Flens dacht dat die voor haar was.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:41 schreef LoveProfusion het volgende:
En de taart voor Natasia met een ontplofte Touareq waarop geschreven staat:
Hey Natas, ook jij komt een keertje buiten. Kus op je verrotte tieten, Kindje van God.
Die is ook nog niet aangekomen.
Tieten???quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:42 schreef yellowfirst het volgende:
Tietenalert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dikke reet in stringalert!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:42 schreef yellowfirst het volgende:
Tietenalert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eerder vanavond hebben Huub en Lieke zelfs even vrij redelijk met hem kunnen praten over het gebeurde. Maar er was wel twee keer een streamlock tijdens dat gesprek, o.a. nadat Huub zei dat de mensen die langskwamen furieus waren over het gebeurde.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
Goeden avond.
En is dennis al aan zn terror begonnen ? Of staat ie erbij en kijkt ernaar ?
Dat denk ik dus ook!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
En ik denk dat ze dit soort acties wel verwacht / gestuurd hebben.
Volgens mij hadden ze gewoon verwacht dat Lieke in de vijver gemikt zou worden ipv die ontgroeningsrituelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
Dan zijn ze gestoord. Die groepsafrekening had nooit plaats mogen vinden.
Bier en tiettuhhhhhhhhhquote:
Wacht maar af, wacht maar af, wacht maar af.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
Goeden avond.
Hij zei een half uur geleden tegen Taz, dat 'ie van zijn boetes geleerd heeft, hij steekt geen hand meer uit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
Goeden avond.
Hij begint zodra hij z'n handen uit z'n zakken kan krijgen....quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
Goeden avond.
Huh maar in het filmpje zie je toch dat het duideljk een rijtjes huis is, ze woont niet op een hoek (omdat het nummer 2 is)quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:37 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Je zal op nummer 4 wonen..............![]()
Mijn uiteindelijke conclusie vermoeden was dat ze achter zaten te slapen. De aktie konden ze van verre aan zien komen, ze grepen te laat in, de boetes kwamen pas toen overal buiten de verontwaardiging groot was. Een vergissing dus.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze gewoon verwacht dat Lieke in de vijver gemikt zou worden ipv die ontgroeningsrituelen.
Zes tegen één is zeer goed om de kijkers te laten bonden en in actie te laten komen voor de underdogs.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij zei een half uur geleden tegen Taz, dat 'ie van zijn boetes geleerd heeft, hij steekt geen hand meer uit.
Dit is geen grap.
Edt; hij houdt voortaan zijn handen op zijn rug.
Scherpquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:46 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Huh maar in het filmpje zie je toch dat het duideljk een rijtjes huis is, ze woont niet op een hoek (omdat het nummer 2 is)
Dat zal best, maar dat was mijn punt niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
Mijn uiteindelijke conclusie vermoeden was dat ze achter zaten te slapen. De aktie konden ze van verre aan zien komen, ze grepen te laat in, de boetes kwamen pas toen overal buiten de verontwaardiging groot was. Een vergissing dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |