Ik zou dat niet doen, gewoon beetje spanning er in houdenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:25 schreef Ulreazj het volgende:
400K momenteel.dus totaal al 3.2 miljoen voor de megapulse. Als iemand lijstje kan bijhouden ? Of geen goed idee ?
SpeedGJ 2.8 miljoen
Ulreazj 400K
Inddquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:34 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen, gewoon beetje spanning er in houden
Dat lijstje wie er meedeed hield ik inderdaad bijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
van mij niet![]()
Zonder gein, ik meende dat jij die lijstjes bijhield van de deelnemers?
En een tijd lang zette jij / iemand anders (?) er ook een gespaard aantal keys achter.
Maar ik kan het ook gedroomd hebben hoor!![]()
ik denk dat we de 50 miljoen wel kunnen halen. hoeveel mensen doen er mee?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef Crazykill het volgende:
Hopelijk gaat deze beter dan de vorige megapuls
wie wat waar ?!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:28 schreef superworm het volgende:
Een megapulse is eigenlijk niet meer dan een bepaalde periode een bepaald percentage output lager hebben, om die dagelijks in kleine beetjes afgeschraapte output in één keer terug te storten in één dag. Maar da's logisch.
Hoe meer, hoe beterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef chacama het volgende:
Nu ik hier aan meedoe, heb ik in elk geval nog het gevoel dat het maken van typetikfouten nut heeft.
Die backspace staat bij mij al roodgloeiendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef chacama het volgende:
Nu ik hier aan meedoe, heb ik in elk geval nog het gevoel dat het maken van typetikfouten nut heeft.
Rechtermuisknop op de W > Key frequenties. Moet je even aanzetten in dat venstertje. Dan gaat Whatpulse bij houden welke toetsen jij het meest aanslaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef chacama het volgende:
Hoe kun je zien welke toesten je het meest gebruikt?
Veel MSN'en, HEEEEEEEE! Ofzo. Jij typt veel meer cijfers dan ik. Ik typ dan ook altijd vijf en tien en twintig, nooit 5 10 en 20, vind ik lelijk. Hebben we toch het alfabet voor...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:04 schreef Crientj het volgende:
Serieus.Waarom gebruiken wij zovaak de letter 'E' ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |