Ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:48 schreef TherAngelina het volgende:
AARGH nu kan ik het laatste half uurtje niet zien OMFG.
Ik ben kwaadquote:
Ik ben ook kwaadquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ben kwaad. Ik zat ook nog echt zo van: "Dan heb ik morgen ook nog wat!". Daarom keek ik 'em vanochtend niet uit. En weg. Aarghhh
.
Ik kijk nu 'Hannibal Rising'. En die wel in één keer goddomme!quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:57 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik ben ook kwaad!
ik dacht zo van.. hmm ben op de helft, als ik klaar ben met kijken gaat de wekker van me ouders.
die gaan altijd anar zolder voor kleren ofzo.
dus dan zien ze me nog zitten.
dus ik kijk heem morgen ochtend wel af
dus ik dacht.. ik kijk hem over een paar uur wel af.
maar niet dus![]()
![]()
![]()
Hij is ook gek op banaan.... als ik het voorkauw en het dan aan hem geefquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wij hebben een kat gehad die komkommerschil at.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is ook gek op banaan.... als ik het voorkauw en het dan aan hem geef![]()
(hij negeert dus gewoon de ham die naast de meloen ligt)
Begon een keer toen ie nog kitten was, moest altijd aan mijn mond ruiken als ik at, zo heeft hij banaan leren etenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Stomme beesten die katten.
Jij kauwt z'n eten voor?![]()
als je een goeie torrent hebquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:06 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik kijk nu 'Hannibal Rising'. En die wel in één keer goddomme!
'Transformers' maar downen dan.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:02 schreef petraa het volgende:
Haaiiiiiiiiiiiiiiii
Ik geloof dat dit niet magquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:43 schreef Ravii het volgende:
[..]
als je een goeie torrent heb
u weet mij te bereiken
Zullen we zoenen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet ik even wat banaan voor je voorkauwen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |