ASOquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:08 schreef Schijtgeit het volgende:
Dan nog lekker ff genieten van hun jonge jaren. Alles moet serieus met een goed toekomstperspectief en lol maken willen/kunnen ze niet meer.
Dit was op een feestje wat net 1,5 uur aan de gang was:
"Nee, ik kan niet zolang blijven hoor, ik moet weer naar huis, want ik moet rustig aan doen omdat ik een (kut)kind in m'n buik heb".
Rot toch op, augurkenhoer.
"Nee, ik kan niet zolang blijven hoor, ik moet weer naar huis, want ik moet rustig aan doen omdat ik een (kut)kind in m'n buik heb".quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:20 schreef philana het volgende:
misschien vond ze schijtgeit wel zo eng dat ze dat als excuus gebruikte om ver weg te komen? hehe
als je ooit pappie wordt!quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:19 schreef Schijtgeit het volgende:
het is verraadt
Jij bent zeker moeder he?
Wat zijn dat nou weer voor een belachelijke insinuaties, alleen omdat ik iets zeg over zwangere augurkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
schijtgeit= dom, onopgevoed, is dol op zijn eigen augurkje!, haat kinderen..
draagt jogybroeken en zit onder de tattoesssssssss![]()
jij ben nie liev!quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:31 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor een belachelijke insinuaties, alleen omdat ik iets zeg over zangere augurken
Niemand is heilig. En je moet nie alles letterlijk opvatten, doos. Ik wou gewoon ff klagen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jij ben nie liev!
Zo praat je niet over a.s mama's
die zijn heilig nml!
tot ooit iemand jouw wijf een augurkenhoer noemt en ze nog gelijk hebben ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:36 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Niemand is heilig. En je moet nie alles letterlijk opvatten, doos. Ik wou gewoon ff klagen.
pickle pussyquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:54 schreef Shirley het volgende:
Pickle bitches.
* proestquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jij ben nie liev!
Zo praat je niet over a.s mama's
die zijn heilig nml!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |