breed dat ik mijn geld ga verkwanselen aan kroketjesquote:
Ik had niet anders verwacht, pope.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik ga hier bijna van over mijn nek. Gadverdamme.
Kroketjes. Walgelijk.
Het maakt een heleboel uit, Pope. Feit is alleen dat je er geen klote aan kunt doen, het gebeurt zoals het gebeurt.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat hoor je vaker. Daar moet je je bij neerleggen, zegt mijn moeder dan altijd. Ach, wat maakt het ook uit.
Kunnen ook in de oven.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:43 schreef Mingus het volgende:
[..]
Ohja, aardappelkroketjes vind ik dan wel weer okay. Alleen jammer dat je die dingen moet frituren.
Daar houd ik niet zo van, gefrituurd spul. Doet me altijd denken aan de mensen in de friettent.
Wat is daar mis mee, Jan Lul? Wil je zeggen dat patattes frietes niet okay is?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:43 schreef Mingus het volgende:
[..]
Daar houd ik niet zo van, gefrituurd spul. Doet me altijd denken aan de mensen in de friettent.
Ohja, die heb ik ook niet, een oven. Ik heb geen oven en geen frituur. Life sucks.quote:
Jep. Ik eet geen frituurspul. Ranzig.quote:
Ohja, patattes frietes zijn wel okay, maar die vadsige hanglui met hun rode koppen en dikke vette huiden in de friettent niet. Die zijn de reden dat ik friettenten mijd. Bah.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, Jan Lul? Wil je zeggen dat patattes frietes niet okay is?
Je hebt mij nog.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:49 schreef Claudia_x het volgende:
Shit. Toen had ik nog vriendinnen.
Dan kun je doen alsof jij de tv-dominee bent, om jezelf vervolgens erg grappig te vinden.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Het geluid uit bij tv-dominees, wordt het daar leuker van?
Niet dat ik ze eet ofzo, maar op zich zijn ze best okay. Ik bedoel eigenlijk, ik zou niemand veroordelen op zijn patattes-frites-gebruik, zeg maar. Frites zijn eigenlijk net clavecimbels, ze boeien me allebei eigenlijk niet zo.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:51 schreef Mingus het volgende:
[..]
Niet dat ik ze eet ofzo, maar op zich zijn ze best okay. Ik bedoel eigenlijk, ik zou niemand veroordelen op zijn patattes-frites-gebruik, zeg maar. Frites zijn eigenlijk net clavecimbels, ze boeien me allebei eigenlijk niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |