Die griezel had eruit gemoeten. Dan waren de beelden van de rest van dat volk nog draaglijk geweest.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:27 schreef PumaStreamer het volgende:
tis een kutshow geworden..kijk nog amper zie nu nix ook weer innig liggen met griezel..bah bah
Amanda laat scheten uit der kut.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zou nog liever de kut van Amanda kussen
Precies!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Die griezel had eruit gemoeten. Dan waren de beelden van de rest van dat volk nog draaglijk geweest.
ieuwwwwwquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Amanda laat scheten uit der kut.
En Nadia poept uit der mond (net als in South Park - Smug Alert).
Dan loopt ze toch lekker naar huis?!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sponsor heeft zich terug getrokken dus ging niet door. Ze hadden voor haar nog wel een oud 2e hands Peugeot 206je geregeld maar daar voelde mevrouw zich te goed voor.
Bedankt voor de infoquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap verlult zich over het chanteren van Talpa volgens mij....ik zat niet goed op te letten want ik zat effe te kriebelen aan m'n kruis
Hoe laat Lieke zich dan zien volgens Nix, want die stream doet het niet die buffert en buffert alleen stream 4 doet het goed. Ja ik weet het ik klaag weer, maar ik mis gewoon HiDiHoquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:29 schreef Lobasca het volgende:
Nix zou zich nooit zo op 'national television' laten zien, zoals Lieke. ZielePOOT
Àls ze er uitgaat....àls....hoop ik dat ze haar een strippenkaart geven en haar zeggen hoe ze moet lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte....met haar bagage.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sponsor heeft zich terug getrokken dus ging niet door. Ze hadden voor haar nog wel een oud 2e hands Peugeot 206je geregeld maar daar voelde mevrouw zich te goed voor.
Volgens mij is dat de dochter van de tante van mijn broer zn vriend en daar weer de oom van.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Echt waar!!! Een vriendin van mij, heeft een vriendin en die haar vriend heeft een zus die werkt bij Talpa!
O die krijgt een VW Tourag als beloning en als ze der snel uit gaat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:26 schreef yellowfirst het volgende:
Autorijden zegt Natasia. Hoe is het met haar favoriete touarekje....![]()
Nee, roep toch niet zo maar wat. Jaap had het overige vorige handel in pantoffels of sandalen. Daar betaalde hij geen belasting over...........of toch wel,,,,,,,,,,of toch niet..............of toch wel. Op z'n Jaaps. Gewoon streamers voeren.quote:
Ze kunnen haar ook gewoon buiten de poort afschieten en daar in het bos dumpen. Toch geen Wilgo/Milton die d'r naar kraait.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan loopt ze toch lekker naar huis?!![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die is het!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de dochter van de tante van mijn broer zn vriend en daar weer de oom van.
Ik zet de wekker en als het niet klopt TERROR op jou....echt waar!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Echt waar!!! Een vriendin van mij, heeft een vriendin en die haar vriend heeft een zus die werkt bij Talpa!
Het oude liedje, zich de villa in neuken, neuken voor back-up, ouders die zich schamen, blablanix..quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe laat Lieke zich dan zien volgens Nix, want die stream doet het niet die buffert en buffert alleen stream 4 doet het goed. Ja ik weet het ik klaag weer, maar ik mis gewoon HiDiHo
Kan ie nou niks anders verzinnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:29 schreef Lobasca het volgende:
Nix zou zich nooit zo op 'national television' laten zien, zoals Lieke. ZielePOOT
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de dochter van de tante van mijn broer zn vriend en daar weer de oom van.
Leuk he! Vind het alleen vreemd dat mijn kaartje nog niet is aangekomen. Kreeg maandag bericht dat ie verstuurd is op maandag..zou die dan toch pas morgen komen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:32 schreef Disana het volgende:
Het is wel heel duidelijk dat de bloemen van gisteren en de kaarten van vandaag het moreel van Huub en Lieke weer flink hebben verbeterd.
Oke dan hoop ik nu dat niet NIET waar isquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zet de wekker en als het niet klopt TERROR op jou....echt waar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |