Hard-boiled Wonderland en het einde van de wereld, van Haruki Murakami.quote:
Kinky!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hard-boiled Wonderland en het einde van de wereld, van Haruki Murakami.
Das Schloß van Kafka lijkt erop.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Of andersom.quote:
Dat heb ik met een boek dan ik 5 weken geleden uitgelezen heb.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:59 schreef Ringo het volgende:
Afgelopen weekend een boek gekocht, en me er erg op verheugd. Zondagavond zachtjes in gaan lezen -- geen slecht begin. Maandagavond verder gegaan, en het bleek zo'n ongelofelijk cool verhaal dat ik het boek om 2 uur 's nachts dicht kon slaan. Uit.. En nou wil ik eigenlijk doorlezen, maar er is niks meer, en het verhaal zit nog té vers in mijn hoofd om een nieuw boek te pakken.
Kutzooi. Had gedacht dat ik er langer over zou doen.![]()
Hmm, dat is wel lang. Maar soms gebeurt het. Kan je moeilijk afstand doen van een gelezen boek. Een nieuw boek pakken zou heiligschennis zijn. In je hoofd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat heb ik met een boek dan ik 5 weken geleden uitgelezen heb.
Ik kan mezelf gewoon niet concentreren op een nieuw boek. Het vorige boek speelt nog steeds door mijn hoofd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel lang. Maar soms gebeurt het. Kan je moeilijk afstand doen van een gelezen boek. Een nieuw boek pakken zou heiligschennis zijn. In je hoofd.
Met films heb ik het ook wel eens. Maar dan kijk ik die film gewoon nog een keer, dezelfde avond nog.
Iets zegt mij dat dat geen boek isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:26 schreef AbeSapien het volgende:
Ik ben nu bezig met "Dirty and wet teenwhores part 6"
Ik wacht wel op de film.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:26 schreef AbeSapien het volgende:
Op verlanglijstje zet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ben bezig met "Back Door Sluts 9" schijnt beter te zijn 14.gifquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:26 schreef AbeSapien het volgende:
Op verlanglijstje zet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik ben bezig met "Back Door Sluts 9" schijnt beter te zijn 14.gif
of dat j enet een spannende thriller hebt gelzen en de volgende zuigt apenaars op marsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef Strychnine het volgende:
Ik ken het, niks vervelender dan een boek dat uit is. En dan begin ik nog heel enthousiast altijd in een ander boek, maar dat werkt gewoon niet, want bij elk zinnetje denk je van 'ja maar dit gebeurde toch net' - o nee, ander boek-![]()
Ga jij maar lekker tv kijken en computerenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Mensen die boeken kopen![]()
Sowieso boeken lezen![]()
Het was een fijne avond, gisteren, dat wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:39 schreef steeg het volgende:
ha ik doe nou al weken over een boek. Ik had liever jouw situatie!
Inderdaad, en als je dan terug denkt aan lezen denk je automatisch aan dat meuk boekquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
of dat j enet een spannende thriller hebt gelzen en de volgende zuigt apenaars op mars
Of fokken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:39 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker tv kijken en computeren
Puik planquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:39 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Geeft niks, ook intellectueel zwakzinnigen hebben een functie in de samenleving.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:40 schreef ganzenherder het volgende:
Puik plan
Sorry dat ik geen educatief verantwoorde hobbies heb![]()
Computeren schat, dat staat voor velen (in ieder geval voor mij) gelijk aan Internet, en voor velen levenlozen hier met mij ook fokkenquote:
GOED BOEK!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Boekenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:39 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Laat ik daar nou ook net gister in begonnen zijn. En al gaat het me vanwege werk en studie niet lukken om 'm net als jij in twee avonden uit te lezen, het leest inderdaad als een trein!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die momenten zijn inderdaad pijnlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, nu maar wachten op de nieuwe Harry Potter dan he ?
Waar ik persoonlijk een grafhekel aan heb is als ik 450 geweldig toffe pagina's in een boek gelezen heb, en dat de schrijver in de laatste 50 bladzijden het hele boek naar de kanker weet te helpen. Dat je 'm wel wil gaan schrijven en je verloren gegane tijd wil terugeisen.
Een soort Ontdekking van de Hemel. Maar dan toch niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, nu maar wachten op de nieuwe Harry Potter dan he ?
Waar ik persoonlijk een grafhekel aan heb is als ik 450 geweldig toffe pagina's in een boek gelezen heb, en dat de schrijver in de laatste 50 bladzijden het hele boek naar de kanker weet te helpen. Dat je 'm wel wil gaan schrijven en je verloren gegane tijd wil terugeisen.
Dit boek had maar 400 pagina'squote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:17 schreef werkeend het volgende:
andersom kan ook! een boek waar je 450 pagina's over denkt.. mhwa dit is niet echt tof.. maar dan in de laatste 50 je toch helemaal omver blaast!
Selectief leesgedrag, hierquote:
Zucht, alsof iemand met zo'n instelling te overtuigen is. Maar je zou het gewoon een keer moeten doen, met een echt goed boek. Ik heb boeken die ik al werkelijk 10x heb gelezen en het verveelt nog steeds niet. Ik hou van mijn boekenkast!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:40 schreef ganzenherder het volgende:
Maar vertel eens wat het nut is van een boek kopen, ik durf te beweren dat minstens de helft van de mensen die dat doen het boek niet 2x uitgelezen hebben![]()
Mobiel schijnt een tegenvallend einde te kennen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Boeken![]()
Volgende week naar Kroatie. Meteen maar even een King meenemen. Mobiel genaamd. Heerlijk om savonds bij weg zakken
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:22 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
idem![]()
'voorzichtig broek inlezen'....ik snapte het al niet![]()
Dan kun je nu mooi aan Norwegian Wood beginnen. Of heb je die al gelezen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Is dat je trademark, diequote:
diequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is dat je trademark, die_! ?
Verder herken ik t verhaal van TS, vooral leuk als je op vakantie bent en dankt dat je aan 3 boeken genoeg hebt... Na een dag of 6 zit je zonder boek en heb je nog een week zonder leesvoer te gaan
het zijn de illuminati! ren!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
die_! was een typo op msn en is er sindsdien in gebleven, en op fok zie ik anderen hem (of variaties erop) ook steeds vaker
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:47 schreef Devlinsect het volgende:
Jah, dat krijg je. Had je het boek maar niet moeten kopen.
nee hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Ben ik dan de enige die opzich wel graag leest, doch weken of zelfs maanden doet over één boek?![]()
Nee hoor knulquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Ben ik dan de enige die opzich wel graag leest, doch weken of zelfs maanden doet over één boek?![]()
dat zegt veel over jouw intellectquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef Marc1711 het volgende:
mensen die boeken lezen![]()
in wat voor tijdperk leef je dan vraag ik me af?
Het enigste wat ik ooit heb doorgebladerd is een playboy
Dat heb ik nergens kunnen vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef Cakespaces het volgende:
edit: ow het is vanuit het Engels vertaald![]()
Ik doe meestal maar 1 of 2 dagen over een boek. Ik denk dat mensen die er rustig de tijd voor nemen meer details zien in een boek dan ik. Juist omdat ze tussen de hoofdstukken nog eens tijd hebben om er over te denken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Neequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Staat hier, maar goed, maakt allemaal verder niks uit: ik ben em nu ook aan het lezen (in het Engels). Is erg goed!quote:
Ik heb 'm van de bieb geleend. Nu hebben biebboeken altijd zo'n infokaartje voorin gelijmd, zoals je waarschijnlijk wel weet, en daar staat dus op dat het vanuit het Engels naar het NL is vertaald, niet vanuit het Japans.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
het zijn de illuminati! ren!_!
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Leven = Je begin je eraan, na 30.000 dagen klaar (na vaak een saai verhaal)... en dan? Niets. M.a.w. verspilling van je vrije tijd.
Maar goed, voor ieder wat wils zou ik zeggen. De een vindt dit leuk, de ander vindt dat juist saai. That's life.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
die_! was een typo op msn en is er sindsdien in gebleven, en op fok zie ik anderen hem (of variaties erop) ook steeds vaker
![]()
Nee, ik lees alleen voor het slapen gaan in bed. Ik kan zo lang over een boek doen dat ik de draad helemaal kwijt benquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef Mustard_Man het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |