en sinds wanneer ziet een mens er beter uit door te sportenquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:19 schreef JoeyT het volgende:
Ik dnek niet dat t alles oplossend is, maar het vergroot je kansen wel. Eerste indruk is toch gebaseerd op uiterlijk, dus als je er beter uitziet krijg je meer aandacht.
Om het maar cru te zeggen:quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het heeft meer te maken met je lekker voelen. Als je lekker in je vel zit, heb je een fijnere uitstraling dan wanneer je continue een "raak me niet aan, want ik ben toch lelijk en als je me aanspreekt ga ik janken"-air over je heen hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:26 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en sinds wanneer ziet een mens er beter uit door te sporten. Je krijgt er echt geen mooier gezicht van hoor, en dat blijft toch het allerbelangrijkste wat uiterlijk betreft. Die spieren die je er zogezegd mee zou kweken, dat merkt niemand op.
Ach, met jou vindt half Fok! sporten de oplossing voor alle wereldproblemen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Stel je bent dik, dan zal je een opgeblazen gezicht hebben. Door te sporten/gezond eten zal je gezicht er iig beter uitzien. Kaaklijn wordt bv duidelijker.
En tuurlijk valt het op als je eerst een lekkere bierbuik hebt en later een goed gevormd lichaam.
dus jij denkt dat hier op fok! alleen maar mensen zitten met dikke opgeblazen gezichten en bierbuikenquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:32 schreef JoeyT het volgende:
Stel je bent dik, dan zal je een opgeblazen gezicht hebben. Door te sporten/gezond eten zal je gezicht er iig beter uitzien. Kaaklijn wordt bv duidelijker.
En tuurlijk valt het op als je eerst een lekkere bierbuik hebt en later een goed gevormd lichaam.
Dat is de mannelijke helft van Fok! ja, hoezo?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dus jij denkt dat hier op fok! alleen maar mensen zitten met dikke opgeblazen gezichten en bierbuiken.
hoho, een kontje is ook wat waard hoor., gezichtje kan je prima in het kussen duwen tijdens de sex.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:26 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en sinds wanneer ziet een mens er beter uit door te sporten. Je krijgt er echt geen mooier gezicht van hoor, en dat blijft toch het allerbelangrijkste wat uiterlijk betreft. Die spieren die je er zogezegd mee zou kweken, dat merkt niemand op.
Nee hoor denk dat een groot gedeelte van FOK! gewoon neukt. Lees nou gewoon wat ik zeg. Ik geef t gewoon als tip mee, je hoeft er niets mee te doen. Zeg alleen dat ik afentoe mensen hier zie langskomen die zo ontevreden zijn over hun uiterlijk, maar er dan ook niets voor doen om het mooier te makenquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dus jij denkt dat hier op fok! alleen maar mensen zitten met dikke opgeblazen gezichten en bierbuiken.
Mijn zin wat een beetje compleet gejatquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij zegt: "That's what everybody says when they can't get it often".
Mijn opmerking heeft er dus vrij veel mee te maken. Aangezien ik me niet kan voorstellen dat zij in jouw geschetste plaatje valt
Absolutely fabulousquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:38 schreef Lips het volgende:
[..]
Mijn zin wat een beetje compleet gejatIs uit Absolutely Fabulous als Eddy aankondigt celibatair te worden. Was dus nothing personal
En over dat sporten, wat een bull-shit! Dat geldt echt niet voor iedereen. Ik voel me juist doodongelukkig als ik me iedere week naar de sportschool zou moeten slepen!
Mijn ervaring is ook dat mannen geen maat kunnen houden. Worden van die afgetrainde plastics.
Doe mij die bierbuik maar!!
Ik heb hem al gevondenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh posthistory checken. Been there, done that.Niet altijd leuk idd.
Laat je hem ook weten dat je 'm gevonden hebt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik heb hem al gevonden, paar posts gezien en nu hou ik er mee op. Mijn foto ga ik wel nu even verwijderen
![]()
Ik heb zojuist zijn nickname ge-sms't met de mededeling dat ik hem binnen een kwartier al gevonden hadquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Laat je hem ook weten dat je 'm gevonden hebt?
Als het zo gezellig en monogaam is zou ik daar gewoon eerlijk over zijn!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist zijn nickname ge-sms't met de mededeling dat ik hem binnen een kwartier al gevonden had.. Maar eerlijk is eerlijk, ik zal er toch een keer aan moeten geloven dus ik denk dat ik maar een berichtje achter ga laten in zijn fobo.
gmtaquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:39 schreef SuperMocio het volgende:
Waarom post je dit verhaal hier dan WD? Zo maak je het wel heel gemakkelijk voor hem om 1 en 1 bij elkaar op te tellen.
Aandacht, duh. En al die verhalen lijken op elkaar. Potentie, leuke kerel, WD terughoudend, en na tijdje is het niks, afgedaan, einde, klaar, op naar de volgende.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:39 schreef SuperMocio het volgende:
Waarom post je dit verhaal hier dan WD? Zo maak je het wel heel gemakkelijk voor hem om 1 en 1 bij elkaar op te tellen.
Hij is niet vaak in R&P te vindenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:39 schreef SuperMocio het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Aandacht, duh. En al die verhalen lijken op elkaar. Potentie, leuke kerel, WD terughoudend, en na tijdje is het niks, afgedaan, einde, klaar, op naar de volgende.
Ja, wie weet, misschien heb je geluk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Misschien is het inderdaad over een tijdje niks. Misschien ook wel. En dan te bedenken dat wij nog zouden daten! Wie weet ben jij wel de volgende![]()
In principe? *zucht*quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:29 schreef RealZeus het volgende:
ik heb in principe helemaal geen negatief beeld over vrouwen, de meeste vind ik haske lief en aardig. Over mezelf heb je dan wel weer een punt.![]()
Ik ben het helemaal met Joey eens. Kijk, als je al zo laag aan de grond zit, moet je gewoon iets effectiefs doen om anders naar jezelf te gaan kijken. Het kan zijn dat je voor jezelf eens echt mooie kleren gaat kopen, van die kleding die altijd goed genoeg waren voor anderen, maar niet voor jou.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:01 schreef JoeyT het volgende:
Het is ook zo logisch als wat...
Zie hier veel mensen die weinig eigenwaarde hebben. Vaak komt dat door het uiterlijk. Door te gaan trainen voel je je beter in je vel, ben je trots op je prestaties, trots op je lichaam, je testosteron gaat omhoog, je uitstraling verbetert> Je verhoogt je kansen![]()
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:23 schreef MNR het volgende:
Je zelfvertrouwen is niet afhankelijk van hoeveel dates je kunt scoren, het is niet afhankelijk van iemand anders die tegen je zegt dat je mooi bent of dat je lief bent. Als je daar je zelfvertrouwen uit moet halen, dan leef je toch ook maar in een farce. Dan ben je toch ook alleen maar constant bezig met het zoeken van bevestiging? Dan heb je iemand anders nodig om te kunnen houden van jezelf... nee, die vlieger gaat echt niet op (tenzij je elkaar natuurlijk 'bemoedigt' in dit gedrag. Maar wil je echt zo zijn?)
Alleen klopt het niet,quote:
Je bent dun en strak, daar gaat t om bij vrouwenquote:
Nu ben ik te dun, kutangina.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent dun en strak, daar gaat t om bij vrouwen![]()
Hoef je ook niet te sporten, mooi meegenomen voor je dus![]()
Moet je je koosnaampje ook waarmaken, choclot. Je hebt het trouwens wel zwaar nietwaar? Zowel mannen als vrouwen niet kunnen luchten.quote:
Waar heb je t over????quote:
Volgens mij is het uitgebreid bewezen dat anderen wel degelijk flinke invloed hebben op je zelfbeeld.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:23 schreef MNR het volgende:
<knip sterk argument>
Nou laat ik het zo zeggen, ik woog tot voor kort 58 kilo, da's prima met mijn lengte van 1.77m vind ik. Toen kreeg ik angina (heftige keelontsteking that is) en nu weeg ik..49.quote:
Voor chocolade maak ik altijd ruimte vrij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Moet je je koosnaampje ook waarmaken, choclot. Je hebt het trouwens wel zwaar nietwaar? Zowel mannen als vrouwen niet kunnen luchten.
Neem medicijnen. Kom je zo weer 4 kilo aan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen, ik woog tot voor kort 58 kilo, da's prima met mijn lengte van 1.77m vind ik. Toen kreeg ik angina (heftige keelontsteking that is) en nu weeg ik..49.![]()
Mwa, hoe je daarmee omgaat ligt aan jezelf. jaja, uitzonderingen blablaquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij is het uitgebreid bewezen dat anderen wel degelijk flinke invloed hebben op je zelfbeeld.
De mening van anderen kan je heel makkelijk manipuleren mbv je eigen zelfbeeld.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij is het uitgebreid bewezen dat anderen wel degelijk flinke invloed hebben op je zelfbeeld.
Naja als je ik zo op die ene foto zie vind ik t prima. Alleen jammer dat je zo lang bent...quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen, ik woog tot voor kort 58 kilo, da's prima met mijn lengte van 1.77m vind ik. Toen kreeg ik angina (heftige keelontsteking that is) en nu weeg ik..49.![]()
Haar chocolade optie is dan toch wel te prefereren lijtk me.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neem medicijnen. Kom je zo weer 4 kilo aan..
Als iedereen jou vanaf nu een jaar lang de put in gaat praten weet ik zeker dat je je een stuk slechter zult voelen tegen die tijd. Natuurlijk verschilt de mate dat het invloed heeft per persoon, maar invloed heeft het op iedereen. Je hebt nooit alles geheel zelf in de hand.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Mwa, hoe je daarmee omgaat ligt aan jezelf. jaja, uitzonderingen blabla
Dat laatste klopt. Maar je hebt wel in de hand hoe je daarmee omgaat. Dat kun je ook leren, mocht je daar niet goed mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als iedereen jou vanaf nu een jaar lang de put in gaat praten weet ik zeker dat je je een stuk slechter zult voelen tegen die tijd. Natuurlijk verschilt de mate dat het invloed heeft per persoon, maar invloed heeft het op iedereen. Je hebt nooit alles geheel zelf in de hand.
Natuurlijk. Neemt niet weg dat het nog steeds in het door mijn geschetste voorbeeld een negatieve invloed op je heeft,quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. Maar je hebt wel in de hand hoe je daarmee omgaat. Dat kun je ook leren, mocht je daar niet goed mee om kunnen gaan.
Wat is er mis met een (iets) grotere vrouw dan ?quote:
Niets mis mee, gewoon niet mijn schoonheidsideaal. Ik hou ervan om macht te hbben, kleine meisjesquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is er mis met een (iets) grotere vrouw dan ?
Oh wow jullie zijn fanatiek. Éng fanatiek.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:04 schreef DumDaDum het volgende:
Nosh, gooi deze maar weer dicht hoor!
Deel 25 is inmiddels geopend![]()
[SINGLES #25] waar speeddating zonder speed geschied
Hehe.. je moet idd wel een prestatie neerzetten (dan) jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:03 schreef moemoe het volgende:
Niet zo veel posten mensen, zo kan ik de TT niet waarmaken!
Pfff... diepe vraag (moet ik even bij stilstaan voordat ik er een antwoord op geef)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:27 schreef mrbox het volgende:
Wat betekend een relatie voor jullie? zeg maar je persoonlijke definitie van een relatie
Een relatie betekent voor mij iemand waarmee je (voor een tijd) samenloopt. Soms moet je hierbij omlopen voor de ander en soms de ander voor jou. Tijdens de wandeling liggen er soms onoverkoombare obstakels die uiteindelijk de relatie sterker maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Pfff... diepe vraag (moet ik even bij stilstaan voordat ik er een antwoord op geef)
"mrbox begint"
Het schijnt dat die obstakels een relatie juist niet sterker maken, daar zijn ze nu eenmaal onoverkomenlijk voor. Maar ja het schijnt he, t schijnt....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Een relatie betekent voor mij iemand waarmee je (voor een tijd) samenloopt. Soms moet je hierbij omlopen voor de ander en soms de ander voor jou. Tijdens de wandeling liggen er soms onoverkoombare obstakels die uiteindelijk de relatie sterker maken.
Gaat voor mij vooral om het “samen” en elkaar aanvullen.
Ah keej, ik heb er nog eens bij stilgestaan, en denk dat dit het voor mij betekent:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:14 schreef mrbox het volgende:
Een relatie betekend voor mij iemand waarmee je (voor een tijd) samenloopt. Soms moet je hierbij omlopen voor de ander en soms de ander voor jou. Tijdens de wandeling liggen er soms onoverkoombare obstakels die uiteindelijk de relatie sterker maken.
Gaat voor mij vooral om het “samen” en elkaar aanvullen.
Ik heb nog steeds niets. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:31 schreef Terreros85 het volgende:
Zo heb je nix en opeens zijn er twee leuke meisjes![]()
Vanavond maar ff kijken hoe het loopt![]()
sta er even 1 af danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:31 schreef Terreros85 het volgende:
Zo heb je nix en opeens zijn er twee leuke meisjes![]()
Vanavond maar ff kijken hoe het loopt![]()
Nee, maar volgens mij wordt er nu wel druk gePM'dquote:
Of gemaild, for that matter.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij wordt er nu wel druk gePM'd![]()
LOL!!!quote:
Keej dan, hier ook nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
hier niet hoor
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat was geen versierpoging ,dat was iemand strikken voor een rit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:49 schreef MNR het volgende:
Khad trouwens net grappige sjans. Liep naar het station, langs een auto zag ik een taxi-chauffeur staat. Hij had een roze polo aan, stond er lekker nonchalant bij, dus ik liet even mijn blik over hem heen gaan.
Hij pikte dat op, waarop ik glimlachte. Kijkt ie vanonder z'n zonnebril me aan en zegt: "alles goed?" Ik: "ja hoor" Hij: "kom es terug [...nog iets onverstaanbaars]". Ik lachte zo en zei: "neuj"Liep verder met een flinke smile en dacht: dat was een leuke vent! En leuk dat ie zo even contact met me zocht. I was flattered
![]()
Mhh neequote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:39 schreef MNR het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was geen versierpoging ,dat was iemand strikken voor een "rit".![]()
Ja, het is een heel verhaal geworden, dus het duurde wat langer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:44 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!![]()
Nou, t is akelig stil in m'n mailbox hoor![]()
Hehequote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:55 schreef RealZeus het volgende:
Dat was geen versierpoging ,dat was iemand strikken voor een rit.![]()
Oh, nou, dan gooi ik mijn PM vol met lofuitingen en playerpraatjes maar weer weg.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Hier ook nietHeb er ook geen zin in
ROTFLOL!!! (mijn konijn schrok van hoe hard ik lachtequote:
Oew... nicequote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:58 schreef dawg het volgende:
Ja, het is een heel verhaal geworden, dus het duurde wat langer.
Maar F5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |