Nee, meer voor de heb. Voor een pimpfeestje zou ik genoegen nemen met een kunstbontjas (waar ik overigens ook best in geïnteresseerd ben voor idd dat soort feestjesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
Pimp feestje?
euh neequote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[afbeelding]
Vraag het eens vriendelijk aan hem
Inderdaad. Dan heb je direct een jas met een geschiedenis. Ik vraag me trouwens wel af hoe ze ervoor zorgen dat er geen rode spetters op komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:24 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Nee, meer voor de heb. Voor een pimpfeestje zou ik genoegen nemen met een kunstbontjas (waar ik overigens ook best in geïnteresseerd ben voor idd dat soort feestjes), alleen vind ik het gewoon gaaf om te hebben. Niet om het feit dat huilertjes geknuppeld zijn, maar gewoon omdat ik het erg nice vind, mede door de exclusiviteit
welke maat is het?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:57 schreef AbeSapien het volgende:
Mijn moeder heeft een echte. Kostte ooit iets van 6500 gulden geloof ik. Hij hangt toch nu in de kast, is niks aan.
Hoeveel heb je ervoor over
Zover ik weet is het een middelmaat. Ik zal mams morgen vragen welke precies, hij is iig niet voor extreem dikke mensen. Leuk detail, er zit een vossenhoofd achterop de kraag, een wittequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:00 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
welke maat is het?
ik wil 'm van de winter natuurlijk wel kunnen dragen met mijn buitendedeurverzekering
ik vraag ook geen nieuwe bontjas, ik vraag een bontjas waar de diertjes toch al dood zijn. ik wil 'm graag hebben en hoe naar het ook is, de 'diertjes' hebben een beter huis bij iemand die ontzettend graag zo'n jas wil hebben, dan bij iemand die zo'n jas toch maar in de kast hangt. dan zijn de diertjes iig niet voor niets gestorven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:02 schreef Strychnine het volgende:
Echt bont. Triest hoor. Dieren die onnodig dood worden gemaakt. Er zijn prachtige namaakproducten, maar nee, voor de 'exclusiviteit' moet TS een échte bontjas. Ik ben geen vegetarier, geen heilig boontje, zelfs niet politiek links ingesteld, maar zelfs ik vind dat niet kunnen
hmm, kan je me een foto pmmen? in dit topic gaan mensen toch alleen maar piepen over dierenmishandeling e.d. dat vossenhoofd moet me namelijk niet tegenstaan. is het overigens canadese poolvos die in de jas verwerkt zit?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:03 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Zover ik weet is het een middelmaat. Ik zal mams morgen vragen welke precies, hij is iig niet voor extreem dikke mensen. Leuk detail, er zit een vossenhoofd achterop de kraag, een witte
Te bont?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:02 schreef Strychnine het volgende:
Echt bont. Triest hoor. Dieren die onnodig dood worden gemaakt. Er zijn prachtige namaakproducten, maar nee, voor de 'exclusiviteit' moet TS een échte bontjas. Ik ben geen vegetarier, geen heilig boontje, zelfs niet politiek links ingesteld, maar zelfs ik vind dat niet kunnen
foto doe ik morgenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:06 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hmm, kan je me een foto pmmen? in dit topic gaan mensen toch alleen maar piepen over dierenmishandeling e.d. dat vossenhoofd moet me namelijk niet tegenstaan. is het overigens canadese poolvos die in de jas verwerkt zit?
ik heb overigens wel een klein buikje
ok gaaf ik wacht het even afquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:08 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
foto doe ik morgen
dat vosje hangt achterover de kraag, best vet al zeg ik zelf, heb hem zelf ook wel een gedragen
geen idee welke vos
En dat verbaast je serieus?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:06 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hmm, kan je me een foto pmmen? in dit topic gaan mensen toch alleen maar piepen over dierenmishandeling e.d.
kijk, ik wil daarom ook geen nieuwe, maar ik vind het gewoon mooi. en ja, echt bont is vele malen mooier dan plastic. wat ik veel erger vind zijn organisaties die dergelijke foto's van dierenmishandeling laten zien en daarmee mensen willen overhalen om geen bont meer te kopen. Wat natuurlijk bullshit is, want er zijn zat mensen als ik die het gewoon echt heel erg mooi vinden. ik wil ook geen nieuwe bontjas, niet perse, en een tweedehands bontjas kan ik sowieso ook een mooi tweede leven geven. beter dan dat dergelijke jassen verbrand worden, niet? dan is het beestje helemaal voor niets gestorven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En dat verbaast je serieus?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
nee, verkeerde aanname. ik vind de manier waarop de huilers aan hun eind komen nog steeds ziek en erg, maar dat neemt niet weg dat ik zo'n jas mooi vind.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:28 schreef twentemeisje het volgende:
Ik dacht serieus eerst dat je dit topic alleen maar opende om een beetje te rellen... Ik vrees dat ik er naast zit... En dan probeer je het goed te praten door te zeggen dat je geen nieuwe bontjas wilt maar alleen een tweedehandse...En als argument gebruik je dat er zat mensen zijn die zo'n mooi bontjasje willen, dus dan is het opeens niet erg? Als er zat mensen zijn die jou van je vel willen ontdoen om er een mooi jasje van te maken is dat dan ook een legitieme reden om de daad vervolgens maar bij het woord te voegen?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |