van de karaokebar?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon voor de lol en oeh ik heb een leuke presentator op het oog.
Ik moet hem nog vragen.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moet hem nog vragen.
FOK! TV komt prolly ook langs, het wordt leuk.
En als alle singles komen is deze reeks niet meer nodig en kan ik de TT waarmaken.
Toch niet SC, of wel? Anders voorspel ik dat het niks wordt. Anders ook niet trouwens, maar met SC nog minder dan niks.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moet hem nog vragen.
FOK! TV komt prolly ook langs, het wordt leuk.
En als alle singles komen is deze reeks niet meer nodig en kan ik de TT waarmaken.
probeer het dan gewoonquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
I told you, speeddaten is niet mijn ding.
Tof, heb ik straks mijn eigen reeks,helemaal in mijn uppie.![]()
![]()
NFW, ik weet dat ik het nou eenmaal niet van eerste indrukken moet hebben. En als ik een kutgevoel kan vermijden dan graag.quote:
Prolly he en als ik iets doe, doe ik het goedquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Toch niet SC, of wel? Anders voorspel ik dat het niks wordt. Anders ook niet trouwens, maar met SC nog minder dan niks.
Een ervaring met een vrouw hoeft toch niet per definitie kut te zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:44 schreef RealZeus het volgende:
NFW, ik weet dat ik het nou eenmaal niet van eerste indrukken moet hebben. En als ik een kutgevoel kan vermijden dan graag.
Ik krijg bij jou het gevoel dat je ze noujuist veel te veel op een voetstuk plaatst en meent ze te moeten verdedigen/bescheremen tegen die grote boze mannen. Wellicht zou je eens moeten proberen, naast je zelfbeeld verbeteren, om ze te benaderen als gelijken. 50% van de wereld bevolking bestaat uit vrouwen dus echt bijzonder zijn ze niet,quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik heb in principe helemaal geen negatief beeld over vrouwen, de meeste vind ik haske lief en aardig. Over mezelf heb je dan wel weer een punt.![]()
Als hij tot nu toe alleen slechte of vervelende ervaringen heeft gehad kan ik me zijn angst wel voorstellen. Alleen zou je op basis daarvan dan uberhaupt geen vrouwen meer kunnen ontmoeten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een ervaring met een vrouw hoeft toch niet per definitie kut te zijn?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:51 schreef Frezer het volgende:
50% van de wereld bevolking bestaat uit vrouwen dus echt bijzonder zijn ze niet,.
Mij leken Q en M-M ook heel schattigquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:21 schreef Burdie het volgende:
[..]bedankt he!
Het is juist de kunst om dat éne meisje zich héél bijzonder te laten voelen.
Trouwens, zouden RZ en MM niet een leuk setje vormen samen?.
Of Q en RZ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij leken Q en M-M ook heel schattig.
Hij is niet mijn type.quote:
Oeh ja dat vond ik ook alquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij leken Q en M-M ook heel schattig.
CC is op vakantie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is niet mijn type..
Maar dit wordt te slowchatterig, anders wordt c_c boos!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:21 schreef Burdie het volgende:
[..]bedankt he!
Het is juist de kunst om dat éne meisje zich héél bijzonder te laten voelen.
de Q&Cl praat heeft 2(?) jaar geduurd, dus weet wat je te wachten staat,quote:
Gelijkwaardigheid is een absolute must in een relatie. Met relaties die uit verhouding zijn, heb ik iets teveel ervaring, allemaal negatiefquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Met bijzonder laten voelen is niks mis natuurlijk, mits je gelijkwaardig bent aan elkaar.
Zelf ben ik het overigens niet zo op voetstukken,.
En dat is alweer nummertje 3 die dat van zichzelf vindt!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:11 schreef Fleurezeur het volgende:
Daarbij, er zijn veel knappere dames in dit topic, dus zal er wel geen interesse zijn in little me![]()
Misschien kunnen ze een clubje oprichten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
En dat is alweer nummertje 3 die dat van zichzelf vindt!
OMG Beetje een patroon hier nu zoquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:11 schreef Fleurezeur het volgende:
Daarbij, er zijn veel knappere dames in dit topic, dus zal er wel geen interesse zijn in little me![]()
euhm dat is best oke vind ik hoewel volgens mij anderen daar weer anders over denkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
OMG Beetje een patroon hier nu zo![]()
Wat vinden de dames van hun innerlijk dan ?
That's what everybody says when they can't get it often!quote:
Afgezien van dat ik emotioneel nog wel eens redelijk flexibel kan zijn heb ik zelf niet veel te klagen over m'n innerlijk! Ik kan 't prima met mezelf vindenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:37 schreef mrbox het volgende:
OMG Beetje een patroon hier nu zo![]()
Wat vinden de dames van hun innerlijk dan ?
Daar ben je toch ook vrouw voor?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:48 schreef Lips het volgende:
[..]
Afgezien van dat ik emotioneel nog wel eens redelijk flexibel kan zijn ...
Ware het niet dat BL een geil wijf isquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:45 schreef Lips het volgende:
[..]
That's what everybody says when they can't get it often!
ben ik het toch echt niet met je eensquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:50 schreef Detroit het volgende:
Het is fijn om vrijgezel te zijn.. Echt waar!
.
Je ontmoet op 1 avond verschillende dates, iedere date heeft 5 minuten. Dit is een efficiënte en leuke manier om mensen te leren kennen. Mocht je niet weten waar je over moet praten dan kun je altijd gebruik maken van het kaartenbakje op de tafel. Aan het eind van de avond krijg je te horen of je een match had en dan kun je eventueel verder gaan datenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:11 schreef Fleurezeur het volgende:
Hmm, kan iemand even een update geven over speeddaten? Wat ik moet me daarbij voorstellen? Het aloude ,,hard to get" spelletje e.d. overslaan en overgaan op een gesprek? ( en zo ja, waarover ?! ,,Mooi weer vandaag he?" ) Dat lijkt me namelijk nogal.....vreemd....
roep anders ff iets wat er niks mee te maken heeftquote:
Hoewel de aanwezigheid van FOKtv nou niet het meest geniale idee isquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je ontmoet op 1 avond verschillende dates, iedere date heeft 5 minuten. Dit is een efficiënte en leuke manier om mensen te leren kennen. Mocht je niet weten waar je over moet praten dan kun je altijd gebruik maken van het kaartenbakje op de tafel. Aan het eind van de avond krijg je te horen of je een match had en dan kun je eventueel verder gaan daten.
En de opmerking over de knappere dames in dit topic, ik doe maar alsof ik dat niet gelezen heb.
Oh kijk dit is een leukequote:Op woensdag 18 juli 2007 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Zeg eens eerlijk, hoe moet een meisje op jullie afstappen dat jullie denken; ''?
Doe es nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:11 schreef Fleurezeur het volgende:
En dat is dus gebeurd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als hij tot nu toe alleen slechte of vervelende ervaringen heeft gehad kan ik me zijn angst wel voorstellen.
Jawel, maar dan per toeval.quote:Alleen zou je op basis daarvan dan uberhaupt geen vrouwen meer kunnen ontmoeten.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou het gevoel dat je ze noujuist veel te veel op een voetstuk plaatst en meent ze te moeten verdedigen/bescheremen tegen die grote boze mannen. Wellicht zou je eens moeten proberen, naast je zelfbeeld verbeteren, om ze te benaderen als gelijken. 50% van de wereld bevolking bestaat uit vrouwen dus echt bijzonder zijn ze niet,.
Hebben Astrid en ik daar zelf ook nog inbreng in of worden we gewoon uitgehuwelijkt??quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
whoehaquote:
Ja, sorry. Het huwelijk is morgen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hebben Astrid en ik daar zelf ook nog inbreng in of worden we gewoon uitgehuwelijkt??![]()
Meisjes poepen ook. Niet vergetenquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat je dat wel aardig goed hebt. Ik behandel ze af en toe iets teveel als een prinses, al moet ik wel zeggen dat ik daar wel terug houdender in ben geworden, want er zijn er genoeg geweest die daar misbruik van maakten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |