Ja, er is maar soort restaurant op de hele wereld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:33 schreef Paramnesia het volgende:
Nee het is een The Game.
Je bent zo oud en je werk nog bij mcDonalds?
[afbeelding]
Algemeen bedoelt niet tegen jou gericht. Anders kon ik de zin: Your 36 old and still rapping uuuh niet goed omzetten in een andere situatie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:34 schreef Birra het volgende:
[..]
Ja, er is maar soort restaurant op de hele wereld.
Ja dan moet je de scene kennen. Dat fragment komt uit One Blood van the Game. Een van de zinnen is: Your 36 years old and still rapping uuuugh. Nou ja men denkt dat het op Jay-Z slaat maar hij zelf zegt dat het op Tony Yayo slaat (van G-Unit). Maar ja zal je niks zeggen dus lees maar dit:quote:
Had je maar biggie (RIP) er niet bij moeten halen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:58 schreef Birra het volgende:
Dit topic gaat niet over negers, maar over dove mensen.
Jawel. Dove mensen moeten gewoon hun mond houden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Had je maar biggie (RIP) er niet bij moeten halen.
Russen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:24 schreef Birra het volgende:
Gister moest ik werken, en daarbij kwamen ineens twee doven mensen die wat wilden bestellen.
Prima, als je het een beetje normaal aanwijst oid komt het wel goed.
Maar ik weet niet wat 'UH!' betekend.
Klacht: Dove mensen die biggie doen.
Russen e.d.
mensen die zeggen dat ze biggiefan zijn en dan niet eens weten hoe biggie eruit zietquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:36 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
R.I.P. Biggie
BIGGIE 4 EVER !
Ik heb al z'n platen
n00b met 2 3enquote:
weer wat geleerd n44b, n33b, n00bquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
n00b met 2 3endie kende ik nog niet.
daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het South Park stukje met die spiegel nadeed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |