Dat is trouwens ook een heel mooi liedje Icicle. Al vind ik em een klein beetje gejat van Butterfly kissesquote:Op maandag 8 december 2008 23:45 schreef lcicle het volgende:
Marco Borsato - Dochters
Ik houd het echt niet droog bij dit liedje! Terwijl me dat normaal gesproken bij Marco toch vrij goed lukt
Ik hou het bij beide liedjes niet droog. Moest ook meteen aan butterfly kisses denken toen ik die van Marco voor het eerst hoorde.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook een heel mooi liedje Icicle. Al vind ik em een klein beetje gejat van Butterfly kisses
Ging meteen kijken of het niet fout in het kaartje stond, maar dat couplet hadden we eruit gelatenquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:06 schreef Macka66 het volgende:
Mooie tekst van een geweldig nummer Geppie! De tekst die jij neerzet is iets anders dan het origineel van Thé Lau. Daar gaat het refrein:
En zo komen we samen
Zo komen we samen
Daar komen we samen
Waar de tegenstand bestaat
er zijn een heleboel lyrics sites op internet die het fout doen![]()
Ik heb ook even het liedje erbij gezocht, die kende ik nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:52 schreef Jelief het volgende:
Hij staat in dit topic.
Ik vind dat nummer, net als heel veel van zijn nummers, net even te gemaakt. Hoe schrijf ik mezelf de uitvaart top-10 in.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef Rabsadani het volgende:
Wat een grappig gedichtje, peterfan. Staan trouwens een hoop mooie dingen hier tussen.
Maar dat nummer van Marco Borsato, hè, dat vind ik toch wel zo'n gedrochtVerschrikkelijk. ik zit nog te wachten tot de hormonen mij sentimenteel maken, voorlopig ben ik alleen maar snauwerig
![]()
Ow, dat heb ik ook, dat ik daarop zit te wachtenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef Rabsadani het volgende:
Wat een grappig gedichtje, peterfan. Staan trouwens een hoop mooie dingen hier tussen.
Maar dat nummer van Marco Borsato, hè, dat vind ik toch wel zo'n gedrochtVerschrikkelijk. ik zit nog te wachten tot de hormonen mij sentimenteel maken, voorlopig ben ik alleen maar snauwerig
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |