welkomquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:56 schreef Carloponti het volgende:
[..]
Maar gisteren stuurde ze wel een mailtje met de vraag naar een link van het filmpje.Ze hebben binnen 10 minuten gereageert dus ze nemen het wel serieus lijkt me.Nu nog wachten op de andere reacties en nu ga ik weer on topicmeegenieten.Ik ben geen streamer dus ik moet van jullie uitgaan dus....Gisteren dankzij jullie bijna 10 uur zitten lezen en me echt geamuseerd
![]()
Hij maakt zijn handen er niet graag aan vuil blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:52 schreef Zora01 het volgende:
Zei nadia nou.. ik heb heerlijke sex met Dennis... volgens mij is het allemaal eenrichting. Hebhem nog nooit iets met haar zien doen
Oh, dat is mooi, dat je ze de link naar de beelden hebt gestuurd. Zeker voor een niet-streamerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:56 schreef Carloponti het volgende:
[..]
Maar gisteren stuurde ze wel een mailtje met de vraag naar een link van het filmpje.Ze hebben binnen 10 minuten gereageert dus ze nemen het wel serieus lijkt me.Nu nog wachten op de andere reacties en nu ga ik weer on topicmeegenieten.Ik ben geen streamer dus ik moet van jullie uitgaan dus....Gisteren dankzij jullie bijna 10 uur zitten lezen en me echt geamuseerd
![]()
Die moet met zo'n smoel niet binnenkomen in een apres-ski-hut met de kreet BIERTJE.quote:
Welkomquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:56 schreef Carloponti het volgende:
[..]
![]()
daar is ze optijd achter danquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:00 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia gaat nu Dennis de les lezen, hij gebruikt haar zegt ze
Het zijn acteurs hè... ze acteren allebei dat ze het heel zwaar zijn hebben in deze wereldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:59 schreef itsme het volgende:
O getver, die Nadia en jaap zijn zo verschrikkelijk fake samen![]()
Lange sessie nodig gehad? Lucht het op?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zijn acteurs hè... ze acteren allebei dat ze het heel zwaar zijn hebben in deze wereld![]()
Ik weet niet hoor, volgens mij heeft Dennis nog nergens aangezeten, en is Nadia degene die telkens met haar handen (en mond) all over the place is.... Wie gebruikt er nou wat??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:00 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia gaat nu Dennis de les lezen, hij gebruikt haar zegt ze
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lange sessie nodig gehad? Lucht het op?![]()
Dat heb ik dus gemist.Wat was dat met deie post?Anders moet ik alle cossen nalezenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat is mooi, dat je ze de link naar de beelden hebt gestuurd. Zeker voor een niet-streamer![]()
Zo druk als het gisteren was, zo rustig was het vanmiddag... tot de post voor Huub en Lieke kwam![]()
Dat is ook haar punt, ze zegt dat het gevoel niet wederzijds isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, volgens mij heeft Dennis nog nergens aangezeten, en is Nadia degene die telkens met haar handen (en mond) all over the place is.... Wie gebruikt er nou wat??
In de tuin liggen nog veel meer Japen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL Nadia word gek van al die verschillende Japen...aanvallende Jaap en emo Jaap
BANNDJ had met moeite 1 kaartje of brief per persoon, voor Lieke & Huub was er een hele mand...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef Carloponti het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gemist.Wat was dat met deie post?Anders moet ik alle cossen nalezen![]()
Bedankt voor het welkom.Jullie doen het echt top hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |