SamuelofSEK + 1quote:Op maandag 23 juli 2007 10:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Child's Play?
Natuurlijk weet ik hoe die beestjes heten, het was een klein spelletje om SamuelofSEK uit de tent te lokken...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:14 schreef Asap het volgende:
Snorkels...
Hehequote:Op maandag 23 juli 2007 12:17 schreef Patch het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik hoe die beestjes heten, het was een klein spelletje om SamuelofSEK uit de tent te lokken...
Ik had liever gehad dat hij antwoord had gegeven en dat ik dan kon zeggen:
"HA ! Ze heten The Snorks ! "![]()
![]()
snappie?
gokje op Pans Labyrinthquote:
quote:
Asap + 1quote:Op maandag 23 juli 2007 12:57 schreef Asap het volgende:
Leslie Nielsen?
7eVeNL +1quote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef 7eVeNL het volgende:
88 Minutes? gok...
+1 Lamersquote:Op maandag 23 juli 2007 13:56 schreef lamers het volgende:
Running Scared (gigantische baggerfilm)
Vreemd, Ik vond het wel een aardig verhaal hebben, de acteerprestaties waren in mijn ogen prima en overtuigend. Regie/Scene's zagen er prima uit, en enigzins verassend einde. de 7,5 op imdb vind ik dan ook meer dan verdiend.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:04 schreef lamers het volgende:
Vond het een slecht uitgewerkt verhaal met nog mindere acteerprestaties. Heb met moeite de helft van de film gekeken en toen maar gestopt omdat ik er echt geen fuck aanvond.
Ieder zijn meningquote:Op maandag 23 juli 2007 14:07 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Vreemd, Ik vond het wel een aardig verhaal hebben, de acteerprestaties waren in mijn ogen prima en overtuigend. Regie/Scene's zagen er prima uit, en enigzins verassend einde. de 7,5 op imdb vind ik dan ook meer dan verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |