abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51626962
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:19 schreef JoeyT het volgende:

Ik dnek niet dat t alles oplossend is, maar het vergroot je kansen wel. Eerste indruk is toch gebaseerd op uiterlijk, dus als je er beter uitziet krijg je meer aandacht.
en sinds wanneer ziet een mens er beter uit door te sporten . Je krijgt er echt geen mooier gezicht van hoor, en dat blijft toch het allerbelangrijkste wat uiterlijk betreft. Die spieren die je er zogezegd mee zou kweken, dat merkt niemand op.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:28:07 #162
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51626994
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het heeft meer te maken met je lekker voelen. Als je lekker in je vel zit, heb je een fijnere uitstraling dan wanneer je continue een "raak me niet aan, want ik ben toch lelijk en als je me aanspreekt ga ik janken"-air over je heen hebt.
Om het maar cru te zeggen:

Een dikzak met een leuke uitstraling heeft een streepje voor op een dikzak met een jank instelling.

Maar dezelfde persoon die niet meer dik is en zich goed voelt heeft heeft weer een streepje voor op de eerste dikzak
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:32:00 #163
88139 JoeyT
pi_51627050
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:26 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

en sinds wanneer ziet een mens er beter uit door te sporten . Je krijgt er echt geen mooier gezicht van hoor, en dat blijft toch het allerbelangrijkste wat uiterlijk betreft. Die spieren die je er zogezegd mee zou kweken, dat merkt niemand op.
Stel je bent dik, dan zal je een opgeblazen gezicht hebben. Door te sporten/gezond eten zal je gezicht er iig beter uitzien. Kaaklijn wordt bv duidelijker.

En tuurlijk valt het op als je eerst een lekkere bierbuik hebt en later een goed gevormd lichaam.
pi_51627471
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Stel je bent dik, dan zal je een opgeblazen gezicht hebben. Door te sporten/gezond eten zal je gezicht er iig beter uitzien. Kaaklijn wordt bv duidelijker.

En tuurlijk valt het op als je eerst een lekkere bierbuik hebt en later een goed gevormd lichaam.
Ach, met jou vindt half Fok! sporten de oplossing voor alle wereldproblemen.
Al ben ik het deels (klein deeltje) wel met je eens. Maar alles staat of valt met jezelf, je state of mind, perceptie, en niet met je lichaam.
pi_51627591
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:32 schreef JoeyT het volgende:

dus jij denkt dat hier op fok! alleen maar mensen zitten met dikke opgeblazen gezichten en bierbuiken .
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:57:57 #166
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51627612
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:57 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

dus jij denkt dat hier op fok! alleen maar mensen zitten met dikke opgeblazen gezichten en bierbuiken .
Dat is de mannelijke helft van Fok! ja, hoezo?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:00:06 #167
17075 extreme
-wannahave-
pi_51627664
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:26 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

hoho, een kontje is ook wat waard hoor., gezichtje kan je prima in het kussen duwen tijdens de sex.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:01:01 #168
88139 JoeyT
pi_51627697
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:57 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Nee hoor denk dat een groot gedeelte van FOK! gewoon neukt. Lees nou gewoon wat ik zeg. Ik geef t gewoon als tip mee, je hoeft er niets mee te doen. Zeg alleen dat ik afentoe mensen hier zie langskomen die zo ontevreden zijn over hun uiterlijk, maar er dan ook niets voor doen om het mooier te maken .
pi_51628011
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

je blijft een fan hé
Van jou altijd konijntje.
  donderdag 19 juli 2007 @ 17:11:55 #170
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51631845
Gewoon actief met jezelf bezig zijn (in welke vorm dan ook) doet het 'm altijd. Hoeft niet eens in de sportschool of atletiekbaan te zijn, maar dat kan ook door je horizon te verbreden en kennis op te doen. Door je aars eens richting muziekcentrum te slepen, in plaats van te kniezen omdat niemand mee wilt.
Wat dan ook.

In alle gevallen zorgt het ervoor dat je het gevoel krijgt dat je constructief bezig bent met je tijd, in plaats van stil te staan en te kijken hoe de rest wél vooruit komt. Nogmaals: niks is onaantrekkelijker dan passiviteit.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_51635423
Ik had nog zo beloofd om niet te updaten. Maar toch maar even wel.

Ben al een paar weken monogaam aan het daten, bevalt supergoed, onderdrukte vlindertjes enzo. Timing: superverrot en nog steeds durf ik er niet helemaal voor te gaan. Vannacht hadden we het zo over wat hij doet als hij zich verveelt op het werk. En ja hoor: het betreft een fokker! Ik weet alleen nog niet wie en ik hoop dat hij er niet achterkomt wat mijn nickname is. En als ik er toch achterkom, dan wil ik zijn posthistory niet eens checken want zoals hij nu is, is hij gewoon de allerleukste. Dan boeit een posthistory niet eens meer.
pi_51635534
Oh posthistory checken. Been there, done that. Niet altijd leuk idd.
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:38:43 #173
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51636033
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:26 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Jij zegt: "That's what everybody says when they can't get it often".

Mijn opmerking heeft er dus vrij veel mee te maken. Aangezien ik me niet kan voorstellen dat zij in jouw geschetste plaatje valt
Mijn zin wat een beetje compleet gejat Is uit Absolutely Fabulous als Eddy aankondigt celibatair te worden. Was dus nothing personal

En over dat sporten, wat een bull-shit! Dat geldt echt niet voor iedereen. Ik voel me juist doodongelukkig als ik me iedere week naar de sportschool zou moeten slepen!
Mijn ervaring is ook dat mannen geen maat kunnen houden. Worden van die afgetrainde plastics.
Doe mij die bierbuik maar!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51636076
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 19:38 schreef Lips het volgende:

[..]

Mijn zin wat een beetje compleet gejat Is uit Absolutely Fabulous als Eddy aankondigt celibatair te worden. Was dus nothing personal

En over dat sporten, wat een bull-shit! Dat geldt echt niet voor iedereen. Ik voel me juist doodongelukkig als ik me iedere week naar de sportschool zou moeten slepen!
Mijn ervaring is ook dat mannen geen maat kunnen houden. Worden van die afgetrainde plastics.
Doe mij die bierbuik maar!!
Absolutely fabulous
pi_51636413
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 19:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh posthistory checken. Been there, done that. Niet altijd leuk idd.
Ik heb hem al gevonden , paar posts gezien en nu hou ik er mee op. Mijn foto ga ik wel nu even verwijderen
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:52:09 #176
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51636462
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 19:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik heb hem al gevonden , paar posts gezien en nu hou ik er mee op. Mijn foto ga ik wel nu even verwijderen
Laat je hem ook weten dat je 'm gevonden hebt?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51636672
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 19:52 schreef Lips het volgende:

[..]

Laat je hem ook weten dat je 'm gevonden hebt?
Ik heb zojuist zijn nickname ge-sms't met de mededeling dat ik hem binnen een kwartier al gevonden had .. Maar eerlijk is eerlijk, ik zal er toch een keer aan moeten geloven dus ik denk dat ik maar een berichtje achter ga laten in zijn fobo.
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:02:42 #178
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51636799
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 19:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik heb zojuist zijn nickname ge-sms't met de mededeling dat ik hem binnen een kwartier al gevonden had .. Maar eerlijk is eerlijk, ik zal er toch een keer aan moeten geloven dus ik denk dat ik maar een berichtje achter ga laten in zijn fobo.
Als het zo gezellig en monogaam is zou ik daar gewoon eerlijk over zijn!
Miauw
pi_51637662
Nou, ik doe nog even rustig aan want wie weet wordt het niks en dan heb ik me voor Jan lul verraden. Ik weet natuurlijk niet of hij ook monogaam aan het daten is he? En dat ga ik hem ook écht niet vragen trouwens, het woordje relatie is, buiten ex-context nog niet aan de orde geweest en dat wil ik ook zo houden voorlopig.
pi_51638134
Waarom post je dit verhaal hier dan WD? Zo maak je het wel heel gemakkelijk voor hem om 1 en 1 bij elkaar op te tellen.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_51638169
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:39 schreef SuperMocio het volgende:
Waarom post je dit verhaal hier dan WD? Zo maak je het wel heel gemakkelijk voor hem om 1 en 1 bij elkaar op te tellen.
gmta
pi_51638218
quote:
Aandacht, duh. En al die verhalen lijken op elkaar. Potentie, leuke kerel, WD terughoudend, en na tijdje is het niks, afgedaan, einde, klaar, op naar de volgende.
pi_51638493
quote:
Hij is niet vaak in R&P te vinden
pi_51638598
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:41 schreef dawg het volgende:

[..]

Aandacht, duh. En al die verhalen lijken op elkaar. Potentie, leuke kerel, WD terughoudend, en na tijdje is het niks, afgedaan, einde, klaar, op naar de volgende.

Misschien is het inderdaad over een tijdje niks. Misschien ook wel. En dan te bedenken dat wij nog zouden daten! Wie weet ben jij wel de volgende
pi_51638693
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Misschien is het inderdaad over een tijdje niks. Misschien ook wel. En dan te bedenken dat wij nog zouden daten! Wie weet ben jij wel de volgende
Ja, wie weet, misschien heb je geluk.
pi_51639656
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:29 schreef RealZeus het volgende:
ik heb in principe helemaal geen negatief beeld over vrouwen, de meeste vind ik haske lief en aardig. Over mezelf heb je dan wel weer een punt.
In principe? *zucht*
Jij vindt het al een euvel als een vrouw knapper is, en dat ze dan maar weinig moeite hoeft te doen om mannen om haar heen te krijgen. Wat wil je daar in vredesnaam mee zeggen? Ja, leuk als ze er lekker uitziet, neukt ws een stuk lekkerder. Maar wat dan nog? Wat is je punt in vredesnaam? "Zij wel, ik niet?"

Over jou heb ik dan wel weer een punt? Een punt? Kerel.. zoals jij over jezelf praat, het spijt me geweldig, maar ik vind het echt niet gek dat je single bent. Wat is dit nu weer voor een instelling? Zeg nu zelf, als jij een vrouw zou zijn, zou jij jou dan willen? Of zou jij een vriendin willen die zo over zichzelf denkt?
Somehow denk ik dat je dan tegen haar zou zeggen dat het niet nodig is, dat je haar wel mooi vindt en dat zij voor jou wel bijzonder is. En dat ze niet zo negatief over zichzelf moet denken. En je zou haar complimentjes geven want je zou zo graag willen dat ze zich beter ging voelen, dat ze gelukkiger werd. Nou, waarom begin je niet eens bij jezelf? Geef me eens een verdomd goede reden waarom je dat niet zou doen.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:01 schreef JoeyT het volgende:
Het is ook zo logisch als wat...

Zie hier veel mensen die weinig eigenwaarde hebben. Vaak komt dat door het uiterlijk. Door te gaan trainen voel je je beter in je vel, ben je trots op je prestaties, trots op je lichaam, je testosteron gaat omhoog, je uitstraling verbetert> Je verhoogt je kansen
Ik ben het helemaal met Joey eens. Kijk, als je al zo laag aan de grond zit, moet je gewoon iets effectiefs doen om anders naar jezelf te gaan kijken. Het kan zijn dat je voor jezelf eens echt mooie kleren gaat kopen, van die kleding die altijd goed genoeg waren voor anderen, maar niet voor jou.
En met sporten ook zo. Je dacht altijd: "ik word vast nooit zo mooi als die kerel daar met die enorm mooie biceps", en dan ga je sporten, volg je een handleiding en val je af .. en verdomd, je begint er nog mooi uit te zien ook. WTF!? Ik begin zelfs spieren te krijgen.. dit had ik nooit voor mogelijk te gehouden. Wauw!

En doordat je jezelf mooier vindt worden, begin je ook meer van jezelf te houden. Het is echt een heel effectief hulpmiddel hoor. Als al het andere niet helpt, wat let je om het te gaan doen als je toch ontevreden bent over je lichaam. En dat over dat gezicht, tuurlijk kun je je gezicht daar niet mee veranderen, maar daar hebben we het toch helemaal niet over?

Je zelfvertrouwen is niet afhankelijk van hoeveel dates je kunt scoren, het is niet afhankelijk van iemand anders die tegen je zegt dat je mooi bent of dat je lief bent. Als je daar je zelfvertrouwen uit moet halen, dan leef je toch ook maar in een farce. Dan ben je toch ook alleen maar constant bezig met het zoeken van bevestiging? Dan heb je iemand anders nodig om te kunnen houden van jezelf... nee, die vlieger gaat echt niet op (tenzij je elkaar natuurlijk 'bemoedigt' in dit gedrag. Maar wil je echt zo zijn?)
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51639788
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:23 schreef MNR het volgende:
Je zelfvertrouwen is niet afhankelijk van hoeveel dates je kunt scoren, het is niet afhankelijk van iemand anders die tegen je zegt dat je mooi bent of dat je lief bent. Als je daar je zelfvertrouwen uit moet halen, dan leef je toch ook maar in een farce. Dan ben je toch ook alleen maar constant bezig met het zoeken van bevestiging? Dan heb je iemand anders nodig om te kunnen houden van jezelf... nee, die vlieger gaat echt niet op (tenzij je elkaar natuurlijk 'bemoedigt' in dit gedrag. Maar wil je echt zo zijn?)
Eindelijk iemand die het snapt.
pi_51639893
Ja maar ik ben lui, ik sport niet.
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:31:20 #189
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51639956
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef dawg het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het snapt.
Alleen klopt het niet, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:36:02 #190
88139 JoeyT
pi_51640138
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja maar ik ben lui, ik sport niet.
Je bent dun en strak, daar gaat t om bij vrouwen

Hoef je ook niet te sporten, mooi meegenomen voor je dus
pi_51640164
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:36 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je bent dun en strak, daar gaat t om bij vrouwen

Hoef je ook niet te sporten, mooi meegenomen voor je dus
Nu ben ik te dun, kutangina.
pi_51640178
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:31 schreef Frezer het volgende:

[..]

Alleen klopt het niet, .
Vind jij.
pi_51640223
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:36 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Moet je je koosnaampje ook waarmaken, choclot. Je hebt het trouwens wel zwaar nietwaar? Zowel mannen als vrouwen niet kunnen luchten.
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:38:25 #194
88139 JoeyT
pi_51640224
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:36 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Waar heb je t over????
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:41:07 #195
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51640313
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:36 schreef dawg het volgende:

[..]

Vind jij.
Volgens mij is het uitgebreid bewezen dat anderen wel degelijk flinke invloed hebben op je zelfbeeld.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:41:28 #196
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51640324
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:23 schreef MNR het volgende:
<knip sterk argument>

helemaal juist!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_51640337
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Waar heb je t over????
Nou laat ik het zo zeggen, ik woog tot voor kort 58 kilo, da's prima met mijn lengte van 1.77m vind ik. Toen kreeg ik angina (heftige keelontsteking that is) en nu weeg ik..49.
pi_51640356
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:38 schreef dawg het volgende:

[..]

Moet je je koosnaampje ook waarmaken, choclot. Je hebt het trouwens wel zwaar nietwaar? Zowel mannen als vrouwen niet kunnen luchten.
Voor chocolade maak ik altijd ruimte vrij.
En jaaa i hate everyone
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:42:50 #199
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51640363
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Nou laat ik het zo zeggen, ik woog tot voor kort 58 kilo, da's prima met mijn lengte van 1.77m vind ik. Toen kreeg ik angina (heftige keelontsteking that is) en nu weeg ik..49.
Neem medicijnen. Kom je zo weer 4 kilo aan. .
KuikenGuppy
pi_51640365
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:41 schreef Frezer het volgende:

[..]

Volgens mij is het uitgebreid bewezen dat anderen wel degelijk flinke invloed hebben op je zelfbeeld.
Mwa, hoe je daarmee omgaat ligt aan jezelf. jaja, uitzonderingen blabla
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:42:54 #201
88139 JoeyT
pi_51640366
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:41 schreef Frezer het volgende:

[..]

De mening van anderen kan je heel makkelijk manipuleren mbv je eigen zelfbeeld.
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:44:21 #202
88139 JoeyT
pi_51640413
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Naja als je ik zo op die ene foto zie vind ik t prima. Alleen jammer dat je zo lang bent...
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:44:44 #203
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51640427
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

Neem medicijnen. Kom je zo weer 4 kilo aan. .
Haar chocolade optie is dan toch wel te prefereren lijtk me.
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:46:43 #204
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51640503
Meld zich ook maar weer eens in keer in deze reeks. In de tussentijds weinig spannends gebeurd, wel een hoop leuke nieuwe mensen ontmoet maar that's it. Zo jammer dat ze uit Australië kwam.
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:46:57 #205
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51640517
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef dawg het volgende:

[..]

Mwa, hoe je daarmee omgaat ligt aan jezelf. jaja, uitzonderingen blabla
Als iedereen jou vanaf nu een jaar lang de put in gaat praten weet ik zeker dat je je een stuk slechter zult voelen tegen die tijd. Natuurlijk verschilt de mate dat het invloed heeft per persoon, maar invloed heeft het op iedereen. Je hebt nooit alles geheel zelf in de hand.
pi_51640618
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef Frezer het volgende:

[..]

Als iedereen jou vanaf nu een jaar lang de put in gaat praten weet ik zeker dat je je een stuk slechter zult voelen tegen die tijd. Natuurlijk verschilt de mate dat het invloed heeft per persoon, maar invloed heeft het op iedereen. Je hebt nooit alles geheel zelf in de hand.
Dat laatste klopt. Maar je hebt wel in de hand hoe je daarmee omgaat. Dat kun je ook leren, mocht je daar niet goed mee om kunnen gaan.
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:56:44 #207
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51640955
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:49 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat laatste klopt. Maar je hebt wel in de hand hoe je daarmee omgaat. Dat kun je ook leren, mocht je daar niet goed mee om kunnen gaan.
Natuurlijk. Neemt niet weg dat het nog steeds in het door mijn geschetste voorbeeld een negatieve invloed op je heeft, . Net als positieve zaken natuurlijk ook hun invloed hebben.
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:32:10 #208
101353 mrbox
Miep miep
pi_51642396
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

<1.63m en <53KG
Wat is er mis met een (iets) grotere vrouw dan ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:35:58 #209
88139 JoeyT
pi_51642566
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef mrbox het volgende:

[..]

Wat is er mis met een (iets) grotere vrouw dan ?
Niets mis mee, gewoon niet mijn schoonheidsideaal. Ik hou ervan om macht te hbben, kleine meisjes
  donderdag 19 juli 2007 @ 23:03:21 #210
131278 moemoe
#teampanda
pi_51643830
Niet zo veel posten mensen, zo kan ik de TT niet waarmaken !
  donderdag 19 juli 2007 @ 23:22:15 #211
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51644709
Hoera. Opruimslot. Goodie.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 19 juli 2007 @ 23:58:46 #212
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51645991
Terug. Even voor de duidelijkheid: slowchat mag echt minder, evenals het zelfmedelijden wat enkelen hier ten toon spreiden. Niet dat we allemaal met kiezen-opelkaar-lachebekjes hier moeten zitten, maar een topicreeks vol mensen die gerust een ledemaat op zouden offeren om maar niet meer een dag alleen te zijn: nee.

Voor de speedmeet komt snel een eigen topic. De animo is er, iedereen weet nu dat er een zweterige Indo over hun schouder heen loert, dus hey.
Dat is íets.

Game on.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 00:04:27 #213
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_51646141
Nosh, gooi deze maar weer dicht hoor!

Deel 25 is inmiddels geopend

[SINGLES #25] waar speeddating zonder speed geschied
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  vrijdag 20 juli 2007 @ 00:12:45 #214
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51646345
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 00:04 schreef DumDaDum het volgende:
Nosh, gooi deze maar weer dicht hoor!

Deel 25 is inmiddels geopend

[SINGLES #25] waar speeddating zonder speed geschied
Oh wow jullie zijn fanatiek. Éng fanatiek.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_51650496
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:03 schreef moemoe het volgende:
Niet zo veel posten mensen, zo kan ik de TT niet waarmaken !
Hehe.. je moet idd wel een prestatie neerzetten (dan) ja
Maar t SC-gehalte liep idd de spuigaten uit hier. Stop een aantal vrijgezellen in een box -> en niet eens iedereen hier is vrijgezel, can you imagine

Back OT: vandaag is mijn favo man weer op kantoor, terug van vakantie. Jammer dat ie getrouwd is

[ Bericht 7% gewijzigd door MNR op 20-07-2007 08:35:06 ]
  vrijdag 20 juli 2007 @ 21:27:09 #216
101353 mrbox
Miep miep
pi_51675034
Wat betekend een relatie voor jullie? zeg maar je persoonlijke definitie van een relatie
pi_51676278
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 21:27 schreef mrbox het volgende:
Wat betekend een relatie voor jullie? zeg maar je persoonlijke definitie van een relatie
Pfff... diepe vraag (moet ik even bij stilstaan voordat ik er een antwoord op geef)
"mrbox begint"
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:36:15 #218
11102 knep
Mountainfreak
pi_51677320
Terug van vakantie en nog steeds single .
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:14:25 #219
101353 mrbox
Miep miep
pi_51678712
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:04 schreef MNR het volgende:

[..]

Pfff... diepe vraag (moet ik even bij stilstaan voordat ik er een antwoord op geef)
"mrbox begint"
Een relatie betekent voor mij iemand waarmee je (voor een tijd) samenloopt. Soms moet je hierbij omlopen voor de ander en soms de ander voor jou. Tijdens de wandeling liggen er soms onoverkoombare obstakels die uiteindelijk de relatie sterker maken.
Gaat voor mij vooral om het “samen” en elkaar aanvullen.

[ Bericht 1% gewijzigd door mrbox op 20-07-2007 23:23:55 (commentaar alom, zelf iets toevoegen ho maar) ]
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:17:39 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51678833
Misschien kan jij dan iemand zoeken die kan spellen .
KuikenGuppy
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:26:08 #221
140245 base3ball
State Of Mind
pi_51679144
Zo ook maar weer eens posten (vorige was in nr 14 ). In de tussentijd is er niets veranderd wat betreft het single zijn. Maar wel des te meer andere veranderingen .

Zo ga ik dan eindelijk het huis uit Lekker dichtbij studie en al de andere dingen. Nu heel de zomer aan t werk bij mijn parttime baan, en het blijft leuk . Genoeg leuke dingen te doen iig. Straks dus verhuizen en nog allemaal redactie dingen die ik erbij ga doen.

En nu net wat meer ontopic: in feite ben ik nu pas echt een happy single , ware het niet dat ik die status net zo snel inwissel voor een leuke meid/vrouw, maar ben er niet heel veel mee bezig. Hoewel ik de laatste paar jaar het zeker naar mijn zin had met alles wat ik deed, gaat het nu toch echt heel erg lekker. Zelfs beter dan een jaar geleden toen ik mijn enige relatie had, waar ik me overigens wel ben gaan afvragen of ik toen wel echt verliefd was of gewoon 'verliefd' was op het idee dat zo'n leuk meisje mij leuk vond . Maakt eigenlijk geen ene moer uit, want het gevoel toen was goed en daar gaat het om (waar later al die dingen opvallen die vooral niet leuk waren aan haar ).

Jaren geleden had ik het idee dat ik pas echt gelukkig zou zijn als ik een relatie zou hebben (ongelukkig was ik ook niet, meer dat mijn leven gewoon voortkabbelde), nu weet ik wel beter. Het gaat er om dat je dingen doet die je leuk vind en waar je trots op kunt zijn. Dingen die je jezelf in de toekomst ook nog ziet doen, waar ik nu dan ook voor studeer. En die tevredenheid straal je dan weer uit en dan komt de rest vanzelf

Over speeddaten gesproken, dat is niet echt iets voor mij. Ik ben tegenwoordig zo'n ouwehoer dat ze me naar de volgende tafel moet slepen om het gesprek af te kappen . Bovendien zou ik veel meer over de ander willen weten dan de ditjes en datjes voor ik geïnteresseerd raak.

En wederom ben ik er in geslaagd om een korte reactie lang te maken
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:29:44 #222
140245 base3ball
State Of Mind
pi_51679285
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:14 schreef mrbox het volgende:

[..]

Een relatie betekent voor mij iemand waarmee je (voor een tijd) samenloopt. Soms moet je hierbij omlopen voor de ander en soms de ander voor jou. Tijdens de wandeling liggen er soms onoverkoombare obstakels die uiteindelijk de relatie sterker maken.
Het schijnt dat die obstakels een relatie juist niet sterker maken, daar zijn ze nu eenmaal onoverkomenlijk voor. Maar ja het schijnt he, t schijnt....
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_51679385
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:14 schreef mrbox het volgende:
Een relatie betekend voor mij iemand waarmee je (voor een tijd) samenloopt. Soms moet je hierbij omlopen voor de ander en soms de ander voor jou. Tijdens de wandeling liggen er soms onoverkoombare obstakels die uiteindelijk de relatie sterker maken.
Ah keej, ik heb er nog eens bij stilgestaan, en denk dat dit het voor mij betekent:

...een relatie is voor mij iemand bij wie ik me niet verveel, iemand bij wie ik niet twijfel en mezelf afvraag of ik de juiste keuze heb gemaakt. Het is een gevoel dat ik samen oud wil worden met iemand.

De inhoud van de relatie er is voor mij eentje met verdiepingen. Emotionele verdiepingen die elkaar op blijven volgen (en dat mag jaren duren). Er is niet rijkers voor mij dan iemand met wie ik kan praten, iemand met wie ik dingen kan delen. En als iemand daar moeite mee heeft, vind ik het ook niet erg, als hij maar de wil/het lef heeft om daarin te groeien.
En iemand die idd ook de wil heeft om te vechten voor een relatie. Iemand die obstakels probeert aan te gaan en te trotseren. Daarom zal ik zelf ook bereid zijn om dingen rigoreus om te gooien, om de relatie levendig te houden en te zorgen voor afwisseling.

Verder betekent een relatie voor mij veeeeel lekkere seks
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:31:21 #224
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_51695073
Zo heb je nix en opeens zijn er twee leuke meisjes

Vanavond maar ff kijken hoe het loopt
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:48:13 #225
141482 Q.
JurassiQ
pi_51695609
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:31 schreef Terreros85 het volgende:

Ik heb nog steeds niets. Zoals het hoort.
For great justice!
pi_51698177
En? Iemand al single af?

zaterdag 21 juli 2007 @ 20:43:56 #227
129682 Magno
FC Grunn!!
pi_51702023
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:31 schreef Terreros85 het volgende:

sta er even 1 af dan
pi_51703599
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 18:20 schreef dawg het volgende:
En? Iemand al single af?

Nee, maar volgens mij wordt er nu wel druk gePM'd
pi_51703697
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:39 schreef MNR het volgende:

[..]

Of gemaild, for that matter.
pi_51703716
hier niet hoor
pi_51703763
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:42 schreef dawg het volgende:
Of gemaild, for that matter.
LOL!!!
Nou, t is akelig stil in m'n mailbox hoor
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
hier niet hoor
Keej dan, hier ook niet
pi_51703843
Hier ook niet Heb er ook geen zin in
pi_51703860
quote:

[..]

Hoe weet jij dat?

pi_51703908
Khad trouwens net grappige sjans. Liep naar het station, langs een auto zag ik een taxi-chauffeur staat. Hij had een roze polo aan, stond er lekker nonchalant bij, dus ik liet even mijn blik over hem heen gaan.

Hij pikte dat op, waarop ik glimlachte. Kijkt ie vanonder z'n zonnebril me aan en zegt: "alles goed?" Ik: "ja hoor" Hij: "kom es terug [...nog iets onverstaanbaars]". Ik lachte zo en zei: "neuj" Liep verder met een flinke smile en dacht: dat was een leuke vent! En leuk dat ie zo even contact met me zocht. I was flattered
pi_51704094
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:49 schreef MNR het volgende:
Khad trouwens net grappige sjans. Liep naar het station, langs een auto zag ik een taxi-chauffeur staat. Hij had een roze polo aan, stond er lekker nonchalant bij, dus ik liet even mijn blik over hem heen gaan.

Hij pikte dat op, waarop ik glimlachte. Kijkt ie vanonder z'n zonnebril me aan en zegt: "alles goed?" Ik: "ja hoor" Hij: "kom es terug [...nog iets onverstaanbaars]". Ik lachte zo en zei: "neuj" Liep verder met een flinke smile en dacht: dat was een leuke vent! En leuk dat ie zo even contact met me zocht. I was flattered
Dat was geen versierpoging ,dat was iemand strikken voor een rit.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:58:03 #236
101353 mrbox
Miep miep
pi_51704205
quote:

[..]

Mhh nee
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:55 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat was geen versierpoging ,dat was iemand strikken voor een "rit".
pi_51704209
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:44 schreef MNR het volgende:

[..]

LOL!!!
Nou, t is akelig stil in m'n mailbox hoor
Ja, het is een heel verhaal geworden, dus het duurde wat langer.
Maar F5.
pi_51704210
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:55 schreef RealZeus het volgende:
Dat was geen versierpoging ,dat was iemand strikken voor een rit.
Hehe
Hij was stiekem best wel leuk. Zo'n halfbloedje, leuk accent ook
*heeft zwak voor accenten*
pi_51704267
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Hier ook niet Heb er ook geen zin in
Oh, nou, dan gooi ik mijn PM vol met lofuitingen en playerpraatjes maar weer weg.
pi_51704294
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:58 schreef mrbox het volgende:
ROTFLOL!!! (mijn konijn schrok van hoe hard ik lachte
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:58 schreef dawg het volgende:
Ja, het is een heel verhaal geworden, dus het duurde wat langer.
Maar F5.
Oew... nice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')