Nee hoor, niet gek. 75% van de mensen in dit topic is immers wanhopig. Or beyond that even.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:20 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Is het zo gek te wanhopen dan? Ik zoek al meer dan een jaar intensief naar die ene, maar het lukt niet. Ik snap niet dat het niet wilt lukken, of het aan mij ligt of aan de wereld...
Het is gewoon heel vervelend voor iemand zoals mij om geen ,,maatje" te hebben. Ik heb genoeg sociale contacten, daar niet van, maar toch voel ik me eenzaam. Ik mis iemand om de meest persoonlijke zaken te delen, de lagere instincten, de hogere emoties en gedachten.
Daarbij voel ik dat de tijd aan het drukken is. Ik ben nu nog zo lekker vrij van beslommeringen, verplichtingen en status,alhoewel dat niet lang meer gaat duren, als ik ga studeren en werken daarna, dan verandert mijn leven, en hoezeer ik dat tegen wil houden, en blijven wie ik ben, zal het invloed op me hebben...
Hahaha! Je bent *compleet* gestoord jij!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:33 schreef dawg het volgende:
Een date.Waar is dit topic immers anders voor?
Daar weet jij niets van, dame.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Je bent *compleet* gestoord jij!![]()
Nou, dan zet ik in op 'niemand', er is geen PM'er en dan wil ik daarvoor een bos bloemen bezorgd hebben.
Denk dat het daar aan ligt...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:20 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Daarbij voel ik dat de tijd aan het drukken is. Ik ben nu nog zo lekker vrij van beslommeringen, verplichtingen en status,alhoewel dat niet lang meer gaat duren, als ik ga studeren en werken daarna, dan verandert mijn leven, en hoezeer ik dat tegen wil houden, en blijven wie ik ben, zal het invloed op me hebben...
Omdat ik voel dat ik langzaamaan een ,,kind van mijn tijd" aan het worden ben. Ik probeerde me juist altijd een beetje af te sluiten van de ,,negatieve zaken" van de wereld om me heen, me er niet door te laten beïnvloeden, dat maakte me zo ,,anders" , tenminste dat vind ik zelf.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat het daar aan ligt...
Hoe kom je er bij dat er dan geen tijd meer iswaar een wil is is een weg
![]()
Ga jezelf nu niet extra onderdruk zetten dan gaat het zeker niet lukken.
Maar waarom geeft dit dan extra druk om een relatie te krijgen ? Ben je bang dat je straks niet meer leuk bent ?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:19 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Omdat ik voel dat ik langzaamaan een ,,kind van mijn tijd" aan het worden ben. Ik probeerde me juist altijd een beetje af te sluiten van de ,,negatieve zaken" van de wereld om me heen, me er niet door te laten beïnvloeden, dat maakte me zo ,,anders" , tenminste dat vind ik zelf.
Tegenwoordig merk ik echter dat ik niet kan ontsnappen aan mijn agenda. Ik moet werken, denken aan mijn toekomst, financiën moeten op orde blijven, studie, druk druk druk.... En ik kan me er niet tegen verzetten, dat vind ik jammer, want ik merk dat het mij aan het ,,veranderen" is.
Je bent nog maar negentien; natuurlijk ga je nog veranderen de komende jaren. Dat hou je sowieso niet tegen en hoeft zeker niet iets negatiefs te zijn. Waarom bang zijn voor de toekomst? Ga lekker studeren in een leuke studentenstad, ga op kamers wonen, neem een nieuwe bijbaan en leer nieuwe mensen kennen. Dan komt die goeie vent vanzelf wel een keer voorbij lopen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:19 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Omdat ik voel dat ik langzaamaan een ,,kind van mijn tijd" aan het worden ben. Ik probeerde me juist altijd een beetje af te sluiten van de ,,negatieve zaken" van de wereld om me heen, me er niet door te laten beïnvloeden, dat maakte me zo ,,anders" , tenminste dat vind ik zelf.
Tegenwoordig merk ik echter dat ik niet kan ontsnappen aan mijn agenda. Ik moet werken, denken aan mijn toekomst, financiën moeten op orde blijven, studie, druk druk druk.... En ik kan me er niet tegen verzetten, dat vind ik jammer, want ik merk dat het mij aan het ,,veranderen" is.
Dat ik verander is niet erg an sich, maar wel als het in negatieve zin is natuurlijk! Ik merk gewoon dat ik bedeesder, serieuzer , gehaaster en veel ,,aardser" aan het worden ben. Daarom denk ik dat ik er nu als de kippen bij moet zijn, anders word ik een onaantrekkelijke, saaie twintiger die niemand meer kan krijgen.Of erger, 30,dus bejaard en alleen!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:01 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Je bent nog maar negentien; natuurlijk ga je nog veranderen de komende jaren. Dat hou je sowieso niet tegen en hoeft zeker niet iets negatiefs te zijn. Waarom bang zijn voor de toekomst? Ga lekker studeren in een leuke studentenstad, ga op kamers wonen, neem een nieuwe bijbaan en leer nieuwe mensen kennen. Dan komt die goeie vent vanzelf wel een keer voorbij lopen.
Ik was erg blij toen ik de saaie forensengemeente van mijn ouders was ontvlucht, ook al had ik er een fijne jeugd gehad. Het was gewoon tijd voor iets nieuws.
Je overdrijft. Daarbij ben je echt niet de eerste en enige die na de turbulente puberjaren in wat rustiger vaarwater komt. En daar is niets mis mee hoor. Noem het volwassen worden, als je wilt.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:24 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dat ik verander is niet erg an sich, maar wel als het in negatieve zin is natuurlijk! Ik merk gewoon dat ik bedeesder, serieuzer , gehaaster en veel ,,aardser" aan het worden ben. Daarom denk ik dat ik er nu als de kippen bij moet zijn, anders word ik een onaantrekkelijke, saaie twintiger die niemand meer kan krijgen.Of erger, 30,dus bejaard en alleen!![]()
Yea rigthquote:Op zondag 22 juli 2007 14:24 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dat ik verander is niet erg an sich, maar wel als het in negatieve zin is natuurlijk! Ik merk gewoon dat ik bedeesder, serieuzer , gehaaster en veel ,,aardser" aan het worden ben. Daarom denk ik dat ik er nu als de kippen bij moet zijn, anders word ik een onaantrekkelijke, saaie twintiger die niemand meer kan krijgen.Of erger, 30,dus bejaard en alleen!![]()
Versierpogingen van anderen aanschouwen is ook een leuke reden om uit te gaanquote:Op zondag 22 juli 2007 14:40 schreef Lips het volgende:
Ik heb me gisteren kostelijk geamuseerd met 2 hele dronken jongens die hadden gedacht dat ze wel even indruk konden maken. Leedvermaak is heerlijk
Helaas was ik wel het onderwerp van hun versierpogingenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:42 schreef Nexie het volgende:
[..]
Versierpogingen van anderen aanschouwen is ook een leuke reden om uit te gaan!
Misschien was ie ook dronken?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Helaas was ik wel het onderwerp van hun versierpogingen
Stukje verder is een jongen een uur bezig geweest een meisje te versieren. Ik had na 10 minuten al door dat mevrouw dat echt niet ging accepteren want wat zouden haar vriendinnen wel niet van moeten denken. Was wel sneu voor die gozer, maarja, als je na een half uur nog niet door hebt dat het niet gaat lukken d'r te zoenen....
Ach, iemand moet het doenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:47 schreef Lips het volgende:
Helaas was ik wel het onderwerp van hun versierpogingen
Jaaaa daar gaan we voor, die overduidelijke negatieve uitdrukking op haar gezicht en dan (het uitblijven van) de reactie van de jongen daaropquote:Op zondag 22 juli 2007 14:47 schreef Lips het volgende:
Stukje verder is een jongen een uur bezig geweest een meisje te versieren. Ik had na 10 minuten al door dat mevrouw dat echt niet ging accepteren want wat zouden haar vriendinnen wel niet van moeten denken. Was wel sneu voor die gozer, maarja, als je na een half uur nog niet door hebt dat het niet gaat lukken d'r te zoenen....
Eigenlijk niet echt gezien wat ie dronk. Maar hij was denk ik te afwachtend of gewoon toch ergens te verlegen. Maarja, ik kan me best indenken dat het moeilijk is 21 jarige meisjes-meisjes te versieren. Zeker als hun vriendinnetjes erbij zijn...quote:
Ik laat me daar ook graag voor lenen! Was zelf behoorlijk nuchter en mijn bob ookquote:Op zondag 22 juli 2007 15:01 schreef Nexie het volgende:
Ach, iemand moet het doen! Moet je maar in gedachten houden dat je prachtige bron van (leed)vermaak bent voor de rest
ik vind het voornamelijk lachen als ik zelf nuchter ben. Als je ziet hoe desperate ze proberen te scoren terwijl je duidelijk ziet dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
C_c is nog op vakantie he?
. Eén nadeel: vrijwel elke man is een sukkel met drank op.
Haha jaaa dat is altijd leuk, je neemt veel meer op als je nuchter bent. Maar zelfs met drank op ga ik nog niet proberen te "scoren", ik val eigenlijk nooit onbekende mensen lastig hoeveel ik ook gedronken heb. Misschien maar beter ook, ben ik niet zo'n irritante sukkel als hierboven beschrevenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik vind het voornamelijk lachen als ik zelf nuchter ben. Als je ziet hoe desperate ze proberen te scoren terwijl je duidelijk ziet dat dat niet gaat gebeuren.![]()
ik doe het alleen als ik hééél dronken heb en dat is welgeteld twee keer gebeurd. Maar doorgaans weet ik waar ik goed in ben en waar niet in en versieren ben ik niet goed in, dus ik probeer het iig niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef Nexie het volgende:
[..]
Haha jaaa dat is altijd leuk, je neemt veel meer op als je nuchter bent. Maar zelfs met drank op ga ik nog niet proberen te "scoren", ik val eigenlijk nooit onbekende mensen lastig hoeveel ik ook gedronken heb. Misschien maar beter ook, ben ik niet zo'n irritante sukkel als hierboven beschreven
Het ligt aan jou, want je zoekt 'intensief naar die ene'.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:20 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Is het zo gek te wanhopen dan? Ik zoek al meer dan een jaar intensief naar die ene, maar het lukt niet. Ik snap niet dat het niet wilt lukken, of het aan mij ligt of aan de wereld...
Schat. Je bent 19. Doe eens rustig.quote:Daarbij voel ik dat de tijd aan het drukken is. Ik ben nu nog zo lekker vrij van beslommeringen, verplichtingen en status,alhoewel dat niet lang meer gaat duren, als ik ga studeren en werken daarna, dan verandert mijn leven, en hoezeer ik dat tegen wil houden, en blijven wie ik ben, zal het invloed op me hebben...
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:59 schreef Nosh het volgende:
En anders neem je vijf katten en een winkelwagen en maak je voor de rest van je leven buurtkinderen bang.
Ook tof.
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
toch is nieuwe mensen ontmoeten niet voor iedereen weggelegd. de discussie die hier liep heeft toch een kern van waarheid, als popje heb je eerder contact
Dan zijn er nog altijd wel van die lui die gaan vragen of je 'het wel naar je zin hebt'. Of dat de mannen zijn waar je als chagrijnige vrouw zijnde op zit te wachten is natuurlijk een ander verhaal.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Als je met een chaggo kop ergens in een kroeg of waar dan ook gaat staan autisten krijg je nooit iemand, dat is een feit, ook al ben je dan een 'popje'.
"Ben je boos?"quote:Op zondag 22 juli 2007 16:40 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Dan zijn er nog altijd wel van die lui die gaan vragen of je 'het wel naar je zin hebt'. Of dat de mannen zijn waar je als chagrijnige vrouw zijnde op zit te wachten is natuurlijk een ander verhaal.
Ja, dan zijn ze ineens 'bezorgd' en vragen ze of het wel gaat enzo. Omdat je 5 minuten niet op de dansvloer staat en even in je uppie een peuk wil roken!quote:Op zondag 22 juli 2007 16:40 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Dan zijn er nog altijd wel van die lui die gaan vragen of je 'het wel naar je zin hebt'. Of dat de mannen zijn waar je als chagrijnige vrouw zijnde op zit te wachten is natuurlijk een ander verhaal.
Hahaha, perfecte omschrijving!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 16:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Als je met een chaggo kop ergens in een kroeg of waar dan ook gaat staan autisten krijg je nooit iemand, dat is een feit, ook al ben je dan een 'popje'.
Ik snap je gewoon nietquote:Op zondag 22 juli 2007 17:56 schreef dawg het volgende:
Jullie reacties.
Maar laat maar, ik heb vandaag al een soortgelijke "discussie" met een vrouw achter de rug, nu moet ik even uitrusten.
hoe kan dat zo heerlijk zijn als er verder niemand op de bank zitquote:Op zondag 22 juli 2007 17:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik niet hoor.Lekker thuis op de bank Heerlijk
Ik kan mezelf goed vermaken. En ik heb mijn mammaquote:Op zondag 22 juli 2007 18:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
hoe kan dat zo heerlijk zijn als er verder niemand op de bank zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |