jullie ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef DrsH het volgende:
Leuk hoor al die kaarten en ik moet zeggen dat FOK in ruime mate vertegenwoordigt is klasse !!!!!!!!!!
Hangt ervan af... heb jij wel een kaartje gestuurdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Hehe ? heb het gevoel dat ik op ignore stand sta hier maar dat zal wel een oorzaak hebben![]()
Nee hoor...ik lees je wel...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Hehe ? heb het gevoel dat ik op ignore stand sta hier maar dat zal wel een oorzaak hebben![]()
Oeps... is dat het criterium?? Zet mij dan ook maar op negeerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hangt ervan af... heb jij wel een kaartje gestuurd![]()
Ik idem dito. Had alleen niet mijn fok naam er op gezet. gewoon mijn voornaam.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:24 schreef kissa het volgende:
[..]
Niet gezien...leuk dat ze door zijnEn leuk dat ze zoveel hebben gekregen
![]()
Ik had er (gisteren pas) twee gestuurd: één voor Lieke en één voor Huub.
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hangt ervan af... heb jij wel een kaartje gestuurd![]()
Mooi toch? Vooral ene Drs. sprong in het oog.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef DrsH het volgende:
Leuk hoor al die kaarten en ik moet zeggen dat FOK in ruime mate vertegenwoordigt is klasse !!!!!!!!!!
Alleen als jij mij ook negeertquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps... is dat het criterium?? Zet mij dan ook maar op negeer![]()
Volgens mij is het alleen maar Fok! Zou er van Vol ook nog een mandje komen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef DrsH het volgende:
Je bent wel gefocussed op homos of niet ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:22 schreef wolferl het volgende:
Ik heb zo'n zin om Denniks en Brian een kaart te sturen.
En dan schrijf ik erin dat ze beide zijn uitgenodigd in Gaybar ''De Bruine Ster''.
Ze worden gelijk ere lid... dat ga ik ze schrijven.
heb net even snel een kaartje gestuurd..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps... is dat het criterium?? Zet mij dan ook maar op negeer![]()
In dat geval heb ik hetzelfde voorstel als wat ik had voor het geval dat tuig de bloemen kapot zou maken:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:28 schreef Frasier het volgende:
Benieuwd wanneer al die kaarten de vijver in gaan![]()
Ja en dat nog wel terwijl ik heden middag promoveerde, ben van nu af Dr H en wordt buitengewwon hoogleraar aan de universiteit van Nijmegenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef LoveProfusion het volgende:
DrsH je bent genoemd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |