quote:FC Groningen verlengt stage Castan
GRONINGEN - FC Groningen gaat de stage van Leandro Castan verlengen tot en met zaterdag.
De Braziliaanse linkerverdediger is sinds vorige week op proef.
Om een beter beeld van hem te krijgen zal hij zaterdag ook in de wedstrijd tegen Veendam spelen.
Hij komt dinsdag voor het eerst in actie voor de FC tegen Dordrecht. Die wedstrijd begint om 19.00 uur in Norg.
RTVNOORD
Mijn kaartje is dat!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:28 schreef venomsnake het volgende:
Ik kwam een mooie reportage tegen op het fcgforum.
Het is een terugblik op de UEFA-cup wedstrijden van 1986 tegen Galway United gemaakt door een Ierse tv-zender. erg tof om te zien.![]()
Engels ondertiteld en zeker een aanrader.
De reportage is hier te vinden..
Ga naar Sport, en dan naar 15 juli: UEFA sa Ghaeltacht - 15/7/2007
[afbeelding]
Jawel, zowat 70% van alle EC tickets die op voetbalstats.nl staan zijn van mij of zijn van mij geweest.quote:
Ik heb een verzameling van ruim 3000 kaartjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:46 schreef venomsnake het volgende:
O, ik wist niet dat je dat allemaal verzamelde, tof ja.
Wat toevallig.![]()
Ik smeet mijn kaartjes altijd de prullebak in, achteraf gezien misschien leuk geweest om ze te bewaren. Maar daar koop je nu niets meer voor.
Zo, dat is een beste verzameling. Kan je aardig wat albums mee vullen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb een verzameling van ruim 3000 kaartjes.
Mijn Nederlandse EC tickets op voetbalstats (niet alle tickets zijn overigens van mij), een deel van mijn FCDB kaartjes komen op fcdbfans.nl en ben zelf bezig met mijn CL verzameling (bijna alle wedstrijden vanaf 92/3)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zo, dat is een beste verzameling. Kan je aardig wat albums mee vullen.![]()
Best iets om trots op te zijn.
Heb je de collectie ook online staan?
Top!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mijn Nederlandse EC tickets op voetbalstats (niet alle tickets zijn overigens van mij), een deel van mijn FCDB kaartjes komen op fcdbfans.nl en ben zelf bezig met mijn CL verzameling (bijna alle wedstrijden vanaf 92/3)
die komt binnenkort terugquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Top!![]()
al is fcdbfans uit de lucht..
Die persoon ken ik al maar toch bedankt!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:13 schreef Prosac het volgende:
misschien kun je met deze persoon het e.e.a. regelen. Ken hem en verzamelt, ruilt en verkoopt ontzettend veel tickets en programmaboekjes.
http://www.footballnostalgia.eu/
Toffe beelden en leuke uitspraken over FCGquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:28 schreef venomsnake het volgende:
Het is een terugblik op de UEFA-cup wedstrijden van 1986 tegen Galway United gemaakt door een Ierse tv-zender. erg tof om te zien.![]()
Engels ondertiteld en zeker een aanrader.
De reportage is hier te vinden..
Ga naar Sport, en dan naar 15 juli: UEFA sa Ghaeltacht - 15/7/2007
Tsja voor de breedte wellicht?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Top!![]()
al is fcdbfans uit de lucht..
De FC struint trouwens ook de forums af, de link naar de docu hebben ze ook maar op de officiele website geplaatst.![]()
Vanavond trouwens weer een oefenpot, ben wel benieuwd naar onze Braziliaanse vriend die op proef is.
Dat wordt morgen. Ben het maandag door drukte op mjn werk helemaal vergeten...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:49 schreef DutchGooner het volgende:
Bij deze wil ik trouwens TheVerve willen bedanken voor het opsturen van het Groningen v Sheffield kaartje!
Zo dik zitten we niet in de verdedigers. Kunnen er best nog één gebruiken.quote:
quote:
V.Loo op doel dus.quote:Groningen verliest van Dordrecht
FC Groningen heeft dinsdagavond in Norg met 2-1 verloren van FC Dordrecht. Verdediger Leandro Castan speelde op proef mee.
Opstelling FC Groningen Van Loo; Silva (46' Sankoh), Svejdik, Leandro (70' Metaj), Stenman (46' Kruiswijk); Lindgren, Meerdink, Levchenko, Lovre (80' Ozturk); Fledderus, Van de Laak (61' Nijland).
Toeschouwers: 1.200
Scheidsrechter: Nijhuis
Scoreverloop: 24' Meerdink (Van de Laak) 1-0, 27' Dagher (rebound) 1-1; 68' Van der Velden (strafschop) 1-2
Bron: FC Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |