Dat was wel zoals het programma begonquote:Op woensdag 18 juli 2007 02:20 schreef crackhead het volgende:
[..]
Dat zou bijna een goed programma zijn, dat past niet binnen het format van Talpa.
Huub.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:34 schreef Petre het volgende:
[..]
Is het hele programma doorgestoken kaart? En is dit het enige?
Wie herinnert zich jaren geleden niet de rel om '1 tegen honderd' en dat de winnaar van de belspellen 'live in de uitzending' was - wat achteraf niet zo bleek te zijn. Of de belspelletjes die nogal dubieus zijn? Zit daar een agenda achter? Alles voor de kijkcijfers of iets anders?
Volgens mij gaat de natuur in de DGK redelijk zijn gang alleen zien wij natuurlijk de opvallende gebeurtenissen als een uitvergroting van het dagelijks leven. 1 keer was nog wel leuk (zie big brother deel 1), maar nu is de nieuwigheid na tig reality-programma's er wel van af waardoor men op het punt is gekomen dat men liever naar mensen die elkaar het leven zuur maken kijkt of deze programma's gewoon negeert.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:05 schreef Petre het volgende:
[..]
Maar bij een programma als DGK verwacht men (ik iig), dat 'de natuur zijn gang kan gaan'. Dat er niet gestuurd wordt in het gedrag binnen de villa / het kader zoals deze vantevoren al sis vastgezet.
Gelukkig voor de commerciele omroep is die doelgroep gigantisch idd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:22 schreef Petre het volgende:
[..]
Is heel Nederland niet (te) naïef dan?
Welke bedrijven zijn eigenlijk eigenaar van de zenders? SBS broadcasting(?), RTL nederland(?), MTV networks (Viacom > Viacom owner Sumner Redstone, eigenaar van MTV, CBS, paramount en 8 miljard dollar waard).quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:58 schreef DrazTic het volgende:
[..]
Gelukkig voor de commerciele omroep is die doelgroep gigantisch idd.
Dat is toch fokking niet normaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:37 schreef Waris7 het volgende:
als ik jaap zie ga ik hem echt op ze bek slaan
Vind je wat die gast allemaal doet soms wel normaal?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:38 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Dat is toch fokking niet normaal
Ik vind jou echt fokking niet normaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:42 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Vind je wat die gast allemaal doet soms wel normaal?![]()
Reageer eens op mijn post inplaats van ad hominem?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:43 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Ik vind jou echt fokking niet normaal.
Als je nou eens vaker Jaap / De gouden kooi had gezien, snapte je m'n ad hominem posts.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:47 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn post inplaats van ad hominem?
Ik weet toch wel waar ik het over heb? Jaap is gewoon een mongool randdebiel die nooit van goede opvoeding, normen of waarden gehoord heeft.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:51 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Als je nou eens vaker Jaap / De gouden kooi had gezien, snapte je m'n ad hominem posts.
Omfg..... die man is een acteur, al die nozems waren acteurs, snap jij dat nogsteeds niet? Shit zeg als je jaap echt wilt slaan hoor jij in een gesticht thuis.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:01 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ik weet toch wel waar ik het over heb? Jaap is gewoon een mongool randdebiel die nooit van goede opvoeding, normen of waarden gehoord heeft.
de borsten van patty brard.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:50 schreef UncleScorp het volgende:
Wat is er eigenlijk wel nog echt op TV ?
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |