dunno, alle streams staan stilquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Is de postzak al gearriveerd?
ik ook, alle streams haperen enorm... dat had ik bij Hidiho bijna nooit...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:22 schreef Visual het volgende:
heb het met alle sites op moment
Probeer eens de linkjes in mijn vorige post? Mss helpt dat?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook, alle streams haperen enorm... dat had ik bij Hidiho bijna nooit...
Gelukkigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Die linkjes in mediaplayer van Bong doet het wel
http://www.hanff.nl/goudenkooi-lite.phpquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook, alle streams haperen enorm... dat had ik bij Hidiho bijna nooit...
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik zit hier half in de tuin van de zon te genieten met mijn Ben en Jerry's en ik durf gerust te zeggen dat de gouden kooi 1 van mijn hobby's is. Eigenlijk vind ik het suf dat ik mezelf nu zit te verantwoorden, maar de gouden kooi was in eerste instantie een interactief programma en ik steun Huub en Lieke graag.
zit er goed uit... thanx....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:33 schreef FdW het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/goudenkooi-lite.php
Doen het altijd, ook nu en hebben een schreeuwfilter.![]()
En zijn gratis.
Is het vliegtuigje al langs gevlogen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
woensdagmiddag tussen 12 - 13 uurquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Is het vliegtuigje al langs gevlogen?
Nog geen post en het vliegtuigje komt morgen tussen 12.00 en 13.00 uur.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Morgen tussen 12 en 1. Huub is ook al op de hoogtequote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het is nog steeds 6-2, wat bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:39 schreef Rotterdammert het volgende:
Jammer dat het geen 6 tegen 2 meer mag zijn. Ook al ging het soms te ver, het was wel leuk om te zien hoe Huub en Lieke werden geterroriseerd!
Als ze al de kaarten allemaal doorlaten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Met Natasia heeft hij het helemaal gehad.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Geloof toch dat Brian best wel op Amanda gesteld is, hij praat toch goed over haar met Nadia.
Automatisch, geen geluid erbij.quote:
Niet van een vliegtuig toch alleen dat hij tussen 12 en 1 iets kan verwachtenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Morgen tussen 12 en 1. Huub is ook al op de hoogte
Lolquote:
Brian is niet achterlijk al beweren sommige mensen hier het tegenovergestelde. Hij heeft al vaak genoeg haar slechte kanten gezien, al kan ze in het huis voor hem en medebewoners ook prettig gedrag vertonen (schouder om op uit te huilen) sinds de trap tegen Jaap en het gedrag daaropvolgend heeft Brian het voor een groot deel wel met haar gehad heb ik het idee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:41 schreef Meganog het volgende:
[..]
Met Natasia heeft hij het helemaal gehad.
Alles wat iedereen (inclusief streamers) al 9 maanden ziet bevestigd hij ook.
Hij ziet het scherp, maar waarom heeft hij dat niet eerder aangegeven...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian "kraakt" Natasja af... Wat hij zegt is wel waar...
Klopt, Elly heeft dat verteld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet van een vliegtuig toch alleen dat hij tussen 12 en 1 iets kan verwachten
Klopt, hij weet niet precies wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet van een vliegtuig toch alleen dat hij tussen 12 en 1 iets kan verwachten
Dennis doet echt niks. Dat zeg ik niet omdat ik hem een kneus vind, maar hij maakt echt geen televisie. Toen Nadia zei "Hij is zo gezellig en grappig" toen dacht ik "erm..maar hij zegt nooit wat"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:44 schreef tony38 het volgende:
dennix niks is het meer met die klojo doet ze bek niet open die garnaal!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor zijn 3 dubbele backup denk ik??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij ziet het scherp, maar waarom heeft hij dat niet eerder aangegeven...
Omdat je in een gesprek met Naataasiaa nooit je gelijk zal krijgen en ze vervolgens direct de stekker uit de 'vriendschap' trekt. Op bepaalde momenten had Brian eerder slechts Bart overgehouden en die was in dat opzicht helemaal niet te vertrouwen omdat hij op het laatste moment links of rechts kon gaan tijdens een stemming (die indruk kreeg ik iig).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet, maar als hij op zijn passiviteit wordt aangesproken en er iets uitkomt als 'ik doe mijn dingetjes' ben ik ook snel klaar. Interessante dialogen zijn ook niet van hem te verwachtenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:44 schreef tony38 het volgende:
dennix niks is het meer met die klojo doet ze bek niet open die garnaal!!!!!!!!!!!!!!!!!
volgens mij werd er wel bij gezegd "naar boven kijken" of "naar buiten kijken", zoietsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Klopt, hij weet niet precies wat er gaat gebeuren.
Toen met de 1e kaartenactie was het zoooo leuk om zijn bekkie te zien.
Zelfs dat heb ik hem nog niet zien doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:50 schreef DrsH het volgende:
Ik doe ook elke morgen mijn dingetje onder de douche dat is waarschijnlijk wat Dennisje bedoelde
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Klopt, hij weet niet precies wat er gaat gebeuren.
Toen met de 1e kaartenactie was het zoooo leuk om zijn bekkie te zien.
Brian ziet veel dingen scherp. Ook waarom Huub goed in het spel zit, met dingen omgaat en waarom hij populair is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Niet alleen zijn afgunst, maar zijn hele smerige mentaliteit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian ziet veel dingen scherp. Ook waarom Huub goed in het spel zit, met dingen omgaat en waarom hij populair is.
Het is alleen jammer dat Rat's afgunst hem daarna weer in een negatieve modus zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |