quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Wow!![]()
![]()
Precies de teksten die ik nodig had op mijn emo dagje. Wat mooi zeg!![]()
Ik zie er maar eentje (antwoord)? Of bedoel je 'ie' of 'vasthou' of 'om' ipv 'op'.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:42 schreef bixister het volgende:
hier staan er ook 2 in hoor.![]()
maar ik weet nog dat ik 'm voor 't eerst hoorde en was toen ook erg geraakt, heel mooi!
ik bedoelde naast 'antwoord(t)' inderdaad 'om' ipv 'op'.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:00 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik zie er maar eentje (antwoord)? Of bedoel je 'ie' of 'vasthou' of 'om' ipv 'op'.
Ik heb wel vaker gehuild om kleine dingen, maar nooit zo oprecht als om jou.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind trouwens ook nog steeds de tekst van LB zo heel mooi, die stond in haar sig toen Jolie net geboren was.
Weet hem niet meer helemaal letterlijk.
"Ik heb wel vaker gehuild, maar nog nooit zo oprecht als om jou."
Ik heb wel eerder gehuild om kleine dingen, maar nooit zo oprecht als om haar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:27 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gehuild om kleine dingen, maar nooit zo oprecht als om jou.
Ach, een kleine bloemlezing kan best hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik heb wel eerder gehuild om kleine dingen, maar nooit zo oprecht als om haar.
Stond op haar geboortekaartje, die hebben we pas na haar geboorte gemaakt.
Voor de rest weet ik echt een tiental teksten die me sinds Jolie er is echt raken. Ik laat het maar ze hier allemaal te posten
Ik heb die heel lang gehad idd. Zelf bedacht ook nogquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:46 schreef nebelung het volgende:
En Leah had ooit een sig met iets van 'geluk heeft een naam tegenwoordig'.
Oooh prachtig ook
Nou ja, bijna goed.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik heb wel eerder gehuild om kleine dingen, maar nooit zo oprecht als om haar.
Stond op haar geboortekaartje, die hebben we pas na haar geboorte gemaakt.
Voor de rest weet ik echt een tiental teksten die me sinds Jolie er is echt raken. Ik laat het maar ze hier allemaal te posten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |