Ik dacht dat ik pas iets van 5 minuten bezig wasquote:
Ik zie hem nog steeds nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef mschol het volgende:
kolom 2 : 1,2
en kolom3 1
(ik had moeite met jou eerste)
Ja, same here.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:15 schreef Urnie het volgende:
[Today's puzzle completed 2 Mins, 30 Secs ]
Shit, die laatste meer dan een minuut over gedaan of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:20 schreef Sapphire het volgende:
[..]
Ja, same here.
[Today's puzzle completed 1 Min, 41 Secs ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wish I were you, so I can be friends with me...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef Urnie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Wat lopen we dan moeilijk te doen met spoilers?
"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
quote:
systematisch te werk gaan: eerstkijken in één kleur, daarna alle combinaties afgaan:quote:
Ik zie er ook maar 3.quote:
Zo kom je dus aan die korte tijdenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie er ook maar 3.
Even nog iets meer wakker worden en dan probeer ik het nog wel een keertje.
Nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:01 schreef ach het volgende:
[..]
Zo kom je dus aan die korte tijdenDat is cheaten hoor
![]()
Wat de neuk??????quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:58 schreef -jos- het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 5 Secs ]
De makkelijkste over het hoofd gezien![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:05 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[Today's puzzle completed 19 Mins, 39 Secs ]
De eerste keer dat ik dit spelletje speelde
Best leuk trouwens
Ach, er worden tijden van onder de 20 sec gehaald hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Today's puzzle completed 8 Mins, 3 Secs ]quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:01 schreef Djep het volgende:
[Today's puzzle completed 9 Mins, 8 Secs ]
Poe, dat is niet mijn sterkste kant... Maar het is iig gelukt, das ook altijd de vraag.
Morgen weer!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:42 schreef Urnie het volgende:
[Today's puzzle completed 2 Mins, 4 Secs ]
Zonder te blowen.
Omdat het onder de minuut hoort natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:42 schreef Twarres het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 44 Secs ]
Waarom kan ik hier niet blij mee zijn?
Precies!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat het onder de minuut hoort natuurlijk.
Ik ook, ik ook, ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:48 schreef Frollo het volgende:
[Today's puzzle completed 57 Secs ]
Onder de minuut!
Precies wat je wou, onder de 10 minuten!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:21 schreef Djep het volgende:
Zucht, weer een poging wagen vandaag. Ik ga voor een tijd onder de tien minuten!![]()
![]()
![]()
![]()
tis echt te erg.
edit:
[Today's puzzle completed 8 Mins, 51 Secs ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wish I were you, so I can be friends with me...
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:51 schreef Urnie het volgende:
[Today's puzzle completed 2 Mins, 4 Secs ]O. Die was het dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
Ehm 6..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:43 schreef ThinkTank het volgende:
Hoeveel sets?
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07312/Set.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik zie er 7, van wanneer was deze?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:43 schreef ThinkTank het volgende:
Hoeveel sets?
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07312/Set.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
het lag dus niet aan mij..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:53 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik zie er 7, van wanneer was deze?
Die is vaagquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:09 schreef -jos- het volgende:
http://www.highergames.com/highergames_setlink.html
Multiplayer SET
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef Frollo het volgende:
[Today's puzzle completed 2 Mins, 3 Secs ]
omg die laatste.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:16 schreef Sapphire het volgende:
[Today's puzzle completed 33 Secs ]
Woohoo!
quote:
[Today's puzzle completed 1 Min, 59 Secs ]quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef Grumpey het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 58 Secs ]
Authorization Required.. hoe kom je aan een login/password?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
Daarnaast heeft een student ooit een digitale versie ontwikkeld. Deze kun je op deze site downloaden. Je speelt dan tegen de tijd. Ook deze score kun je hier vermelden. Helaas doen nog maar weinig spelers dat...
Vind nergens een werkende download link. Ik weet niet of de exe file voldoende is, heb em hier ge-upload:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:49 schreef BdR het volgende:
4 Mins, 18 Secs..Wat is eigenlijk de beste taktiek, gewoon links boven beginnen en alle mogelijke combinaties bijlangs gaan?
Ik speel het wel vaker en die van gister had ik in ong. 1 minuut, maar dat is uitzonderlijk, meestal zit ik rond de 2 a 3 minuten.
[..]
Authorization Required.. hoe kom je aan een login/password?
quote:
Dat wil ik ook wel eens weten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:49 schreef BdR het volgende:
4 Mins, 18 Secs..Wat is eigenlijk de beste taktiek, gewoon links boven beginnen en alle mogelijke combinaties bijlangs gaan?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |