Nou............................................................................quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zou nog liever de kut van Amanda kussen
Dit begint echt humor te worden... 1 persoon roept dat ze morgen om 10 uur vertrekt en een pagina verder zijn er nog mensen die het serieus nemenquote:
Wat hoorde je wel dan? Of iemand anders?/?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap verlult zich over het chanteren van Talpa volgens mij....ik zat niet goed op te letten want ik zat effe te kriebelen aan m'n kruis
3e persoons Brianmodusquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die is ondertussen wel schoon geliktquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Heej ik heb via vage bronnen gehoord, dat Natasia morgen om 10 uur uit de villa wordt gezet.
sommigen trippen erop losquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit begint echt humor te worden... 1 persoon roept dat ze morgen om 10 uur vertrekt en een pagina verder zijn er nog mensen die het serieus nemen
Joh, je meent tquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Heej ik heb via vage bronnen gehoord, dat Natasia morgen om 10 uur uit de villa wordt gezet.
ik ook. deborah flens ziet eindelijk in dat de situatie zo niet te houden is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Echt waar!!! Een vriendin van mij, heeft een vriendin en die haar vriend heeft een zus die werkt bij Talpa!quote:
als ik morgen ga uitslapen...en is dan Natas er toch uitgezet ...en meegenomen door de mannen met de witte jassen ..zou ik het mezelf nooit vergeven ...dus maar weer het wekkertje zettenquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Een echte Huub groupie imiteert hem in alles, dus kom op, niet zo kinderachtig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh nee, ze doucht nooit. Laat maar zitten.
Ik neem morgen voor een dag streams!!! Dankje voor de informatie van die zeer betrouwbare bron!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Echt waar!!! Een vriendin van mij, heeft een vriendin en die haar vriend heeft een zus die werkt bij Talpa!
zou er geen wedje op zetten ...maar als het zo is...About fucking time..quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Ik wil er wel een wedje op zetten dat ze NIET gaat. Ik ben gek op winst.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
zou er geen wedje op zetten ...maar als het zo is...About fucking time..
Sponsor heeft zich terug getrokken dus ging niet door. Ze hadden voor haar nog wel een oud 2e hands Peugeot 206je geregeld maar daar voelde mevrouw zich te goed voor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:26 schreef yellowfirst het volgende:
Autorijden zegt Natasia. Hoe is het met haar favoriete touarekje....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |