Stop jij eens met bevelen uit te delen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
lurktvp
En zet mijn![]()
eens terug in de stand voor zolang het nog duurt
Daar word ik blij van!
Du moment dat ik door 2 specifieke spelers niet meer continu wordt afgerekend op miezerige spelfoutjes of het alleen vermelden van een achternaam (wat bij anderen altijd wel wordt goedgerekend) doe ik ook niet meer kinderachtig.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Stop jij eens met bevelen uit te delen?
Je kunt dat ook aardig vragen en bovendien krijgen volgens mij alleen mensen die een plaatsje zijn gestegen een(zie OP).... Je loopt al dagen verschrikkelijk kinderachtig te doen over niks... Je bent een hartstikke aardige vrouw. (Denk ik). Waarom ga je dan zo lopen doen? Arrogant en kinderachtig, net alsof je loopt te stoken.... Heel jammer want het was heel erg gezellig ER
Iago +1quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:31 schreef Iago het volgende:
britta bohler
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:39 schreef qonmann het volgende:
brederode ofzo
ja idd, en die make-upquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:40 schreef Terpentin07 het volgende:
Man wat een scheelkijkende vrouw die ws nog teveel drinkt.
WTF?!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:41 schreef qonmann het volgende:
was de naam effe kwijt van buitenhof inderdaad ..
Heel goed !quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:44 schreef Iago het volgende:
kyoto
okidoki WA+1quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Kabuki?
Niets met muziek te makenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:56 schreef Neleos het volgende:
Om eens wat geks te gokken: Everly Brothers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |