abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51572287
Ja, ik ben op zoek naar een witte bontjas. Ik heb echter geen idee waar ik mijn zoektocht moet beginnen, iemand tips misschien of misschien heeft iemand nog een witte bontjas liggen?
pi_51572437

edit:
Zo dwing je meer respect (lees: restecp) af bij je bitches?
pi_51572523
Pimp feestje?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:22:23 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51572590

Vraag het eens vriendelijk aan hem
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_51572649
Sorry sensation white was er al.
pi_51572656
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
Pimp feestje?
Nee, meer voor de heb. Voor een pimpfeestje zou ik genoegen nemen met een kunstbontjas (waar ik overigens ook best in geïnteresseerd ben voor idd dat soort feestjes ), alleen vind ik het gewoon gaaf om te hebben. Niet om het feit dat huilertjes geknuppeld zijn, maar gewoon omdat ik het erg nice vind, mede door de exclusiviteit
pi_51572671
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[afbeelding]

Vraag het eens vriendelijk aan hem
euh nee
pi_51572909
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:26 schreef Strychnine het volgende:
www.marktplaats.nl
check, daar scoor ik die neppe voor feestjes, thnks
pi_51573169
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:24 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

Nee, meer voor de heb. Voor een pimpfeestje zou ik genoegen nemen met een kunstbontjas (waar ik overigens ook best in geïnteresseerd ben voor idd dat soort feestjes ), alleen vind ik het gewoon gaaf om te hebben. Niet om het feit dat huilertjes geknuppeld zijn, maar gewoon omdat ik het erg nice vind, mede door de exclusiviteit
Inderdaad. Dan heb je direct een jas met een geschiedenis. Ik vraag me trouwens wel af hoe ze ervoor zorgen dat er geen rode spetters op komen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:51:57 #11
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_51573676
pi_51573767
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:51 schreef twentemeisje het volgende:
[afbeelding]
jij kent mensen die aan die jassen kunnen komen?
pi_51573885
Mijn moeder heeft een echte. Kostte ooit iets van 6500 gulden geloof ik. Hij hangt toch nu in de kast, is niks aan.

Hoeveel heb je ervoor over
pi_51574037
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:57 schreef AbeSapien het volgende:
Mijn moeder heeft een echte. Kostte ooit iets van 6500 gulden geloof ik. Hij hangt toch nu in de kast, is niks aan.

Hoeveel heb je ervoor over
welke maat is het?
ik wil 'm van de winter natuurlijk wel kunnen dragen met mijn buitendedeurverzekering
pi_51574095
Echt bont. Triest hoor. Dieren die onnodig dood worden gemaakt. Er zijn prachtige namaakproducten, maar nee, voor de 'exclusiviteit' moet TS een échte bontjas. Ik ben geen vegetarier, geen heilig boontje, zelfs niet politiek links ingesteld, maar zelfs ik vind dat niet kunnen
Vivre
pi_51574140
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:00 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

welke maat is het?
ik wil 'm van de winter natuurlijk wel kunnen dragen met mijn buitendedeurverzekering
Zover ik weet is het een middelmaat. Ik zal mams morgen vragen welke precies, hij is iig niet voor extreem dikke mensen. Leuk detail, er zit een vossenhoofd achterop de kraag, een witte
pi_51574180
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:02 schreef Strychnine het volgende:
Echt bont. Triest hoor. Dieren die onnodig dood worden gemaakt. Er zijn prachtige namaakproducten, maar nee, voor de 'exclusiviteit' moet TS een échte bontjas. Ik ben geen vegetarier, geen heilig boontje, zelfs niet politiek links ingesteld, maar zelfs ik vind dat niet kunnen
ik vraag ook geen nieuwe bontjas, ik vraag een bontjas waar de diertjes toch al dood zijn. ik wil 'm graag hebben en hoe naar het ook is, de 'diertjes' hebben een beter huis bij iemand die ontzettend graag zo'n jas wil hebben, dan bij iemand die zo'n jas toch maar in de kast hangt. dan zijn de diertjes iig niet voor niets gestorven.
pi_51574248
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:03 schreef AbeSapien het volgende:

[..]

Zover ik weet is het een middelmaat. Ik zal mams morgen vragen welke precies, hij is iig niet voor extreem dikke mensen. Leuk detail, er zit een vossenhoofd achterop de kraag, een witte
hmm, kan je me een foto pmmen? in dit topic gaan mensen toch alleen maar piepen over dierenmishandeling e.d. dat vossenhoofd moet me namelijk niet tegenstaan. is het overigens canadese poolvos die in de jas verwerkt zit?

ik heb overigens wel een klein buikje
pi_51574285
Wil je de pimpster uithangen dan ofzo
pi_51574324
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:02 schreef Strychnine het volgende:
Te bont?
pi_51574365
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:06 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

hmm, kan je me een foto pmmen? in dit topic gaan mensen toch alleen maar piepen over dierenmishandeling e.d. dat vossenhoofd moet me namelijk niet tegenstaan. is het overigens canadese poolvos die in de jas verwerkt zit?

ik heb overigens wel een klein buikje
foto doe ik morgen

dat vosje hangt achterover de kraag, best vet al zeg ik zelf, heb hem zelf ook wel een gedragen

geen idee welke vos
pi_51574418
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:08 schreef AbeSapien het volgende:

[..]

foto doe ik morgen

dat vosje hangt achterover de kraag, best vet al zeg ik zelf, heb hem zelf ook wel een gedragen

geen idee welke vos
ok gaaf ik wacht het even af
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:26:52 #24
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_51575134
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:06 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

hmm, kan je me een foto pmmen? in dit topic gaan mensen toch alleen maar piepen over dierenmishandeling e.d.
En dat verbaast je serieus?

pi_51575435
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:26 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

En dat verbaast je serieus?

[afbeelding]

[afbeelding]
kijk, ik wil daarom ook geen nieuwe, maar ik vind het gewoon mooi. en ja, echt bont is vele malen mooier dan plastic. wat ik veel erger vind zijn organisaties die dergelijke foto's van dierenmishandeling laten zien en daarmee mensen willen overhalen om geen bont meer te kopen. Wat natuurlijk bullshit is, want er zijn zat mensen als ik die het gewoon echt heel erg mooi vinden. ik wil ook geen nieuwe bontjas, niet perse, en een tweedehands bontjas kan ik sowieso ook een mooi tweede leven geven. beter dan dat dergelijke jassen verbrand worden, niet? dan is het beestje helemaal voor niets gestorven.
pi_51575644
overigens vind ik peta een zieke organisatie. ze verspreiden beeldmateriaal waar nauwelijks een maag tegen pak, ik vind bovenstaande foto's dan ook zeer ongepast en zeer offtopic. gaarne achter een link zetten of beter nog: helemaal weghalen. tipje: http://www.peta.nl/activisten.asp
* Misanthropist vraagt zich altijd af hoe dergelijke organisaties aan dergelijke foto's komen als ze er helemaal niets mee te maken willen hebben.
pi_51575807
Sensation White is trouwens al voorbij
pi_51576699
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:43 schreef niekth het volgende:
Sensation White is trouwens al voorbij
voor volgend jaar
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:28:06 #29
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_51579397
Ik dacht serieus eerst dat je dit topic alleen maar opende om een beetje te rellen... Ik vrees dat ik er naast zit... En dan probeer je het goed te praten door te zeggen dat je geen nieuwe bontjas wilt maar alleen een tweedehandse... En als argument gebruik je dat er zat mensen zijn die zo'n mooi bontjasje willen, dus dan is het opeens niet erg? Als er zat mensen zijn die jou van je vel willen ontdoen om er een mooi jasje van te maken is dat dan ook een legitieme reden om de daad vervolgens maar bij het woord te voegen?
pi_51580619
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:28 schreef twentemeisje het volgende:
Ik dacht serieus eerst dat je dit topic alleen maar opende om een beetje te rellen... Ik vrees dat ik er naast zit... En dan probeer je het goed te praten door te zeggen dat je geen nieuwe bontjas wilt maar alleen een tweedehandse... En als argument gebruik je dat er zat mensen zijn die zo'n mooi bontjasje willen, dus dan is het opeens niet erg? Als er zat mensen zijn die jou van je vel willen ontdoen om er een mooi jasje van te maken is dat dan ook een legitieme reden om de daad vervolgens maar bij het woord te voegen?
nee, verkeerde aanname. ik vind de manier waarop de huilers aan hun eind komen nog steeds ziek en erg, maar dat neemt niet weg dat ik zo'n jas mooi vind.

verder gaat dit topic hier niet over, ik wil gewoon zo'n jas en daar is dit topic voor bedoeld.
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:41:10 #31
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_51621935
Ik vind gewoon (en dat is mijn mening) dat het dragen van bont thuis hoort in de tijd dat we het echt nodig hadden... ja toen we nog fu*cking Neanderthalers waren! Jammer, jammer jammer jammer dat er nog steeds mensen zijn die dit mooi vinden.

En "het beestje is toch al dood" slaat nergens op. Als jij er mee rondloopt promoot je (ongewild dat wel) het dragen van bont. Het gaat er natuurlijk niet om wat anderen er van denken als jij dit draagt maar misschien ziet iemand jou wel en denkt "heej das mooi, hoe kom ik daar aan" en worden er weer meer diertjes neergeknuppeld om die persoon er van te voorzien.

Ik zit er waarschijnlijk hélémaal naast maar ik gruwel gewoon van bontjassen. Ik vind dit gewoon smerig.

My 2 eurocents.
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:10:27 #32
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_51622851
Laten we dit topic niet verzanden in een discussie over de gruwelijkheden die voltrokken zijn voor het vervaardigen van een dergelijk jas.

Ontopic verder
So we just called him Fred
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:32:25 #33
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_51625138
Damn, wat een hippies op FOK!....

Straks breekt de hel los als ik mijn echt lederen bureaustoel van Ikea in V&A zet...
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_51628616
goed, iemand nog serieuze tips?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')