Milevskiy proberenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik hoef geen Rosenbergjes of Charisteasjes te zien achter Huntelaar. Ik wil een spits van naam tbh..
Welke spits van naam wil naar Ajax komen, om een heel seizoen op de bank te gaan zitten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik hoef geen Rosenbergjes of Charisteasjes te zien achter Huntelaar. Ik wil een spits van naam tbh..
Een naam is leuk, maar het is de vraag of "die naam" genoegen zal nemen met een plaats op de bank. En het beste zou zijn als die tweede spits echt zo'n stormram is: fysiek sterk en lang, daar ontbreekt het bij ons aan als we alles op alles moeten zetten om een goal te maken. Zoals die uitwedstrijd tegen Willem II.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Bankzitten? Een hele goede spits moet de Hunter ook weer opnieuw motiveren om zijn best te gaan doen. Kom op zeg! We zijn een topclub, of althans zo zien 'we' ons zelf graag, dus dan is niemand zeker van zijn plaats alleen als je Jaap Stam of Edgar Davids heet of Wesley Sneijder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Welke spits van naam wil naar Ajax komen, om een heel seizoen op de bank te gaan zitten?
Jan Koller.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een naam is leuk, maar het is de vraag of "die naam" genoegen zal nemen met een plaats op de bank. En het beste zou zijn als die tweede spits echt zo'n stormram is: fysiek sterk en lang, daar ontbreekt het bij ons aan als we alles op alles moeten zetten om een goal te maken. Zoals die uitwedstrijd tegen Willem II.
Ja, die hadden we ooit eens kunnen halen. Zit die kerel nu niet ergens in Frankrijk?quote:
Met die vele miljoenen, kunnen we natuurlijk wel een aantrekklijk salaris neerleggen. Zeker voor een voetballer als Koller, die toch een beetje op z'n retour is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Jan Koller is onhaalbaar, maar sowieso. Waarom zou iemand naar de Nederlandse competitie komen, om in eerste instantie op de bank plaats te nemen als back-up voor KJH?
Helemaal geen spits halen op Huntelaar op te volgen. Je moet pas een spits halen als Huntelaar weg is. Je vind geen goede spits die eerst gaat zitten wachten tot Huntelaar verkocht is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat Defour nu nog naar Ajax wil.. Hoe Ajax hem vorig jaar heeft behandeldquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Defour is net aanvoerder van Standard gemaakt, die zal echt niet makkelijk te halen zijn.
En wat als KJH geblesseerd raakt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Helemaal geen spits halen op Huntelaar op te volgen. Je moet pas een spits halen als Huntelaar weg is. Je vind geen goede spits die eerst gaat zitten wachten tot Huntelaar verkocht is.
Ajax moet gewoon een pinchhitter halen voor komend seizoen en een opvolger voor Huntelaar, die komt wel wanneer hij daadwerkelijk Ajax gaat verlaten.
Ik denk dat ze die Fanteni gaan vastleggen, als vervanger voor Huntelaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
En wat als KJH geblesseerd raakt?
Je moet wel een stand in hebben (of 2). En dan kom je uit op een jong talent. Er wil idd geen spits van naam naar NL toe...
Die pinchhitter kan ook starten als huntelaar geblesseerd of geschorst is en anders heb je in Jong Ajax met Martina en Hasselbaink ook nog wat talenten die op de deur staan te kloppen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
En wat als KJH geblesseerd raakt?
Je moet wel een stand in hebben (of 2). En dan kom je uit op een jong talent. Er wil idd geen spits van naam naar NL toe...
Is die Hasselbaink niet naar ons verkast???quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:52 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die pinchhitter kan ook starten als huntelaar geblesseerd of geschorst is en anders heb je in Jong Ajax met Martina en Hasselbaink ook nog wat talenten die op de deur staan te kloppen.
Een pinchhitter als Kanu... daar heb ik geen problemen mee als hij start in een wedstrijd.![]()
Jan Koller woont in een belastingparadijs, daarnaast is competitie van Frankrijk beter en is het er mooier weer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met die vele miljoenen, kunnen we natuurlijk wel een aantrekklijk salaris neerleggen. Zeker voor een voetballer als Koller, die toch een beetje op z'n retour is.
Competitie van Frankrijk vind ik niet per definitie beter. Al doen de Franse clubs het misschien over de laatste 10 jaar wel beter in Europa.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jan Koller woont in een belastingparadijs, daarnaast is competitie van Frankrijk beter en is het er mooier weer.
Die heeft jullie kampioen gemaakt, door voor jullie te scoren tijdens die 1-5.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:54 schreef PyTh het volgende:
Als pinchhitter zou je natuurlijk gewoon Kluivert erbij kunnen halen....
Naah voor mijn gevoel hebben jullie ons kampioen gemaakt toen jullie de druk niet aan konden in Waalwijk, bedankt nog!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die heeft jullie kampioen gemaakt, door voor jullie te scoren tijdens die 1-5.
Eehhhh, it wasn't me..quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Kunnen we afgelopen seizoen niet eventjes laten voor wat het is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |