abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51706530
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 23:20 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Is het zo gek te wanhopen dan? Ik zoek al meer dan een jaar intensief naar die ene, maar het lukt niet. Ik snap niet dat het niet wilt lukken, of het aan mij ligt of aan de wereld...

Het is gewoon heel vervelend voor iemand zoals mij om geen ,,maatje" te hebben. Ik heb genoeg sociale contacten, daar niet van, maar toch voel ik me eenzaam. Ik mis iemand om de meest persoonlijke zaken te delen, de lagere instincten, de hogere emoties en gedachten.

Daarbij voel ik dat de tijd aan het drukken is. Ik ben nu nog zo lekker vrij van beslommeringen, verplichtingen en status,alhoewel dat niet lang meer gaat duren, als ik ga studeren en werken daarna, dan verandert mijn leven, en hoezeer ik dat tegen wil houden, en blijven wie ik ben, zal het invloed op me hebben...
Nee hoor, niet gek. 75% van de mensen in dit topic is immers wanhopig. Or beyond that even.

Maar, wat jij nu zegt hier, dat straal je ook uit. Sterker nog, dat ruiken mensen van kilometers afstand, en is afstotend. Zowel mannen als vrouwen willen uitdaging, moeite doen. Zo wanhopig als jij nu op mij overkomt, maakt je alleen goed om gebruikt te worden. Klinkt misschien flauw, maar dat is mi wel de realiteit. En ik neem aan dat dat ook niet iets is wat je wilt.
pi_51706574
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 23:21 schreef MNR het volgende:

[..]

Hoeveel zet je in?
Een date. Waar is dit topic immers anders voor?
pi_51706743
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 23:33 schreef dawg het volgende:
Een date. Waar is dit topic immers anders voor?
Hahaha! Je bent *compleet* gestoord jij!

Nou, dan zet ik in op 'niemand', er is geen PM'er en dan wil ik daarvoor een bos bloemen bezorgd hebben.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51707270
fleurezeur: waanzinnig vervelend is dat, k'heb dat een tijd terug gehad ... dat je dan ineens bedenkt, jemig ik ben al x jaar en en en .... dat kan jezelf compleet slopen als je zo gaat denken. zo erg is het echt niet hoor, er zijn zoveel singles, zoveel mensen met dezelfde situatie.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_51707359
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 23:40 schreef MNR het volgende:

[..]

Hahaha! Je bent *compleet* gestoord jij!

Nou, dan zet ik in op 'niemand', er is geen PM'er en dan wil ik daarvoor een bos bloemen bezorgd hebben.
Daar weet jij niets van, dame.
En bos bloemen. Geeneens bonbons? Ok.
  zondag 22 juli 2007 @ 00:10:07 #256
101353 mrbox
Miep miep
pi_51707436
quote:

[..]

Daarbij voel ik dat de tijd aan het drukken is. Ik ben nu nog zo lekker vrij van beslommeringen, verplichtingen en status,alhoewel dat niet lang meer gaat duren, als ik ga studeren en werken daarna, dan verandert mijn leven, en hoezeer ik dat tegen wil houden, en blijven wie ik ben, zal het invloed op me hebben...
Denk dat het daar aan ligt...
Hoe kom je er bij dat er dan geen tijd meer is waar een wil is is een weg
Ga jezelf nu niet extra onderdruk zetten dan gaat het zeker niet lukken.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 22 juli 2007 @ 00:19:01 #257
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_51707623
quote:
Op zondag 22 juli 2007 00:10 schreef mrbox het volgende:

[..]

Denk dat het daar aan ligt...
Hoe kom je er bij dat er dan geen tijd meer is waar een wil is is een weg
Ga jezelf nu niet extra onderdruk zetten dan gaat het zeker niet lukken.
Omdat ik voel dat ik langzaamaan een ,,kind van mijn tijd" aan het worden ben. Ik probeerde me juist altijd een beetje af te sluiten van de ,,negatieve zaken" van de wereld om me heen, me er niet door te laten beïnvloeden, dat maakte me zo ,,anders" , tenminste dat vind ik zelf.

Tegenwoordig merk ik echter dat ik niet kan ontsnappen aan mijn agenda. Ik moet werken, denken aan mijn toekomst, financiën moeten op orde blijven, studie, druk druk druk.... En ik kan me er niet tegen verzetten, dat vind ik jammer, want ik merk dat het mij aan het ,,veranderen" is.
My boobs are ok ! :D
pi_51711840
doe je iets aan sport ?
ik merk echt dat dat helpt, om je hoofd te legen.
  zondag 22 juli 2007 @ 13:46:42 #259
101353 mrbox
Miep miep
pi_51716246
quote:
Op zondag 22 juli 2007 00:19 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Omdat ik voel dat ik langzaamaan een ,,kind van mijn tijd" aan het worden ben. Ik probeerde me juist altijd een beetje af te sluiten van de ,,negatieve zaken" van de wereld om me heen, me er niet door te laten beïnvloeden, dat maakte me zo ,,anders" , tenminste dat vind ik zelf.

Tegenwoordig merk ik echter dat ik niet kan ontsnappen aan mijn agenda. Ik moet werken, denken aan mijn toekomst, financiën moeten op orde blijven, studie, druk druk druk.... En ik kan me er niet tegen verzetten, dat vind ik jammer, want ik merk dat het mij aan het ,,veranderen" is.
Maar waarom geeft dit dan extra druk om een relatie te krijgen ? Ben je bang dat je straks niet meer leuk bent ?
pi_51716659
quote:
Op zondag 22 juli 2007 00:19 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Je bent nog maar negentien; natuurlijk ga je nog veranderen de komende jaren. Dat hou je sowieso niet tegen en hoeft zeker niet iets negatiefs te zijn. Waarom bang zijn voor de toekomst? Ga lekker studeren in een leuke studentenstad, ga op kamers wonen, neem een nieuwe bijbaan en leer nieuwe mensen kennen. Dan komt die goeie vent vanzelf wel een keer voorbij lopen.
Ik was erg blij toen ik de saaie forensengemeente van mijn ouders was ontvlucht, ook al had ik er een fijne jeugd gehad. Het was gewoon tijd voor iets nieuws.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  zondag 22 juli 2007 @ 14:24:53 #261
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_51717538
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:01 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Je bent nog maar negentien; natuurlijk ga je nog veranderen de komende jaren. Dat hou je sowieso niet tegen en hoeft zeker niet iets negatiefs te zijn. Waarom bang zijn voor de toekomst? Ga lekker studeren in een leuke studentenstad, ga op kamers wonen, neem een nieuwe bijbaan en leer nieuwe mensen kennen. Dan komt die goeie vent vanzelf wel een keer voorbij lopen.
Ik was erg blij toen ik de saaie forensengemeente van mijn ouders was ontvlucht, ook al had ik er een fijne jeugd gehad. Het was gewoon tijd voor iets nieuws.
Dat ik verander is niet erg an sich, maar wel als het in negatieve zin is natuurlijk! Ik merk gewoon dat ik bedeesder, serieuzer , gehaaster en veel ,,aardser" aan het worden ben. Daarom denk ik dat ik er nu als de kippen bij moet zijn, anders word ik een onaantrekkelijke, saaie twintiger die niemand meer kan krijgen.Of erger, 30,dus bejaard en alleen!
My boobs are ok ! :D
  zondag 22 juli 2007 @ 14:27:37 #262
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_51717646
Als je echt wanhopig was zou je die inhoudloze mensen niet afwijzen, toch?! Dus komt helemaal goed, rustigaan doen... En je moet uitgaan om lol te maken met vrienden niet om een vent aan de haak te slaan ! Wanhopige vrouwen zijn niet sexy

Edit: Veranderingen ben je altijd nog zelf bij he, ingrijpen dan Je kunt echt wel voorkomen dat je "saai" wordt! En op tv zijn er altijd van die fabulous 20-30er vrouwen die allemaal aantrekkelijke mannen aan de haak slaan, en iedereen weet dat tv-series een supergoede richtlijn zijn voor het leven.
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_51717977
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:24 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dat ik verander is niet erg an sich, maar wel als het in negatieve zin is natuurlijk! Ik merk gewoon dat ik bedeesder, serieuzer , gehaaster en veel ,,aardser" aan het worden ben. Daarom denk ik dat ik er nu als de kippen bij moet zijn, anders word ik een onaantrekkelijke, saaie twintiger die niemand meer kan krijgen.Of erger, 30,dus bejaard en alleen!
Je overdrijft. Daarbij ben je echt niet de eerste en enige die na de turbulente puberjaren in wat rustiger vaarwater komt. En daar is niets mis mee hoor. Noem het volwassen worden, als je wilt.
  zondag 22 juli 2007 @ 14:38:48 #264
101353 mrbox
Miep miep
pi_51717993
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:24 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Yea rigth
Meis, als je niet saai wil worden dan wordt je dat niet. Tevens wat is saai ? wat voor de een saai is, is voor de ander een heel avontuur
  zondag 22 juli 2007 @ 14:40:13 #265
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51718028
Fleur, geloof me, het wordt veel leuker als je dik in de 20 bent
Oh, en je mening over mannen verandert ook nog zo'n 386 keer hoor
Maak je maar niet druk over je toekomst (dwz, het deel dat verder dan een jaar weg ligt)

Ik heb me gisteren kostelijk geamuseerd met 2 hele dronken jongens die hadden gedacht dat ze wel even indruk konden maken. Leedvermaak is heerlijk
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 22 juli 2007 @ 14:42:53 #266
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_51718125
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:40 schreef Lips het volgende:
Ik heb me gisteren kostelijk geamuseerd met 2 hele dronken jongens die hadden gedacht dat ze wel even indruk konden maken. Leedvermaak is heerlijk
Versierpogingen van anderen aanschouwen is ook een leuke reden om uit te gaan !
pi_51718205
Kom op Fleur, kijk je dan niet uit naar nieuwe ervaringen die je kunt opdoen in je studententijd en daarna? Als je je bewust bent van negatieve veranderingen dan doe je daar toch wat aan; daar ben je immers zelf bij.
  zondag 22 juli 2007 @ 14:47:07 #268
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51718253
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:42 schreef Nexie het volgende:

[..]

Versierpogingen van anderen aanschouwen is ook een leuke reden om uit te gaan !
Helaas was ik wel het onderwerp van hun versierpogingen

Stukje verder is een jongen een uur bezig geweest een meisje te versieren. Ik had na 10 minuten al door dat mevrouw dat echt niet ging accepteren want wat zouden haar vriendinnen wel niet van moeten denken. Was wel sneu voor die gozer, maarja, als je na een half uur nog niet door hebt dat het niet gaat lukken d'r te zoenen....
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51718397
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:47 schreef Lips het volgende:

[..]

Stukje verder is een jongen een uur bezig geweest een meisje te versieren. Ik had na 10 minuten al door dat mevrouw dat echt niet ging accepteren want wat zouden haar vriendinnen wel niet van moeten denken. Was wel sneu voor die gozer, maarja, als je na een half uur nog niet door hebt dat het niet gaat lukken d'r te zoenen....
Misschien was ie ook dronken?
  zondag 22 juli 2007 @ 15:01:57 #270
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_51718692
quote:
Ach, iemand moet het doen ! Moet je maar in gedachten houden dat je prachtige bron van (leed)vermaak bent voor de rest
quote:
Jaaaa daar gaan we voor, die overduidelijke negatieve uitdrukking op haar gezicht en dan (het uitblijven van) de reactie van de jongen daarop
Er is niks aan als het ook echt lukt
  zondag 22 juli 2007 @ 15:03:03 #271
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51718715
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:51 schreef dawg het volgende:

[..]

Misschien was ie ook dronken?
Eigenlijk niet echt gezien wat ie dronk. Maar hij was denk ik te afwachtend of gewoon toch ergens te verlegen. Maarja, ik kan me best indenken dat het moeilijk is 21 jarige meisjes-meisjes te versieren. Zeker als hun vriendinnetjes erbij zijn...
Miauw
  zondag 22 juli 2007 @ 15:04:32 #272
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51718764
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:01 schreef Nexie het volgende:
Ach, iemand moet het doen ! Moet je maar in gedachten houden dat je prachtige bron van (leed)vermaak bent voor de rest
Ik laat me daar ook graag voor lenen! Was zelf behoorlijk nuchter en mijn bob ook dus dan is het helemaal leuk als je het samen staat te analyseren
Miauw
pi_51719498
C_c is nog op vakantie he?

Stappen zonder drank is echt heel anders. De laatste tijd drink ik veel minder met stappen, ik vermaak me evengoed wel maar ik ga minder vaak over mijn eigen grenzen heen en stiekem bevalt me dat erg goed. Licht aangeschoten zijn terwijl de rest echt ontzettend zat is levert een hoop leedvermaak op inderdaad. Eén nadeel: vrijwel elke man is een sukkel met drank op.
pi_51719884
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
C_c is nog op vakantie he?

. Eén nadeel: vrijwel elke man is een sukkel met drank op.
ik vind het voornamelijk lachen als ik zelf nuchter ben. Als je ziet hoe desperate ze proberen te scoren terwijl je duidelijk ziet dat dat niet gaat gebeuren.
  zondag 22 juli 2007 @ 15:48:58 #275
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_51719972
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:45 schreef RealZeus het volgende:

[..]

ik vind het voornamelijk lachen als ik zelf nuchter ben. Als je ziet hoe desperate ze proberen te scoren terwijl je duidelijk ziet dat dat niet gaat gebeuren.
Haha jaaa dat is altijd leuk, je neemt veel meer op als je nuchter bent. Maar zelfs met drank op ga ik nog niet proberen te "scoren", ik val eigenlijk nooit onbekende mensen lastig hoeveel ik ook gedronken heb. Misschien maar beter ook, ben ik niet zo'n irritante sukkel als hierboven beschreven
pi_51720237
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef Nexie het volgende:

[..]

Haha jaaa dat is altijd leuk, je neemt veel meer op als je nuchter bent. Maar zelfs met drank op ga ik nog niet proberen te "scoren", ik val eigenlijk nooit onbekende mensen lastig hoeveel ik ook gedronken heb. Misschien maar beter ook, ben ik niet zo'n irritante sukkel als hierboven beschreven
ik doe het alleen als ik hééél dronken heb en dat is welgeteld twee keer gebeurd. Maar doorgaans weet ik waar ik goed in ben en waar niet in en versieren ben ik niet goed in, dus ik probeer het iig niet.
pi_51720265
ja, hoi.

terug van vakantie
en vrijgezel
is wel een goede combinatie
  zondag 22 juli 2007 @ 15:59:43 #278
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51720364
quote:

[..]

Is het zo gek te wanhopen dan? Ik zoek al meer dan een jaar intensief naar die ene, maar het lukt niet. Ik snap niet dat het niet wilt lukken, of het aan mij ligt of aan de wereld...
Het ligt aan jou, want je zoekt 'intensief naar die ene'.
Dat werkt niet, dat maakt alles geforceerd, legt een onmogelijke druk op gewone contacten die best eens iets kunnen worden, en zorgen er uiteindelijk voor dat je veel verder van huis bent.
quote:
Schat. Je bent 19. Doe eens rustig. .

Ook in je studententijd valt alles prima te combineren, en is het goed mogelijk om impulsief en 'vrij' gedrag met het betalen van de huur van je studentenkrot en de studie sociale wetenschappen (pure gok, het was dat of 'iets met dieren'.). Uiteindelijk staat en valt het met hoe jij met jezelf op kan schieten. Als je nu al het gevoel hebt dat je nooit gelukkig zal worden in je eentje, zul je dat ook nooit worden. Richt je echter op andere dingen, laat het hele 'prins op het witte paard'-idee varen en leef lekker je leven, en iemand komt vanzelf op je pad.

En anders neem je vijf katten en een winkelwagen en maak je voor de rest van je leven buurtkinderen bang.
Ook tof.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_51720424
19 is echt niet oud ... je leven begint pas mwhaha

ik zou nu echt niet in een relatie van 4 jaar willen zitten
juist lekker studeren en je vermaken met leuke gasten
pi_51720521
Ik vind het eigenlijk wel goed zo. Ik ben sinds m'n 17e eigenlijk altijd in en uit relaties geweest (met ooit eens een singletijd van 10 maanden) en na al die drama, dat gedoe en gebroken harten lijmen, ben ik er nu wel klaar mee. Ik heb er gewoon even geen zin meer in. Ik ben pas 22, ik heb nog tijd zat.
pi_51720714
toch is nieuwe mensen ontmoeten niet voor iedereen weggelegd. de discussie die hier liep heeft toch een kern van waarheid, als popje heb je eerder contact
pi_51720985
welke discussie? ik zou mezelf geen popje willen noemen,
maar als mensen zien dat je blij en vrolijk ben trek je vanzelf ook weer leuke mensen aan
  zondag 22 juli 2007 @ 16:22:47 #283
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51721117
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:59 schreef Nosh het volgende:

En anders neem je vijf katten en een winkelwagen en maak je voor de rest van je leven buurtkinderen bang.
Ook tof.

Lawlz0rz
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zondag 22 juli 2007 @ 16:23:55 #284
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51721155
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
toch is nieuwe mensen ontmoeten niet voor iedereen weggelegd. de discussie die hier liep heeft toch een kern van waarheid, als popje heb je eerder contact
Dat ligt echt aan jezelf hoor, en niet aan het geslacht.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51721233
Als je met een chaggo kop ergens in een kroeg of waar dan ook gaat staan autisten krijg je nooit iemand, dat is een feit, ook al ben je dan een 'popje'.
pi_51721661
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Als je met een chaggo kop ergens in een kroeg of waar dan ook gaat staan autisten krijg je nooit iemand, dat is een feit, ook al ben je dan een 'popje'.
Dan zijn er nog altijd wel van die lui die gaan vragen of je 'het wel naar je zin hebt'. Of dat de mannen zijn waar je als chagrijnige vrouw zijnde op zit te wachten is natuurlijk een ander verhaal.
pi_51721696
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:40 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Dan zijn er nog altijd wel van die lui die gaan vragen of je 'het wel naar je zin hebt'. Of dat de mannen zijn waar je als chagrijnige vrouw zijnde op zit te wachten is natuurlijk een ander verhaal.
"Ben je boos?"

. Nou ja het ligt allemaal aan de houding die je geeft. Als je niks uitstraalt gaat het gewoon niet werken.
pi_51722330
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:40 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Ja, dan zijn ze ineens 'bezorgd' en vragen ze of het wel gaat enzo. Omdat je 5 minuten niet op de dansvloer staat en even in je uppie een peuk wil roken!
  zondag 22 juli 2007 @ 17:23:06 #289
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51723250
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Hahaha, perfecte omschrijving!!!
Miauw
pi_51723373
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:23 schreef Lips het volgende:

[..]

Hahaha, perfecte omschrijving!!!
whoeha!
pi_51724223
pi_51724265
Frustrerende zaterdagavond gehad, dames?
  zondag 22 juli 2007 @ 17:55:16 #293
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51724302
Hoezo??
Miauw
pi_51724347
Ik niet hoor. Lekker thuis op de bank Heerlijk
pi_51724351
Jullie reacties.
Maar laat maar, ik heb vandaag al een soortgelijke "discussie" met een vrouw achter de rug, nu moet ik even uitrusten.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:11:22 #296
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51724762
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:56 schreef dawg het volgende:
Jullie reacties.
Maar laat maar, ik heb vandaag al een soortgelijke "discussie" met een vrouw achter de rug, nu moet ik even uitrusten.
Ik snap je gewoon niet
Waarom denk je dat mijn (onze) avond frustrerend was?? Ik heb me kapotvermaakt
Miauw
pi_51725424
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik niet hoor. Lekker thuis op de bank Heerlijk
hoe kan dat zo heerlijk zijn als er verder niemand op de bank zit
pi_51725431
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:54 schreef dawg het volgende:
Frustrerende zaterdagavond gehad, dames?

Mijn bodyguards mochten niet echt baten, helaas. En soms helpt zelfs autisten niet
pi_51725452
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:36 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

hoe kan dat zo heerlijk zijn als er verder niemand op de bank zit
Ik kan mezelf goed vermaken. En ik heb mijn mamma
Dit klinkt kanslozer dan het is hoor
pi_51725596
ik ben mijn verse 1U server aan het installeren. dat klinkt kanslozer dan het is hoor (not)
vanavond het cafe in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')