abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199965
Wie heeft de spel / huisregels wel eens gezien? Ik kan me herineren dat deze de eerste 2 dagen op tafel lagen in de huiskamer (dikke ringband). De deelenemers zullen deze ongetwijfeld VOOR deelname hebben ontvangen. V. heeft de kijkers hier maar HEEL weinig over verteld. Bij iedere nieuwe (onverwachte) situatie wordt verwezen naar de regels (vertrek Tara komst Mona). Kunnen we nog maar van dit soort "grappen" verwachten of heeft iemand de VOLLEDIGE regels wel eens gezien?!
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
pi_199966
De volledige spelregels zijn binnenkort te koop bij de betere boekhandel. Ze zijn helaas wat vertraagd omdat er nog dagelijks veranderingen in moeten worden aangebracht om alle foutjes eruit te halen. De eerste tests konden namelijk pas beginnen toen het spel van start ging en inmiddels is gebleken dat er zich theoretisch situaties kunnen voordoen waarin de deelnemers aan het spel niet in een nadelige positie verkeren. We doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk in orde te hebben en we verwachten dat de definitieve versie 2 januari 2000 gereed is.

[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 12 Oktober 1999).]

pi_199967
Breng je stem uit in de Topic:

Breng hier je stem uit!

May I have your votes please
pi_199968
quote:
op 10-12-1999 om 10:11 PM schreef Vote master het volgende:

Breng hier je stem uit!

Wat mij betreft mag Vote Master vertrekken!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')