Over een weekje is ie er weerquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:56 schreef Blight het volgende:
Zoals in 't Wereldje al gezegd werd..:
Nieuwe voetbalnaam Mitea: Mitella.
Die wordt omgeturnd tot linkshalf, aangezien hij de snelheid niet heeft die een linksbuiten nodig heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Urquhart het volgende:
Het is sowieso bar en boos op die linksbuiten positie. Met Mitea en Manucharyan heb je twee voetballers van glas. Hoe zit het eigenlijk met die Goossens, dat was toch zo'n groot talent op de linksbuitenpositie die naar Chelsea kon?
Geld zat iig.quote:
Dat wel, maar aan de andere kant zou dat enorme bedrag dat men vraagt voor Sneijder, kunnen aanwijzen dat een mogelijke vervanger voor Sneijder (op dit moment) niet haalbaar is.quote:
Zeker, een miljoen of twee voor Luis Suarez.quote:
Die zijn er sowieso niet, dan kom je uit bij de onhaalbare Riquelme's, van der Vaart's en Diego's van deze wereld, hoe dan ook je gaat er op achteruit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat wel, maar aan de andere kant zou dat enorme bedrag dat men vraagt voor Sneijder, kunnen aanwijzen dat een mogelijke vervanger voor Sneijder (op dit moment) niet haalbaar is.
Men heeft vast wel een vervanger op het oog, maar een speler van het kaliber Sneijder vervang je nu eenmaal niet zo maar. En als Ajax zo zijn zinnen zet op Luis Suarez als opvolger van Babel ben ik benieuwd wie de beoogde vervanger van Sneijder moet zijn.. Suarez is niet echt een type Babel, namelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat wel, maar aan de andere kant zou dat enorme bedrag dat men vraagt voor Sneijder, kunnen aanwijzen dat een mogelijke vervanger voor Sneijder (op dit moment) niet haalbaar is.
Ik denk (en hoop) dat ze voor Sneijder als opvolger Defour of die oud-Ajacied bij Anderlecht in het vizier hebben. En misschien kan Kennedy op 10 goed uit te voeten, en zet je die Prieto of een andere aankoop voor de rechtsbuiten op 7.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Men heeft vast wel een vervanger op het oog, maar een speler van het kaliber Sneijder vervang je nu eenmaal niet zo maar. En als Ajax zo zijn zinnen zet op Luis Suarez als opvolger van Babel ben ik benieuwd wie de beoogde vervanger van Sneijder moet zijn.. Suarez is niet echt een type Babel, namelijk.
Defour is net aanvoerder van Standard gemaakt, die zal echt niet makkelijk te halen zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) dat ze voor Sneijder als opvolger Defour of die oud-Ajacied bij Anderlecht in het vizier hebben. En misschien kan Kennedy op 10 goed uit te voeten, en zet je die Prieto of een andere aankoop voor de rechtsbuiten op 7.
Mochten Suarez en ajax in het gelijk gesteld worden dan is het toch nog steeds aan Groningen welke prijs ze voor Suarez vragen of niet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zeker, een miljoen of twee voor Luis Suarez.Maar wat te doen met de rest van het geld?
Standard Luikquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Defour is net aanvoerder van Standard gemaakt, die zal echt niet makkelijk te halen zijn.
Volgens mij word dat vastgesteld door een derde partij. Kan het mis hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mochten Suarez en ajax in het gelijk gesteld worden dan is het toch nog steeds aan Groningen welke prijs ze voor Suarez vragen of niet?
Voor Standard is zo'n speler ook een belangrijke speler, hun titelkansen vergooien ze er wel weer mee. Maar ok, Standard heeft natuurllijk minder in te brengen als Ajax bij Valencia.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Standard Luik. Die laten hem heus wel gaan denk ik voor een paar miljoen als Ajax hem wil hebben.
Zou wel vreemd zjin natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:37 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Volgens mij word dat vastgesteld door een derde partij. Kan het mis hebben.
Geen idee, maar ik dacht ook dat het door een derde partij wordt vastgesteld. Overal lees je dat FCG waarschijnlijk minder voor hem vangt na deze uitspraak, dan wanneer het gewoon die 5 miljoen euro had geaccepteerd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou wel vreemd zjin natuurlijk.
Vraag me dan af op basis waarvan de transfersom vastgesteld wordt.
Zijn ze bij FCG al op zoek naar een eventuele vervanger? Want als ze iemand hebben gevonden, zou het ook zo kunnen zijn dat ze meteen contact met Ajax opnemen om er alsnog uit te komen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:41 schreef venomsnake het volgende:
Als Suarez die zaak wint moeten Groningen en Ajax gaat onderhandelen over een prijs, komen ze er niet uit dan volgt er weer een zaak.
Althans zo heb ik het begrepen.
Ik vind het centraal achterin wel erg dun. Stam en Vermaelen gaan nog wel wat wedstrijden missen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
Uitgaande van de 4-1-2-1-2-opstelling zijn alle posities aardig bezet:
Dat betwijfel ik, Heerenveen kreeg ook nog 7.5 miljoen euro voor Samaras toen die naar Man City vertrok met volgens mij een kortere contractduur dan Suarez.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
Overal lees je dat FCG waarschijnlijk minder voor hem vangt na deze uitspraak, dan wanneer het gewoon die 5 miljoen euro had geaccepteerd.
Heb hem op Eurosprt en YouTube.com weleens voorbij zien komen, maar het is niet zo dat ik hem per se bij Ajax wil zien, maar Ajax schijnt in hem dé opvolger van Wesley Sneijder te zien. Vandaar dat ik hem in de selectie zette.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:42 schreef sjimz het volgende:
Hoeveel mensen hier heben Modric zelf al eens zien spelen?
Dinamo Zagrebquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:43 schreef w00h00 het volgende:
Montana waar tover jij Luka Modric vandaan dan?
Dit seizoen gaat het seizoen worden van Gergory.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind het centraal achterin wel erg dun. Stam en Vermaelen gaan nog wel wat wedstrijden missen...
Zelf zie ik hem liever op het middenveld, maar Henk ten Cate ziet in hem een verdediger.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:45 schreef jna het volgende:
Vertonghen zou ook als vervanger van Davids kunnen spelen MONTANA
Hoewel ie zich wel richt op de positie van centrale verdediger...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
Dr.Daggla heeft er gewoon een tijd over gedaan om zijn avatar af te hebben.![]()
Dr.Daggla heeft een weddenschap verloren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Die lui op voetbalzone zijn inderdaad triest en ik vind jou een prima gozer, maar doe asjeblieft wat aan je avatar. Je lijkt Cyberia18 wel zo. Het is alweer weken geleden, gun die AZ'ers toch niet zoveel aandacht.
Groningen was sowieso op zoek naar een spits, dus die komt er wel.. Mocht Suarez die zaak winnen dan moet er NOG een spits bij. Daar hebben ze dan nog een maand de tijd voor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zijn ze bij FCG al op zoek naar een eventuele vervanger? Want als ze iemand hebben gevonden, zou het ook zo kunnen zijn dat ze meteen contact met Ajax opnemen om er alsnog uit te komen.
Schilder zal wel in de clinch liggen met HtC, ook al zo'n moeilijk handelbare speler.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zelf zie ik hem liever op het middenveld, maar Henk ten Cate ziet in hem een verdediger.
Wat gaat er gebeuren met Robbert Schilder? Weer verhuren?
'Schilder gaat voor basisplaats, Krohn-Dehli wacht op clubs'quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zelf zie ik hem liever op het middenveld, maar Henk ten Cate ziet in hem een verdediger.
Wat gaat er gebeuren met Robbert Schilder? Weer verhuren?
Die vragen 10 tot 12 miljoen voor hem toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb hem op Eurosprt en YouTube.com weleens voorbij zien komen, maar het is niet zo dat ik hem per se bij Ajax wil zien, maar Ajax schijnt in hem dé opvolger van Wesley Sneijder te zien. Vandaar dat ik hem in de selectie zette.
[..]
Dinamo Zagreb
jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die vragen 10 tot 12 miljoen voor hem toch?
Klopt, daarom zal hij pas in beeld komen als Ajax een dik bedrag ontvangt voor Wesley Sneijder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die vragen 10 tot 12 miljoen voor hem toch?
Als we in een tweespitsensysteem gaan spelen, dan wel. Als hij wordt gehaald als linksbuiten, flopt hij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:47 schreef Bluepanther het volgende:
Suarez..... Zo duur gaat hij niet worden...
Ben ik trouwens de enige het niet in hem ziet zitten?
Lijkt me ook, hoop geld...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, daarom zal hij pas in beeld komen als Ajax een dik bedrag ontvangt voor Wesley Sneijder.
Het leek me al niets voor jou.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Dr.Daggla heeft een weddenschap verloren..
We moeten sowieso al een spits halen, omdat we geen echte spits achter Huntelaar hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef Doezelhaar het volgende:
Beter gaat Ajax al een beetje kijken voor een nieuwe spits die er volgend seizoen staat. Huntelaar zal wel bij Ajax vertrekken volgend jaar.
Klopt. Maar ik hoef geen Rosenbergjes of Charisteasjes te zien achter Huntelaar. Ik wil een spits van naam tbh..quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We moeten sowieso al een spits halen, omdat we geen echte spits achter Huntelaar hebben.
Milevskiy proberenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik hoef geen Rosenbergjes of Charisteasjes te zien achter Huntelaar. Ik wil een spits van naam tbh..
Welke spits van naam wil naar Ajax komen, om een heel seizoen op de bank te gaan zitten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik hoef geen Rosenbergjes of Charisteasjes te zien achter Huntelaar. Ik wil een spits van naam tbh..
Een naam is leuk, maar het is de vraag of "die naam" genoegen zal nemen met een plaats op de bank. En het beste zou zijn als die tweede spits echt zo'n stormram is: fysiek sterk en lang, daar ontbreekt het bij ons aan als we alles op alles moeten zetten om een goal te maken. Zoals die uitwedstrijd tegen Willem II.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Bankzitten? Een hele goede spits moet de Hunter ook weer opnieuw motiveren om zijn best te gaan doen. Kom op zeg! We zijn een topclub, of althans zo zien 'we' ons zelf graag, dus dan is niemand zeker van zijn plaats alleen als je Jaap Stam of Edgar Davids heet of Wesley Sneijder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Welke spits van naam wil naar Ajax komen, om een heel seizoen op de bank te gaan zitten?
Jan Koller.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een naam is leuk, maar het is de vraag of "die naam" genoegen zal nemen met een plaats op de bank. En het beste zou zijn als die tweede spits echt zo'n stormram is: fysiek sterk en lang, daar ontbreekt het bij ons aan als we alles op alles moeten zetten om een goal te maken. Zoals die uitwedstrijd tegen Willem II.
Ja, die hadden we ooit eens kunnen halen. Zit die kerel nu niet ergens in Frankrijk?quote:
Met die vele miljoenen, kunnen we natuurlijk wel een aantrekklijk salaris neerleggen. Zeker voor een voetballer als Koller, die toch een beetje op z'n retour is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Jan Koller is onhaalbaar, maar sowieso. Waarom zou iemand naar de Nederlandse competitie komen, om in eerste instantie op de bank plaats te nemen als back-up voor KJH?
Helemaal geen spits halen op Huntelaar op te volgen. Je moet pas een spits halen als Huntelaar weg is. Je vind geen goede spits die eerst gaat zitten wachten tot Huntelaar verkocht is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat Defour nu nog naar Ajax wil.. Hoe Ajax hem vorig jaar heeft behandeldquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Defour is net aanvoerder van Standard gemaakt, die zal echt niet makkelijk te halen zijn.
En wat als KJH geblesseerd raakt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Helemaal geen spits halen op Huntelaar op te volgen. Je moet pas een spits halen als Huntelaar weg is. Je vind geen goede spits die eerst gaat zitten wachten tot Huntelaar verkocht is.
Ajax moet gewoon een pinchhitter halen voor komend seizoen en een opvolger voor Huntelaar, die komt wel wanneer hij daadwerkelijk Ajax gaat verlaten.
Ik denk dat ze die Fanteni gaan vastleggen, als vervanger voor Huntelaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
En wat als KJH geblesseerd raakt?
Je moet wel een stand in hebben (of 2). En dan kom je uit op een jong talent. Er wil idd geen spits van naam naar NL toe...
Die pinchhitter kan ook starten als huntelaar geblesseerd of geschorst is en anders heb je in Jong Ajax met Martina en Hasselbaink ook nog wat talenten die op de deur staan te kloppen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
En wat als KJH geblesseerd raakt?
Je moet wel een stand in hebben (of 2). En dan kom je uit op een jong talent. Er wil idd geen spits van naam naar NL toe...
Is die Hasselbaink niet naar ons verkast???quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:52 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die pinchhitter kan ook starten als huntelaar geblesseerd of geschorst is en anders heb je in Jong Ajax met Martina en Hasselbaink ook nog wat talenten die op de deur staan te kloppen.
Een pinchhitter als Kanu... daar heb ik geen problemen mee als hij start in een wedstrijd.![]()
Jan Koller woont in een belastingparadijs, daarnaast is competitie van Frankrijk beter en is het er mooier weer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met die vele miljoenen, kunnen we natuurlijk wel een aantrekklijk salaris neerleggen. Zeker voor een voetballer als Koller, die toch een beetje op z'n retour is.
Competitie van Frankrijk vind ik niet per definitie beter. Al doen de Franse clubs het misschien over de laatste 10 jaar wel beter in Europa.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jan Koller woont in een belastingparadijs, daarnaast is competitie van Frankrijk beter en is het er mooier weer.
Die heeft jullie kampioen gemaakt, door voor jullie te scoren tijdens die 1-5.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:54 schreef PyTh het volgende:
Als pinchhitter zou je natuurlijk gewoon Kluivert erbij kunnen halen....
Naah voor mijn gevoel hebben jullie ons kampioen gemaakt toen jullie de druk niet aan konden in Waalwijk, bedankt nog!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die heeft jullie kampioen gemaakt, door voor jullie te scoren tijdens die 1-5.
Eehhhh, it wasn't me..quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Kunnen we afgelopen seizoen niet eventjes laten voor wat het is?
Her en der meldt men dat hij zijn contract bij Portsmouth met een seizoen gaat verlengen.quote:
Niet fair maar ook niet voor het eerst...quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:02 schreef Enchanter het volgende:
Niet echt helemaal fair van Ajax , je vraagprijs verdubbelen (mocht het allemaal waar zijn)
Aan de ene kant bergrijp het wel dat ze niet nog meer spelers kwijt willen , maar to Sneijer kan je dat eigenlijk nie tmaken vind ik![]()
Vraaprijs van 30 miljoen vind ik fair voor Sneijder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niet fair maar ook niet voor het eerst...
Ik niet maar ik bedoelde op het verdubbelen van de prijs.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:10 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Vraaprijs van 30 miljoen vind ik fair voor Sneijder.
Heeft gewoon te maken met vraag en aanbod.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik niet maar ik bedoelde op het verdubbelen van de prijs.
Ik verzeker je dat Van Geel met een verrassing komt, net zoals vorig jaar toen hij ineens Jaap presenteerde als nieuwe aanwinst. Jaap gefeliciteerd trouwens met je verjaardagquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef Blight het volgende:
Het blijft toch nog tamelijk stil rondom de eventuele aankopen. Over Prieto verwacht ik dat we snel duidelijkheid zullen krijgen, maar verder zullen we nog ongeduldig moeten afwachten lijkt het..
Jaap was alleen al halverwege het seizoen daarvoor al rond met Ajax.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik verzeker je dat Van Geel met een verrassing komt, net zoals vorig jaar toen hij ineens Jaap presenteerde als nieuwe aanwinst. Jaap gefeliciteerd trouwens met je verjaardag
Klopt in januari was dat, en Perez werd een dag erna gehaald. Wat een week was datquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jaap was alleen al halverwege het seizoen daarvoor al rond met Ajax.
Inderdaad. De situatie op de transfermarkt op dat moment en de huidige tendens op de transfermarkt is niet te vergelijken. Als van Geel inderdaad weet te verrassen met een grote naam dan heeft Ajax dat op héél slimme wijze uit de wandelgangen weten te houden. Desalniettemin heb ik wel vertrouwen in van Geel. Ik hoop dat die verrassende aankopen dus inderdaad komen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jaap was alleen al halverwege het seizoen daarvoor al rond met Ajax.
Toevallig:quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Urquhart het volgende:
Het is sowieso bar en boos op die linksbuiten positie. Met Mitea en Manucharyan heb je twee voetballers van glas. Hoe zit het eigenlijk met die Goossens, dat was toch zo'n groot talent op de linksbuitenpositie die naar Chelsea kon?
quote:Goossens voegt zich bij selectie Ajax
Ajax-trainer Henk ten Cate haalt John Goossens bij de selectie tijdens het trainingskamp in De Lutte. De 18-jarige linkshalf/linksbuiten mag zich onder andere bij het eerste melden vanwege het wegvallen van Nicolas Mitea. De Roemeen blesseerde zich maandagavond aan zijn enkel tijdens een oefenwedstrijd. Gisteren verliet de vleugelaanvaller het trainingskamp. Goossens zal zich vanmiddag bij de groep voegen.
Niets toevalligs aan. De technische staf van Ajax leest hier mee.quote:
Doen ze dan verrassend weinig mee, waren we al 6 jaar op rij kampioen geweestquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Niets toevalligs aan. De technische staf van Ajax leest hier mee.
Dag twee op de Luttequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:21 schreef w00h00 het volgende:
Mooi filmpje op Ajax.nl, Dag 2 op de Lutte.
Waar ze het zadel van de fiets van Kennedy hebben gejat.![]()
Je zegt het verkeerd: dan waren we in de laatste acht jaar zesmaal meer kampioen geworden!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doen ze dan verrassend weinig mee, waren we al 6 jaar op rij kampioen geweest.
Daar heb je toch arbitragezaken voor?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Standard Luik. Die laten hem heus wel gaan denk ik voor een paar miljoen als Ajax hem wil hebben.
Vrijdag zou er een gesprek met zn zaakwaarnemer en Ajax zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef Blight het volgende:
Het blijft toch nog tamelijk stil rondom de eventuele aankopen. Over Prieto verwacht ik dat we snel duidelijkheid zullen krijgen, maar verder zullen we nog ongeduldig moeten afwachten lijkt het..
Waarom bieden jullie geen 15 miljoen op Farfán? Of vinden jullie dat niks?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef w00h00 het volgende:
Volgens Ten Cate (deze week in Sportweek) komen er hoe dan ook 100% zeker 3 nieuwe aanvallers naar Ajax, waarbij Kanu en Nilsson kunnen worden uitgesloten.
We wachten af..
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom bieden jullie geen 15 miljoen op Farfán? Of vinden jullie dat niks?
Aha. Goede reden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef Bullebak het volgende:
[..]
De grootste nicht op de Nederlandse voetbalvelden
Oke, na Leonardo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |