abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 18 juli 2007 @ 16:46:33 #51
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_51597986
'Ze maggeme wegbrenge, onder de grond'

Kostelijke televisie
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_51600796
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:50 schreef -Nielz- het volgende:

[..]

Weet je zo nog welke aflevering dat was?
Nee, is van paar weken geleden... Ging over een caravan in Appelscha als je het zo kan vinden. Die is ook erg leuk om te kijken
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_51605070
Ik had die aflevering al een keer gezien, vol verbijstering gekeken toen, echt niet normaal.
En die dochter ook van die oma, die hele familie trouwens!

Ik kon het gister echt niet opbrengen om weer te kijken, die ergernis zou me teveel worden.
pi_51605653
Ik heb het met gebalde vuisten zitten kijken, wat een vuile teringhoer En die buurtbewonders Wat een randdebielen Blij dat ik daar niet woon.
pi_51700892
Heerlijke tv, ik heb me doodge-ergerd en tegelijkertijd sufgelachen. Prachtig hoe ze pertinent weigert een poortje in haar eigen schutting te laten maken, terwijl er op het eind door het beeld scrollt dat precies dat uiteindelijk is gebeurd.

Grootste eikel vond ik nog wel die kerel. "Praatje hier, potje bier. Praatje daar, potje bier. Maar ik was er niet bij hoor! Ik heb er niks mee te maken." Ineens had 'ie door dat het nog wel eens tegen 'm gebruikt kon worden.
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:37 schreef Lollifant het volgende:
Ik had die aflevering al een keer gezien, vol verbijstering gekeken toen, echt niet normaal.
En die dochter ook van die oma, die hele familie trouwens!
Die dochter was nog het redelijk, die wou nog praten en begon niet over doodtrappen of afbranden. Ik vond de vrouw die het hekje wilde nog wel het mooist. Die liet zich nergens door van haar stuk brengen en vond het allemaal wel best.
pi_51723585
Die oma bracht zelfs nog humor in de tent:
Presentatrice: Misschien went u nog wel aan het Hekje!
Oma: Joah, alles went, zelfs hangen, al word je doar langer voan...

edit:

En dan op het eind, zie je zo die boze zwager staan op een foto, en staat er zo onder: "Durf te geloven in een oplossing"
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_51725437
Wel galgehumor dan...

Jammer dat al die kinderen haar angst zo versterken.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  zondag 22 juli 2007 @ 20:03:50 #58
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_51727749
Wat een onuitstaanbare, bekrompen rot oma zeg, wat mij part trekken ze een hek van 15 meter hoog rond haar hele huis met haar irritante ge-,, Dat doe ik al 50 jaar " .
My boobs are ok ! :D
pi_51728997
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:32 schreef RaymanNL het volgende:
Die oma bracht zelfs nog humor in de tent:
Presentatrice: Misschien went u nog wel aan het Hekje!
Oma: Joah, alles went, zelfs hangen, al word je doar langer voan...

Dat zei ze niet;

Oma; Joah, alles went, ook huilen, maar dat duurt veel langer

ofzoiets
  maandag 23 juli 2007 @ 20:20:00 #60
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_51759250
Wat een ouwe croma zeg dat wijf....waar heb je het over een HEKJE????
Tering he..heb me lopen ergeren zeg ...

In het ergste geval had de rechter ook kunnen bepalen maak maar een deur in je schuur en ga er maar via de achterkant uit......

Dit heb ik echt nog nooit gezien zoiets stoms...en die dochter dan van die ouwe croma.....
OMG dit was echt te erg gewoon
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_51759276
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:20 schreef Razor21 het volgende:
Wat een ouwe croma zeg dat wijf....waar heb je het over een HEKJE????
Tering he..heb me lopen ergeren zeg ...

In het ergste geval had de rechter ook kunnen bepalen maak maar een deur in je schuur en ga er maar via de achterkant uit......

Dit heb ik echt nog nooit gezien zoiets stoms...en die dochter dan van die ouwe croma.....
OMG dit was echt te erg gewoon
croma?
pi_51759304
Geweldige aflevering. Vooral wanneer er uitspraak wordt gedaan en dat wijf iets zegt als "ze mogen me doodschieten" ofzo
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  maandag 23 juli 2007 @ 20:23:24 #63
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_51759404
Welke aflevering is van die matrassen / caravan?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 23 juli 2007 @ 20:25:48 #64
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_51759519
Ga deze kijken klinkt ook behoorlijk kansloos :

http://www.ncrv.nl/?nav=twoauCsHtGAubCjcCKJN

In een rustige buitenwijk in Almelo kunnen twee buren het slecht met elkaar vinden. Beide partijen wonen in een vrijstaand huis, maar dat belet hen niet om last te hebben van elkaar. De onvrede richt zich voornamelijk op de heesterheg die als scheiding tussen de twee tuinen dient.

De een vindt de heg veel te hoog en zou hem het liefst helemaal weg zien. Voor de andere is de privacy zo heilig dat een klein gaatje in de heg eigenlijk al te veel is. Voor deze partij kan de heg niet hoog en dicht genoeg zijn.
Mr. Frank Visser heeft een luisterend oor voor beide partijen en zal door zijn uitspraak duidelijkheid scheppen.

Popcorn pakt en gaat kijken.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')