eigenlijk ben ik die steenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je ziet eruit als een nerd. Je past wel in GAM
.
Nee dat weet niemandquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie, lamlul.
Ja, maar dat is wel een gezelligere hoerquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Probeer je nou gelijk de nieuwe mod weg te jagen?
Dat is ook een hoer hoor.
U spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Probeer je nou gelijk de nieuwe mod weg te jagen?
Dat is ook een hoer hoor.
Jep,quote:
70 euro ismijn bodquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jep,
Ik ben zelf 1 van de hoeren van GAM.
Waarschijnlijk zelfs de grootste.
Als Conflict het kan dan kan ik het ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:34 schreef BMH het volgende:
Weer iemand die constant mensen uit zit te schelden en toch mod kan worden. Hoe vaak ben je nu gebanned Gamedemon? 3 keer? En ik maar denken dat een mod een voorbeeld functie heeft.
Ik ben ban loos. Kan ik dan mod worden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als Conflict het kan dan kan ik het ook
En als ze banloze users moeten laten modden blijven er weinig mensen over!
Bovendien ben ik een kwaliteits user geworden
Dus voor 70 euro ga jij 4500 kills voor mij maken in Gears of War?quote:
Tevens mijn held.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als Conflict het kan dan kan ik het ook
En als ze banloze users moeten laten modden blijven er weinig mensen over!
Bovendien ben ik een kwaliteits user geworden
Neenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben ban loos. Kan ik dan mod worden?
[..]
Dus voor 70 euro ga jij 4500 kills voor mij maken in Gears of War?
Dankjewel verzuurde ex modquote:Op donderdag 19 juli 2007 04:14 schreef speknek het volgende:
Alle mods zijn watjes. Veel plezier, watje.
Toen ik dit las krompen mijn oogkassen zo ver ineen dat ik mij heel even mickey mouse waande.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:26 schreef ScienceFriction het volgende:
Oh ja... Mario kart is natuurlijk de beste van de 3 uit de OP...
Een (party) racer vergelijken met een RPG.quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Toen ik dit las krompen mijn oogkassen zo ver ineen dat ik mij heel even mickey mouse waande.
Hoe kun je in godsnaam mario kart boven chrono trigger zetten...
Niet dat mario kart klote is, integendeel maar chrono trigger is gewoon DE rpg die rpgs rpg maakte.
Mario kart heeft kut muziek.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een (party) racer vergelijken met een RPG.
Dat is appels met beren vergelijken.
Maar in Mario kart hoef je niet eerst je karakter te levelen voordat hij goed is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mario kart heeft kut muziek.
Mario kart heeft geen emotionele robots
Mario kart heeft een lelijke hoes.
3 redenen waarom CT beter is.
Ik mag je wel, je foto's danquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heb ik me nog nooit afgevraagd. Ik maak me daar totaal niet druk om.
Aaah broederliefde. Wat is het toch schattig.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:25 schreef JeroenLTD het volgende:
BMH Homo
Normaal ben ik het nooit vaak met ijsmeis mee eensch geweest, dit keer ondersteun ik haar in het feit dat ik Heintje ook een betweter vindquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heb ik me nog nooit afgevraagd. Ik maak me daar totaal niet druk om.
ff 2 week wachten voordat ik een xbox 360 heb!quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu ben ik thuis. En dan is er bijna niemand online. Neppe gamejunkies.
Nog mooier dat hij terug is en nog steeds blauw isquote:Op zondag 22 juli 2007 17:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Mooi, zo'n hoerige mod, nog mooier dat ie week op vakantie is.
Hej, waar zijn m'n tietuh!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:15 schreef BroesWillems het volgende:
GameDemon is altijd wel in voor bier & tieten :
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nog mooier dat hij terug is en nog steeds blauw is
Ik weet zeker dat als ik terug kom van mijn vakantie dat ik dan rood ben.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nog mooier dat hij terug is en nog steeds blauw is
zonvakantie. Hahaquote:Op maandag 30 juli 2007 15:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik terug kom van mijn vakantie dat ik dan rood ben.
Wat zijn nu eigenlijk de voorwaarden om mod te worden op fok? Nog steeds ons kent ons en die zit zo diep in de reet bij die?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh met 3x ban is hij nog een zacht eitje.. ik heb mensen die perm bant waren nog mod zien worden op FOK.
Netwerken, mensen kennen.. dan kun je verder alles maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat zijn nu eigenlijk de voorwaarden om mod te worden op fok? Nog steeds ons kent ons en die zit zo diep in de reet bij die?
ja dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Netwerken, mensen kennen.. dan kun je verder alles maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |