quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Wow!![]()
![]()
Precies de teksten die ik nodig had op mijn emo dagje. Wat mooi zeg!![]()
Ik zie er maar eentje (antwoord)? Of bedoel je 'ie' of 'vasthou' of 'om' ipv 'op'.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:42 schreef bixister het volgende:
hier staan er ook 2 in hoor.![]()
maar ik weet nog dat ik 'm voor 't eerst hoorde en was toen ook erg geraakt, heel mooi!
ik bedoelde naast 'antwoord(t)' inderdaad 'om' ipv 'op'.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:00 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik zie er maar eentje (antwoord)? Of bedoel je 'ie' of 'vasthou' of 'om' ipv 'op'.
Ik heb wel vaker gehuild om kleine dingen, maar nooit zo oprecht als om jou.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind trouwens ook nog steeds de tekst van LB zo heel mooi, die stond in haar sig toen Jolie net geboren was.
Weet hem niet meer helemaal letterlijk.
"Ik heb wel vaker gehuild, maar nog nooit zo oprecht als om jou."
Ik heb wel eerder gehuild om kleine dingen, maar nooit zo oprecht als om haar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:27 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gehuild om kleine dingen, maar nooit zo oprecht als om jou.
Ach, een kleine bloemlezing kan best hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik heb wel eerder gehuild om kleine dingen, maar nooit zo oprecht als om haar.
Stond op haar geboortekaartje, die hebben we pas na haar geboorte gemaakt.
Voor de rest weet ik echt een tiental teksten die me sinds Jolie er is echt raken. Ik laat het maar ze hier allemaal te posten
Ik heb die heel lang gehad idd. Zelf bedacht ook nogquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:46 schreef nebelung het volgende:
En Leah had ooit een sig met iets van 'geluk heeft een naam tegenwoordig'.
Oooh prachtig ook
Nou ja, bijna goed.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik heb wel eerder gehuild om kleine dingen, maar nooit zo oprecht als om haar.
Stond op haar geboortekaartje, die hebben we pas na haar geboorte gemaakt.
Voor de rest weet ik echt een tiental teksten die me sinds Jolie er is echt raken. Ik laat het maar ze hier allemaal te posten
Saffiers sigquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:13 schreef piglet het volgende:
Hij weet alleen van lekker slapen
En van daar buiten lopen schapen
De zon schijnt op zijn blonde haren
Zo blijf ik heel lang naar hem staren
Brigitte Kaandorp
Hèèl erg mooi Tan!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:34 schreef Tan het volgende:
Een vrouw met al haar dromen
En vragen hoe het moet
Het heden overstemt haar eigen jeugd
Met tranen bitterzoet
Zoveel wegen in te slaan
Met blaren op haar moedervoet
Generaties overspoelen
Wat ze mag en wat ze moet
Geen vrouw met al haar dromen
Is verheugd met wat ze doet
Onmacht en onwetendheid
Ze doet het zelden goed
Maar na lange jaren
Verweekt door tranenvloed
Schrijdt de kinderlach strijdlustig
Al haar twijfels tegemoet
En deze schreef ik over het moederschap
Het maakte je nog zweveriger dan ooit tevoren?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:54 schreef _evenstar_ het volgende:
zo mysterieus .. zo onbeschrijfbaar..
zo juist.. zo goed..
als een fonkelende ster
in een lucht donker en grauw
wachtend...
..op een blik.. op dat gevoel...
..op het juiste moment...
waardoor ze stralen zal
in een lucht helder en blauw..
daar zij dwalen zal...
als een droom wachtend ..
op het moment.. dat gevoel..
zo mysterieus .. zo onbeschrijfbaar..
zo juist.. zo goed..
-- van mezelf
maar geeft wel aan wat het moederschap met me deed![]()
nee , poezie heeft niets met zweverig te maken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het maakte je nog zweveriger dan ooit tevoren?
Ligt aan de poezie natuurlijk. (Met puntjes uiteraard maar die kan ik nu niet vinden).quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:44 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nee , poezie heeft niets met zweverig te maken.
dan gooien we er hem gewoon bij, jammer genoeg zonder de emo-melodiequote:Op woensdag 18 juli 2007 16:55 schreef lcicle het volgende:
Oh hier ook petitlapin! Heel simpel en toch zo mooi
Jullie zelfgeschreven teksten zijn ook zo prachtig!! Echt knap hoorNaja, jullie schudden het waarschijnlijk zo'n beetje uit je mouw, ik zou er wat meer moeite mee hebben
Ik had 'm hier al opgezetquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:57 schreef petitlapin2 het volgende:
dan gooien we er hem gewoon bij, jammer genoeg zonder de emo-melodie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |