Spam!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:09 schreef joopisdope het volgende:
De nederlandse band Beef heeft de klassieke hit I Would Stay van Krezip in een nieuw jasje gestoken. Het resultaat is wmb echt tof. De typische Beef flow is goed terug te horen in de song.
Wordt dit de nieuwe zomerhit (waar blijft die zon nou)
Coveren is normaal niet echt cool, maar als het goed wordt gedaan is het absoluut vet dat het wordt gedaan
check de song en clip op beef.nl of http://nl.youtube.com/watch?v=SHaRAGPebZk
--
Ik zie net dat ie maar 1500 keer is weggegeven via de sitequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:15 schreef IkWilbert het volgende:
ik heb hem gisteravond gedownload van beef.nl... erg leuk nummer moet ik zeggen.
Hoe kun je in MUZ het over muziek hebben zonder de naam van een band of nummer te noemenquote:
Ja Pieter, de zanger zei gister bij de Coen en Sandershow dat ze het eigenlijk volledig gratis wouden doen, maar dat mocht niet, dus konden ze maar 1500 weggeven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Ik zie net dat ie maar 1500 keer is weggegeven via de site
dan maar zamzarren..
Oh, ik heb gisteren wel zitten luisteren, maar dat zal ik wel net gemist hebben,.. Had de premiere ook gehoord, erg goed..quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:27 schreef joopisdope het volgende:
[..]
Ja Pieter, de zanger zei gister bij de Coen en Sandershow dat ze het eigenlijk volledig gratis wouden doen, maar dat mocht niet, dus konden ze maar 1500 weggeven.
hihiquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef vamos1 het volgende:
[..]
mjah heb de youtube al geconverteerd naar mp3
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:09 schreef joopisdope het volgende:
de klassieke hit I Would Stay van Krezip
Ja.. En na die reclame bleek de vraag nogal aanwezig om dit nummer uit te brengen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:41 schreef koenimex het volgende:
Is dit niet uit de reclame van Orange?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Athans, het eerste stukje met een vrij lage zang. Van die rock achtige versie werd ik iig niet erg enthousiast.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:04 schreef Mike.Strutter het volgende:
In de reclame zijn toch ook nog andere bands die dat coveren, zijn die nummers ook ergens te vinden?
das New Cool Collectivequote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:22 schreef SuperSchurk het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Athans, het eerste stukje met een vrij lage zang. Van die rock achtige versie werd ik iig niet erg enthousiast.
Iemand enig idee of deze track al uit is? Kan er weinig over vinden, speur nu al weken de myspace en de site van new cool collective af. Ook op youtube geen nieuws en andere fora ook niets te vinden..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |