'Seksverslaafde' Dennis uit Gouden Kooi neemt ook single op
17 Juli 2007 11:45: Herman Roggeveen
Bijna een maand zit Dennis Bax nu in de Gouden Kooi. Toen hij zijn intrek nam, was ik best nieuwsgierig. Op de middelbare school heb ik namelijk Duits gehad van mevrouw Bax. En die school stond in dezelfde plaats als waar Dennis woont: Alphen aan den Rijn. Zou hij de zoon van zijn? Zoveel Baxen zijn er niet...
Dat blijkt niet het geval. Want Dennis is de zoon van Merle Bax en broer van Kelly Bax, zo blijkt in een interview met een lokale krant. Gezamenlijk hebben ze er voor gezorgd dat Dennis in de Eemnesse villa kwam. Maar wel met een leugentje om bestwil. "We schreven dat Dennis seksverslaafd is. Je moet wel een beetje overdrijven, anders kom je natuurlijk nooit in de villa", stelt zus Kelly.
En zoals de Baxjes de Gouden Kooi bedotten, zo bedot de Gouden Kooi de kijker, vinden moeder en dochter Merle en Kelly. "Wat je op tv ziet, is wel vertekend, ze doen overdag van alles. Daar zie je op tv niks van terug. Het lijkt dan wel of ze alleen maar schreeuwen en ruzie maken."
Tot nog toe is Dennis een beetje een grijze muis. Hij mengt zich weinig in de escalaties, houdt zijn weblog nauwelijks bij en van die seksverslaving is ook al niks te merken. Toch moeten we nog veel van hem gaan horen. "Hij kan wel leuk zingen en de bedoeling is dat hij straks een single gaat opnemen. Hij eheft al eens meegedaan aan Popstars the Rivals", zegt moeder Merle trots. Bewoners Huub en Natasia gingen hem al voor qua studiotijd. De single van Huub moet eerdaags uitkomen.
Echt fan is het thuisfront niet van het programma. "Ik vind het een shitprogramma, het gaat nergens over. Maar ik wil het nu wel weten!"
Hopelijk gaat Dennis nog wat leuks doen in die Kooi, anders wordt het natuurlijk nooit wat met die jongen. Al is hij met zijn rustige karakter vast een droombewoner voor het brave RTL. bron:
http://zappen.blog.nl/big(...)-neemt-ook-single-op