Staat hier, maar goed, maakt allemaal verder niks uit: ik ben em nu ook aan het lezen (in het Engels). Is erg goed!quote:
Ik heb 'm van de bieb geleend. Nu hebben biebboeken altijd zo'n infokaartje voorin gelijmd, zoals je waarschijnlijk wel weet, en daar staat dus op dat het vanuit het Engels naar het NL is vertaald, niet vanuit het Japans.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
het zijn de illuminati! ren!_!
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Leven = Je begin je eraan, na 30.000 dagen klaar (na vaak een saai verhaal)... en dan? Niets. M.a.w. verspilling van je vrije tijd.
Maar goed, voor ieder wat wils zou ik zeggen. De een vindt dit leuk, de ander vindt dat juist saai. That's life.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
die_! was een typo op msn en is er sindsdien in gebleven, en op fok zie ik anderen hem (of variaties erop) ook steeds vaker
![]()
Nee, ik lees alleen voor het slapen gaan in bed. Ik kan zo lang over een boek doen dat ik de draad helemaal kwijt benquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Ben ik dan de enige die opzich wel graag leest, doch weken of zelfs maanden doet over één boek?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |