Mobiel schijnt een tegenvallend einde te kennen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Boeken![]()
Volgende week naar Kroatie. Meteen maar even een King meenemen. Mobiel genaamd. Heerlijk om savonds bij weg zakken
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:22 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
idem![]()
'voorzichtig broek inlezen'....ik snapte het al niet![]()
Dan kun je nu mooi aan Norwegian Wood beginnen. Of heb je die al gelezen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hard-boiled Wonderland en het einde van de wereld, van Haruki Murakami.
Is dat je trademark, diequote:
diequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is dat je trademark, die_! ?
Verder herken ik t verhaal van TS, vooral leuk als je op vakantie bent en dankt dat je aan 3 boeken genoeg hebt... Na een dag of 6 zit je zonder boek en heb je nog een week zonder leesvoer te gaan
het zijn de illuminati! ren!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
die_! was een typo op msn en is er sindsdien in gebleven, en op fok zie ik anderen hem (of variaties erop) ook steeds vaker
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:47 schreef Devlinsect het volgende:
Jah, dat krijg je. Had je het boek maar niet moeten kopen.
nee hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Ben ik dan de enige die opzich wel graag leest, doch weken of zelfs maanden doet over één boek?![]()
Nee hoor knulquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Ben ik dan de enige die opzich wel graag leest, doch weken of zelfs maanden doet over één boek?![]()
dat zegt veel over jouw intellectquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef Marc1711 het volgende:
mensen die boeken lezen![]()
in wat voor tijdperk leef je dan vraag ik me af?
Het enigste wat ik ooit heb doorgebladerd is een playboy
Dat heb ik nergens kunnen vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef Cakespaces het volgende:
edit: ow het is vanuit het Engels vertaald![]()
Ik doe meestal maar 1 of 2 dagen over een boek. Ik denk dat mensen die er rustig de tijd voor nemen meer details zien in een boek dan ik. Juist omdat ze tussen de hoofdstukken nog eens tijd hebben om er over te denken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Neequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef Mustard_Man het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |