En hard?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:26 schreef BlackRhino het volgende:
Hij werd wel heel rood....
Eerder een paarse kop.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:28 schreef BlackRhino het volgende:
Hard? Volgens mij heb je idd wel een kunstkop dan..
Was het Verbal?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:26 schreef BlackRhino het volgende:
Dus ik moet zo vanmiddag pissen, ga naar de wc, doe die deur open, zit er ineens een collega te schijten![]()
Hij werd wel heel rood....
Wat bezielt mensen om de deur niet op slot te doen als je zit te kakken? Zoiets vergeet je toch niet?
Haha, je had een foto moeten trekken, om opslag vragen en anders chanteren er meequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:39 schreef Ender_W het volgende:
damn, das irritant ja, dit had ik anderhalve week ook, maar dan met de manager :S
Smetvrees?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:44 schreef Noin het volgende:
Of van die mensen die gewoon staan te pissen met de deur op een kier, en dan zonder doorspoelen en zonder handen wassen weg lopen.
GAT-VER-DAMME.
Wat ben ik blij dat ik in een cleanroom werk waar ik de hele dag handschoentjes aan mag/moet.
Jij snapt 't.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:47 schreef Conorach het volgende:
Trauma's houd je er aan over.
Van die schrikbeelden, het steeds in je hoofd herhalende beeld van die collega, schijtend, zwetend van de moeite met de broek op de enkels en met een eind pleepapier alvast klaar voor actie.
I can tell... zeer herkenbaar verhaal. Ik wil gewoon mijn blaas legen en een barbaar verziekt MIJN gelukzalige moment van verlichting door de deur niet op slot te doen, resulterend in bovenstaande omschrijving, jaren na dato.
![]()
![]()
ASML?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:44 schreef Noin het volgende:
Of van die mensen die gewoon staan te pissen met de deur op een kier, en dan zonder doorspoelen en zonder handen wassen weg lopen.
GAT-VER-DAMME.
Wat ben ik blij dat ik in een cleanroom werk waar ik de hele dag handschoentjes aan mag/moet.
Hey, wist je dat er ook plees bestaan waar géén urinoirs aanwezig zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nooit last van als ik ga pissen. Daar hebben ze urinoirs voor uitgevonden. Zittend pissen is voor vrouwen en flikkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |