Voor als je een vrouw bent jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Bon Jovi heeft veel erg goeie nummers, ...
Lekker voor bij de kapperquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Bon Jovi heeft veel erg goeie nummers
Ze hebben toch aardige countrynummers gemaakt en ook aardige rocknummersquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:27 schreef RicknRoll het volgende:
Maar toch moet hij eens ophouden met steeds dezelfde muziek maken... Eens wat nieuws proberen ofzo...
Nou ja, hardcorequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:48 schreef Stienn het volgende:
op woensdag middag heb je toch altijd een hardcore plaat?
^aansluit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
Blaze of Glory...Wanted dead or alive
2 zeer goeie nummers...
Keep the faith heeft zo'n heerlijk basloopje
En minder bekent in Nederland maar wel supergoed: Who says you can't go home
samen met Jennifer Nettles
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, geen dag voorbij zonder U2.
Gelukkig maar kort.
Gelukkig spelen ze'm vrij snel live dus is'ie ook sneller voorbijquote:
't Is ook op en top poppiequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:38 schreef purplerose het volgende:
ghosts doet het voor mij weer niet, beetje te poppie
Oei.. the horrorquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
November rain is natuurlijk hun grote hit en een erg goed nummer!
Nou! zeg dat wel!quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:15 schreef cosmick het volgende:
Wat een drama zeg, dat Sabia.
Wat is er mis met November rain?quote:
Het gejengel van Axel trek ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is er mis met November rain?
Prachtig nummer, goed gecomponeerd en zit muzikaal erg goed in elkaar
Wat is er mis met the view?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef purplerose het volgende:
een heel kut nummer over een zwart truitje!
nou die same jeans en new shoes nog
Hoi PRquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef purplerose het volgende:
is een paraplu ook goed?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef purplerose het volgende:
Wat niet?quote:
Wehehe. Fantasieloze huisvrouwenmuziek.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:15 schreef RicknRoll het volgende:
Michael Bubleeegh
yesssssssssquote:
Dope shit man!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
Tour de France
daar word ik pas kotsmisselijk van!
Hm, ik zou voor een andere kiezen, iets niet van TEN. Ze hebben een geweldige nieuwe plaat uit en dan blijven ze hangen op black, jeremy en alivequote:Op woensdag 18 juli 2007 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd voor Jeremy van Pearl Jam vind ik
Of niet...quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmmm.... sorry PR (al ik las dat jij dit ook liever niet hoort).quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
Meer doping shitquote:
Zoquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmmm.... sorry PR (al ik las dat jij dit ook liever niet hoort).
Maar die hoor je al zo vaak en dit nummer eindigd na 2 minuten al in een langdradiggeniaal gejengel en oninteressantmuzikaal gepingel.
"Even flow" vind ik dan wel geinig.
Zoals jij ooit zei: dit moet je live zien en horen. En daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:36 schreef purplerose het volgende:
geen probleem cosmick: ik deel je mening op dit puntAl is het geen gejengel
Het is de woestheid en boosheid die hij uitschreeuwt!
Jep, live zijn dat echt super nrs vooral als je als publiek dat 'gejengel' mee doet, kippevelquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zoals jij ooit zei: dit moet je live zien en horen. En daar ben ik het wel mee eens.
GnR heeft er ook een handje van, 2 minuten lang iets leuks en boeiends doen en dan oneindig doorgaan op hetzelfde thema. Als een idioot op de gitaren rammen, zanger schreeuwt de longen uit zijn lijf en de drummer slaat er als een Animal op los.
En op de radio wekt dat bij mij enige verveling zo niet agressie op.
Op de radio hoor ik liever een leuk slotaccoord.
Hai CS!!quote:
quote:
Denk het wel.quote:Ik ben er tot en met morgenavond laat nietGaan julle mij missen?
Op je werk?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:52 schreef -Hans- het volgende:
Haaaj 3FM fokkers![]()
[..]
Moi man![]()
[..]
Denk het wel.![]()
Vandaag de hele fucking dag stukken van een ander commercieel radiostation moeten aanhoren. Pluspuntje is dan nog een beetje RdW... die draait dan wat meer 3FM muziek (heb ook wel sympathie voor die gast). Alarmschijf is daar bijvoorbeeld Blof, nou die plaat is al Megahit geweest op 3FM. Verder zit er nog altijd weinig variatie in de playlist en lopen ze hopeloos achter met veel platen (trouwens toch aardig wat 3FM platen).
Dj's ook bagger. Humberto Tan heeft het kunstje van het overdreven lachen goed van $$-Evers overgenomen. Heb vandaag ook weer meerdere malen een ' luister ik naar een cd op repeat-modus ' gevoel gehad. Bah!![]()
Maarrrr godzijdank kan ik nu weer naar een normaal radiostation luisteren!
Zometeen eerst de M & M -show![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |